וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להרגיש כמו תושב השכונה: מלון בוטיק חדש בתל אביב

אין בו בריכה, חדר אוכל וגם לא נוף לים. הוא שוכן ברחוב הומה בתל אביב ונסתר בין חנויות. מלון הבוטיק החדש AL מציע לנופשים חדרים בעיצוב דרמטי וחווית שהייה של תושבי השכונה

צלם: דייב שחר; עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

פריחת מלונות הבוטיק בתל אביב לא נעצרת. העיר שמושכת אליה מיליוני מבקרים מהארץ והעולם, הופכת לקלחת מבעבעת של דירות נופש וסיבלוט, חדרי אירוח ובעיקר מלונות בוטיק. קטנים, מעוצבים וכאלה המושכים תיירים וזוגות מקומיים בערב הכלולות. המלון התורן שנפתח לאחרונה נקרא AL (ראשי תיבות שמו של הבעלים). הוא מונה 11 חדרים קטנים ואינטימיים. בחזית המלון, בר שמתפקד גם כבית קפה קטן, המקבל את פני האורחים ומצליח להסוואת את העובדה שמדובר במלון. על העיצוב הופקד האדריכל שי פוגל, האחראי בין היתר על עיצוב כל החנויות של המעצבת מיכל נגרין, בארץ ובעולם. פוגל, המנוסה בעיצוב בתים של תושבי חוץ ומסתובב הרבה בבמלונות מסביב לעולם, יצר מלון תל אביבי עם מראה אניגמאטי. שילוב של מסדרון חשוך המוביל לחדרי השינה עם רצפת עץ בדוגמת "פיש בון" (אדרת דג), תוך שימור עמודי המבנה הישן המזכירים בנייה אקלקטית, יצרו יחד את הלוק הבלתי ניתן לפיצוח של המקום. בראיון עם מנהל המלון אילן שטורם, מתברר שהרעיון בעיצוב האמור הוא למקסם את המלון ככזה שאינו גלוי לעין. הוא לא מתהדר בשלט ענק ואיננו "צועק" לתיירים כנסו כנסו.

בדומה למלונות עירוניים רבים שנפתחו לאחרונה בעיר, גם במלון AL, אין חדר אוכל (שלא לדבר על בריכה). הנופשים במקום מקבלים המלצות על המסעדות השוות בעיר. ההמלצות לא מסתיימות בעולם הקולינאריה, הן ממשיכות לכל תחום שהאורח זקוק לו או לחילופין מתעניין. לפיכך, שטורם, מגדיר את המלון כ"מפקדה" ממנה האורחים משוגרים לכל העולה על רוחם בשעה שמצטרף אליהם סוג של מלווה/ מדריך/ נציג מטעם המלון שתופר להם בילוי על פי בקשה.

כמעט כל חדר המלון עוצב אחרת, עם מכנה משותף של חומרים צבעים, סגנון ומיני בר מושקע. חדר אחד זכה לג'קוזי פרטי מחופה בפסיפס, אחר צופה לנוף העירוני של הרחוב ההומה. בכל אחד מהם מסך טלוויזיה ובו מערכת מתקדמת של אפליקציות המאפשרות למבקר ליהנות גם מאינפורמציה עירונית נרחבת כמו מפות, דרכי הגעה ואפילו זמני נחיתה והמראה של טיסות.


AL, מונטיפיורי 16, תל אביב
מחירים: 220-400 דולר ללילה לזוג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמודים שנשארו כזכר למבנה הישן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק בלילה שקט ברחוב ההומה של תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעבר בין הבר לקבלה המקבלת את פני האורחים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בר שמתפקד כבית קפה קטן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמדת קבלה, רהיטים עתיקים שנרכשו בשוק הפשפשים/מערכת וואלה!, צילום מסך
מלון  בוטיק AL במונטיפיורי 16, תל אביב. דייב שחר
חדר קטן, אבל יש בו הכל/דייב שחר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה דרמטי וכהה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קטן, אינטימי וסודי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully