וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפוץ מרצדס 190SL: הסוף

8.3.2013 / 8:10

תהליך ארוך ויקר שנפרש על פני שנתיים וחצי הגיע לסיום והתוצאה היא מרצדס 190SL היפות והמושקעות שנראו ולא רק בישראל

קובי ליאני

צילום: עידו שחם
עריכה: רן צימט
בימוי: בת גולן

במשך שנתיים וחצי עמל בקדחתנות יהודה אליאס בשיפוץ המרצדס 190SL שלו. שנתיים וחצי שאפשרו לו לרדת לעומק השלדה, לנבכי המנוע ולנפתולי צמת החשמל כחלק מתהליך מדוקדק לשחזור הרודסטר הגרמניה משנת 1962. יכולנו כמובן לספר לכם ולהזכיר לכם כיצד טופל כל חור חלודה בגוף, כיצד בנה לאון קריו את המנוע בפעולה כירוגית ואיך הצבעי האומן ריסס על הגוף צבע אדום אש שבו אין דופי. יכולנו גם לספר לכם שאת מרבית העבודה עשה יהודה בעצמו, משיפוץ וליטוש ראשון הברגים ועד הרכבת הרכב על כל חליו. לא כי היה חייב, אלא כי הוא רצה.

יכולנו לעשות זאת לאורכה האינסופי של היריעה האינטרנטית ועדיין לא היינו נוגעים בסיפור האמיתי כאן שהוא אהבה מוטורית מסוג אחר לגמרי. יהודה הוא אספן לא קטן ובמספר פינות חשוכות הוא מחנה כמה וכמה מכוניות ייחודיות ששוחזרו למהדרין, אבל החיבור למרצדס הזו הפתיע גם אותו, כך אנו מאמינים. המרדף חובק עולם אחר חלקים, ההתרגשויות הקטנות מההצלחות, האכזבות הגדולות מהכשלונות (במיוחד מחוסר מקצועיותם של כמה בעלי מקצוע בארץ) וכמובן המוצר המוגמר, עשו את כל ההבדל.

"זו המכונית האחרונה שאני משפץ" הדגיש בפנינו יהודה במפגש הראשון עם המכונית המשוחזרת "המכוניות הנוספות שלי זקוקות לעבודה ולתשומת לב" הוסיף. למען האמת, אחרי שנהגנו במרצדס המחודשת, אפשר בהחלט להבין אותו.

עוד קלאסיקה ואספנות בוואלה! רכב

"לייק" אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

שיפוץ מרצדס 190SL של יהודה אליאס. קובי ליאני
שיפוץ מרצדס 190SL של יהודה אליאס/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully