וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביטאט: מה חדש במתחם המחודש?

חנות העיצוב "הביטאט" חוגגת 40 שנה ומתחדשת בתצוגת כלים, מתנות ואביזרי אופנה בקונספט של מעדנייה, לצד טעימה חגיגית וקלאסית ממוזיאון ויטרה השוויצרי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכל מוצר מקום משלו - תצוגת חנות הכלים של הביטאט/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארבעה עשורים שהם מצליחים לשמור על רף גבוה, מועדון לקוחות קבוע ועדת מעריצים שהתמכרו לסגנון הרהיטים והלוק הכללי. "הביטאט", בבעלותם של בני הזוג אתי ורמי מאירוביץ, נמנה עם סיפורי ההצלחה המקומיים בתחום הריהוט בישראל. שלושה אולמות המכירה שלהם (הרצליה פיתוח, דיזיין סנטר וצומת הרחובות אבן גבירול-קרליבך בתל אביב), הפכו למעין אתר עליה לרגל עבור מביני עיצוב ובעיקר עבור מי שיכול להרשות לעצמו. תמהיל המוצרים, הסטיילינג והפרזנטציה בחנויות הם חלק מסוד ההצלחה של הביטאט, לצד שתי חברות בינלאומיות שנמכרות בה בלעדיות: "ויטרה" ו"קרטל", הניצבות בעשיריית חברות הרהיטים האחראיות על הבשורות והחידושים של העיצוב המודרני.

את חגיגות ה-40 של המותג הוותיק מציינים בימים אלו בשני אופנים. "לאור הביקוש של לקוחות תל אביבים לחנות כלים, חפצי דקורציה ומתנות, החלטנו להקדיש לכך חלל שיענה על צרכי המקומיים" מציינת מאירוביץ. "כמו כן, שיתוף הפעולה שלנו עם ויטרה (חברת עיצוב שוויצרית) הוביל למיני תערוכה של ארבעת המאסטרים של המאה ה-20: ג'אן פרובה, ג'ורג' נלסון, צ'ארלס וריי אימס וורנר פנטון."

חנות הכלים נחשבת לבשורה המשמחת עבור לקוחות שלא יכלו להרשות לעצמם כיסא ב-8,000 שקלים בהביטאט ובכל זאת חשקו בפריט מעוצב לבית. בחנות ששוכנת בבית אליהו בתל אביב אפשר למצוא כלי פורצלן, גופי תאורה מינימליסטיים, גאדג'טים למטבח, סלים שקיות ואהילי נייר, כלי כתיבה ופנקסי נייר לצד מוצרי טקסטיל. לאלו מתווספים גם אביזרי אופנה שהביטאט מחזקת בקצב לאחרונה כגון, צעיפים, תכשיטים ותיקים. כל פריט מקבל מקום של כבוד בחנות כאילו מדובר היה בגלריה ובחפצי אמנות, בין אם מדובר בפד לעכבר, קערת פורצלן או מברשת לאסלה. אף מוצר לא מונח על השני בערמה, לא מסתיר אותו בדומה לחנות של דליקטסים. מאירוביץ, שאחראית על אוסף הפריטים, השכילה לארגן אותם על פודיומים ומדפים, באופן שמעורר לקונה את בלוטות החשק לאסוף משהו הביתה, גם אם לא מדובר בחפץ הכרחי כמו למשל פנקס (בעידן שבו מרבים להשתמש במכשיר חכם). מן הראוי לציין כי יש מוצרים בודדים שנמכרים גם ברשת החנויות "סוהו" במחירים זהים כגון, מחדד ענק מעץ המיועד לעטים (150 שקלים) וכלי לאחסון לחם (380 שקלים).

מחירים לדוגמה: צנצנות פורצלן 60 שקלים ליחידה; שטיחונים עשויים מפלסטיק ממוחזר 480 שקלים; מדפים בעיצוב האחים בורולק 290 שקלים; עציצי תבלין 66 שקלים; פלייסמנטים החל מ-39 שקלים.

תערוכת הפופ אפ שהגיעה מבאזל ומוצגת בחלל התחתון של החנות התל אביבית, נותנת תחושה שמשהו טוב קורה בעולם העיצוב בישראל. רהיטים קלאסיים שכיכבו בסדרות, סרטים וכאלה שזכינו לראות בתערוכות וחנויות מעבר לים ניצבים עכשיו מעבר לכביש. החשיפה לאיקונים ולאבני הדרך של העיצוב המודרני לא נעשתה ממניעים מסחריים גרידא (למרות ההנחה שניתנת עליהם בזמן התערוכה). תפקידה כמו כל תערוכה, לחשוף את הקהל באשר הוא בין אם מדובר בסטודנט לעיצוב, מעצב או חובב הז'אנר, ליצירה ותרבות וצעדיה הראשונים של הטכנולוגיה. כל אחד מארבעת חללי הקונספט שהוקדשו לארבעת אבות המודרניזם (ג'אן פרובה, ג'ורג' נלסון, צ'ארלס וריי אימס וורנר פנטון) נצבע בצבע שונה ומציג את פרשנות המעצב לסביבת המגורים והעבודה כאחד. מרתק לראות כורסאות, כיסאות, שולחנות כתיבה שעוצבו לפני עשרות שנים עדיין רלוונטיים לימינו. התערוכה פתוחה לקהל הרחב עד חודש ספטמבר.

מחירים לדוגמה (20% הנחה לרגל התערוכה): כיסא פנטון בעיצוב ורנר פנטון-920 שקלים; כיסא עץ לביד בעיצוב צ'רלס וריי אימס 3,120 שקלים; שולחן edu בעיצוב צ'רלס וריי אימס- 4,620 שקלים; ספסל בעיצוב ג'ורג נלסון- 4,920 שקלים; שעון קיר כדורים בעיצוב ג'ורג' נלסון-1030 שקלים.

הביטאט, אבן גבירול 2, תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדפים בעיצוב האחים הצרפתים רונאן וארוואן בורולק 290 שקלים ליחידה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תצוגת הכיסאות והכורסאות בחלל האדום של וורנר פנטון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ציוד משרדי בטוב טעם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תצוגת ריהוט משרדי וביתי בחלל הירוק של הזוג צ'ארלס וריי אימס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי פורצלן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רהיטים מתחילת המאה שמככבים בסדרות וסרטים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תצוגת שרפשרפים וכיסאות בר בחלל הכחול של ז'אן פרובה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עציצי תבלין 66 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלי פורצלן המיועדים למגוון שימושים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully