וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחתיות גאוניות לסירים ועוד המלצות שוות לחגים

22.8.2013 / 7:54

יריית הפתיחה של ההכנות לחגים החלה. מדור ההמלצות שלנו מוקדש השבוע לכלים יפים, בישולים קלים, מתנות מוצלחות ועריכת השולחן שיפתח גם לשבעים את התיאבון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכל סיר תחתית/מערכת וואלה!, צילום מסך

סידור שולחן החג וקישוטו כבר נהפכו מזמן לנדבך נוסף מיני רבים בהפקת העל של חגי תשרי הבאים עלינו לטובה. השנה, כדי להימנע מההערות של הדודה על טעמם של הדגים (מלוחים או מתוקים) עיצבו בסטודיו פלג דיזיין תחתיות סיליקון שיגרמו לה להסתכל על תחתית הסיר ולא על מה שבתוכו. התחתיות שמעוצבות בצורת סיר תלת מימדי ניתנות גם לתליה במטבח לצד הסירים ואין צורך למצוא להם מקום מיוחד בארון. בנוסף לסט התחתיות לסירים, עיצבו בסטודיו גם סט של קוסטרים לכוסות קפה, כך שגם בזמן הקינוח הדודה תישאר ללא מילים. תחתיות לסירים -Trivet אריזה בודדת (ניתן לבחור מתוך 3 דוגמאות: צלחת, סיר, מחבת) 59 שקלים; תחתיות לכוסות (אריזה של 4 יחידות שונות) 45 שקלים, להשיג באתר פז דיזיינר.

(מאת: ליהי שורש)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחתיות שלא תופסות מקום ומשתלבות עם שאר הכלים הנתלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם תחתיות לספלי הקפה בעיצוב מותאם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתור מי שאוהבת להכין (וגם לאכול) ירקות ממולאים, אני מודה שבסופו של דבר אני תמיד ממלאה פלפלים, משום שהכי פשוט לרוקן אותם. כשמדובר בקישואים, בצל, תפוח אדמה ועוד שאר ירקות אני נמנעת מראש, היות וידוע לי שזה יגבה ממני זמן וסביר להניח שגם כמה ירקות יתפרקו על הדרך וחבל. במקום להתעסק עם סכינים, כפיות ועוד כלים לפעולת הריקון הירק, אפשר להשתמש במקדחת ירקות ידנית, הכוללת ראשים מתחלפים בגדלים שונים שהופכים את הפעולה המורכבת לפשוטה ומהירה. מעבר לעובדה שהמקדחה היא כלי שכדאי מאוד להחזיק במטבח, עכשיו, כשראש השנה בפתח ובתים רבים עסוקים בהכנת ארוחת החג, המקדחה יכולה להיות מתנה מושלמת למארחים, או למי שאוהב בישול ומכור לגאדג'טים מדליקים למטבח. בנוסף, מדובר בהמצאה ישראלית ועל הדרך נחמד לפרגן למוצרים כחול לבן. 69 שקלים באתר מרמלדה.

(מאת: מאיה אשר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לרוקן את הירקות בשיא הפשטות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין דרך טובה יותר מאשר להתחיל את השנה ברגל ירוקה.
סטודיו TAPEgear, המתמחה בעיצוב בר-קיימא, ממשיך את המסורת ומצרף לפורטפוליו הממוחזר את קולקציית shred-סדרת כיסויים לגאדג'טים, פרקטית, מעוצבת ועם ערך מוסף. ליין הפריטים עשוי 100% שאריות טקסטיל, שעשו דרכן משלל בדים מעולם אחזקת הבית וארון הבגדים. תחת ידו ועיצובו של Ryan Frank, הפריטים התגלגלו מחדש לתמהיל מגוון של שרוולי מגן היי-טקיסטים ומשובבים המוכתם בססגוניות טקטילית-אקלטית ומצויד בהתאם בבטנה מרופדת בירוק או אדום. ברוח האקולוגית ששוטפת את העולם, וכשאר מוצרי החברה, גם קולקציה זו מתהדרת בתו איכות ידידותי לסביבה ואורגני והיא גם מיוצרת בעבודת קראפט. האביזרים מתאימים למכשירים מסוג iPad mini, Kindle , iPhone 5 ומחשבים ניידים בגודל 15 אינץ'. מתאים כמתנת חג מקורית וכמתנה חיונית לסטודנטים, שפותחים את שנת הלימודים בקרוב. 12.5-20 יורו באתר טאפגיר.

(מאת: מילי טל-שוורץ)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתנה שווה לרגל פתיחת שנת הלימודים האקדמית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם ידידותי וגם מעוצב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרפת החגים מתחילה להניע גלגלים. זה בא לידי ביטוי בחיפוש אחר מתנות, מתכונים, בגדים ואפילו חופשות. המארחים שצריכים להיות אמונים על קיבת המתארחים, משפחה וחברים לא יכולים לוותר על החלק הדומיננטי בהתכנסות סביב השולחן והוא, עיצובו וארגונו בצורה חגיגית. מפה יפה, זר פרחים וחבקים למפיות יכולים לסגור את הפינה ולצאת לידי חובת המשימה. חבקי כוכב כסופים של Light In The Box הם פתרון נפלא לדקורציה הולמת לכבוד האיוונט. הם לא מגבילים מבחינה צבעונית וצורנית, ויוצאים מראה מושקע גם אם לא ממש היה לכם זמן להשקיע בכל הסטיילינג של שולחן ראש השנה המחייב. 58 שקלים לסט 6 חבקים, באתר Light In The Box.

(מאת: אפרת בראשי)

בואו לעשות V על עוד המלצות שוות שלנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חבקי כוכב דקורטיביים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully