וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קלישאה של עצמי": אסי עזר חושף בקמפיין עיצוב חדש

בין צילומים של האח הגדול לכוכב הבא, אסי עזר מוצא זמן להשתתף בקמפיין למרכז העיצוב "דיזיין סנטר". בראיון על הסט, הוא מספר על ההכנות למגורים משותפים עם בן הזוג הספרדי שעוסק כאדריכל וצפוי לתכנן את ביתם החדש

קריינות: דוד אברהם; צילום: דייב שחר; עריכה: מערכת וואלה!

שוק העיצוב והאבזור לבית בארץ מעלה הילוך בשנים האחרונות. הישראלים החלו כמו לבקש לעצמם סביבת מגורים מסוגננת, עם סטייל ואמירה שלא רחוקה מזה של הצרפתי או האיטלקי. מן תחושה באוויר של שינוי תדמית סביבת המגורים, כשהישראלי הממוצע הפך שוחר נלהב ומעודכן בעולם העיצוב. הוא מצויד בלקסיקון המתבקש שכולל שנדלייר - כשהכוונה לנברשת גדולה שתלויה מהתקרה; שזלונג - כתחליף מקוצר לספה עם אפשרות שכיבה וקפיטונאז' - המתייחס לריפוד עם תפירת כפתורים. מהצד השני, החברות המסחריות זיהו את ההתעוררות האמורה בתחום והחלו לפמפם פרסומות וקמפיינים של רהיטים וכלי בית בכיכובם של הסטארים העכשוויים. אסי עזר, הוא אחד מהם. המגיש והיוצר עם החיוך המתוק והעיניים המחייכות, שהפך לדייר קבוע בסלון של רבים מאיתנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאהב לטיני- עזי עזר ובן הזוג/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשנתיים, בעוד עזר משפץ את דירתו התל אביבית, הוא קיבל לראשונה הצעה לקמפיין טלוויזיוני של מרכז העיצוב "דיזיין סנטר". בשל אהבתו של הטאלנט לעיצוב וסגנון חיים ובעיקר מעורבותו בעיצוב הבית באותו טיימינג, הוא החליט לענות בחיוב להצעה האמורה (מתוך מגוון הצעות נוספות שהגיעו אז). עזר, אמנם בולע את המצלמה בלי ללעוס ולא מתרגש מסט צילומים גדוש משתתפים אך הפעם, לסבב השני של הקמפיין הוא מגיע עם מטען אישי אחר. שנתיים אחרי, הוא מתחזק זוגיות הדוקה עם אדריכל ספרדי שמגיע לביקורים תכופים בארץ הקודש ולנוחות כולם, השניים מתכננים לעבור לגור יחד. "אני כבר שומע איך אנחנו מתווכחים באחת החנויות. הסיטואציות המשעשעות שאני מצלם בקמפיין, בו רואים זוג מתווכח, זה משהו שאני הולך לחוות. אני הולך להיות קלישאה של עצמי", מציין עזר בראיון שנערך איתו על סט הצילומים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל המשפחה המאושרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

"עיצוב בית האח הגדול בומבסטי. לעולם לא הייתי מעצב את הבית שלי בצורה הזו. זה להתעורר כל בוקר לסוכריות קופצות". לעומת זאת, את חלקת האלוהים הקטנה שלו עיצב עזר בצורה סולידית, עם כמה פריטי עיצוב שווים ומוכרים של חברת "ויטרה". דירתו עוצבה על ידי זוג חברים טובים שעוסקים כמעצבים ומלווים את עזר עוד מימי "אקזיט" (תכנית הנוער שעלתה לאוויר ב-2003 בערוץ 10). בה נחשף עזר לראשונה. הצבעים "המופרעים" ביותר שקיימים בביתו של הטאלנט הם אפור, חום ומעט ירוק שחוזר על עצמו כמעט בכל פינה, בבית המהווה מקום הבילוי האולטימטיבי של הדייר. למרות הדימוי הבלייני שדבק בו בימי הרווקות, עזר מעדיף לסיים את היום ברביצה על הספה עם הכלב עמוס, כששניהם בוהים בערוץ 20.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוס הכלב משתלב יופי בעיצוב הדירה הסולידי של עזר במרכז תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

חשבון האיסטגרם של עזר, מתעד כמעט כל דבר שהטאלנט עושה. בין התמונות הרבות שמציגות פריימים מהסט של האח הגדול עם המודחים, נמנים גם רגעים פרטיים עם בן הזוג הספדי שמככב יחד עם הכלב עמוס בפינות שונות בבית.


כך נראה הקמפיין של עזר לדיזיין סנטר לפני שנתיים

איך נראית הדירה הפרטית של אסי עזר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיהיה במזל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק לפני שנתיים נכנס לדירה שעוצבה עבורו וכבר הוא עוזב/מערכת וואלה!, צילום מסך
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully