וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד לחג: כל מה שצריך כדי להתחפש למעצב או אדריכל על

אם עדיין לא הצלחתם להתארגן על תחפושת מקורית הנה הזדמנות מיוחדת לקבלת מראה של הפיגורות המוכרות והמוערכות בעולם העיצוב - מקארים ראשיד, רון ארד ועד לה קורבוזיה

היימה היון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המעצב הספרדי היימה היון באחת מהכרזות המפורסמות שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא נחשב לאחד הילדים המופרעים של עולם העיצוב שבין היתר מתחפש ומשתטה לרגל השקות קולקציות של רהיטים, חנויות וכלי קריסטל. היימה היון, המעצב הספרדי מספק יופי של פתרון תחפושת שפנפן ורוד כמו שהופיע באחת מההשקות האמורות. כדי שלא יחשבו שאתם באגס באני מיושן, רצוי להוסיף זקן צרפתי וציפור קטנה מפלסטיק ביד, כדי להיות מסודרים למסיבה בערב.

רון ארד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רון ארד, לא מוריד את הזיפים ובטח שלא את הכובע/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוער הכובע

מעטים הם האנשים שראו במו עיניהם את המעצב הבנילאומי שלנו רון ארד ללא כובע. נבירה עמוקה בארכיוני התמונות של ארד לא הצליחה להנפיק את המעצב גלוי ראש וזו ההוכחה הטובה ביותר שהכובע הוא ללא ספק סמלו המסחרי. לפיכך, אם בחרתם להתחפש לאושייה המובילה הזו בעולם העיצוב אתם מוכרחים להתארגן על כובע, ואם בא לכם להשקיע עד הסוף מומלץ לגשת לחנות טולמנ'ס, שבמוזיאון העיצוב שארד תכנן בחולון ולהשיג את הכובע המקורי (שעלותו 398 שקלים). בנוסף, בגדים נונשלאנטיים וחיוך אדיש בסגנון: "מי?! אני?!", ישלימו את ההופעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסמל המסחרי של המעצב הישראלי רון ארד - הכובע שנמכר בחנות מוזיאון העיצוב בחולון/מערכת וואלה!, צילום מסך

קארים ראשיד

קארים ראשיד הוא תחפושת מהלכת לאורך כל השנה. המעצב שמקורו חצי מצרי חצי בריטי המתגורר בתפוח הגדול, מקפיד על לוק קבוע הכולל חליפות מכנסיים בצבעים זרחניים ומשקפי ראייה סטייל היפסטרים, ולא משנה באיזה איוונט הוא נוכח. ידיו מכוסות בקעקועים של צורות גרפיות ומזכרת ויזואלית של כל עיר בה הוא מבקר. מכאן, אתם מבינים שלא קשה להתחפש לראשיד. כל מה שצריך הוא חליפה זרחנית של שלושה חלקים (עדיפות עליונה לצבע ורוד), משקפיים יד שנייה משוק הפשפשים ורצוי שהמחופשים יהיו גבוהים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המעצב קארים ראשיד בחליפת מכנסיים ורודה ומשקפי היפסטרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרלרד גלוקלר

בדומה לראשיד, עוד פיגורה שמתחפשת כל השנה הוא המעצב הגרמני הרלרד גלוקלר. מעצב האופנה התיאטראלי חצה את הפסים לאחרונה לעולם עיצוב ומציע טפטים צבעוניים וגרנדיוזיים שתואמים להופעתו החיצונית. מי שהיווה השראה לדמות הקולנועית של "ברונו", מתחזק לוק מוחצן הכולל טבעות במראה צ'יפ אך נועז על כל אחת מאצבעותיו, גבות שמחוזקות בעיפרון ושפתיים משוחות בליפסטיק ורוד עדיף בגוון צעקני. אם החלטתם שזו הדמות שלכם להסתובב איתה במהלך החג מומלץ להצטייד בגרדרובה נוצצת, עשירה בניטים מוזהבים ושאר פריטים שתוכלו למצוא בחנויות המציעות שמלות ערב ברחוב אלנבי בתל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המעצב הגרמני הרלרד גלוקלר שהיווה השראה לסרט "ברונו" בליפסטיק קבוע, טבעות, זקן צרפתי ונוצצים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרסל וונדרס

המעצב ההולנדי מרסל וונדרס נחשב לגבר מרשים. הוא גבוה, אפור שיער ותכול עיניים. כך שאם בדיפולט יש לכם את הנתונים הטבעיים הללו, זו נקודת פתיחה טובה להתחפש למעצב המוערך שידו כמעט בכל תחום עיצוב. באחת מכרזות הפרסום היותר מוכרות שלו ובתמונת חשבון הטוויטר של וונדרס מתנוססת תמונת פרופיל משעשעת שבה המעצב מרכיב על חוטמו אף ליצני עגול ומוזהב ושיערו המאפיר אסוף אחורנית בצורה אבסולוטית. חיוך רחב ושיניים צחורות ויש לכם את המראה המבוקש לתחפושת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליצן משודרג - המעצב ההולנדי מרסל וונדרס בכרזת פרסום ובתמונת חשבון הטוויטר, תשיגו לכם אף מזהב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לה קורבוזיה

האדריכל השוויצרי לה קורבוזיה היה אחד מגאוני האדריכלות של המאה ה-20. אדריכלים ומעצבים רבים ברחבי העולם התחנכו על משנתו והוא הפך לאייקון נערץ. את מרבית חייו בילה לה קורבוזיה בפריז ומכאן גם חזותו החיצונית. הוא הסתובב באופן קבוע בחליפה מרובת חלקים מהסוג המשובח, כולל פפיון פרפר תואם וממחטה מגוהצת שנחה לה בכיס הקדמי של המקטורן. אחד מהאביזרים הדומיננטיים שהפכו לסמלו המסחרי של האדריכל הנערץ היו זוג משקפי ראייה עגולים, שזכו לאחרונה לדגם מחודש בעיצובו של רון ארד למותג. השלמת התחפושת תהיה מלווה במקטרת וללא ספק שמירה על נימוסין והליכות כיאה לחינוך השוויצרי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדריכל המאה - לה קורבוזיה בחליפה מוקפדת, פפיון ומשקפי ראייה עגולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ז'אן נובל

כמה פשוט ככה מתוחכם ובעיקר - נוח. האדריכל הצרפתי המוערך ז'אן נובל, שצפוי לככב בפרויקט מיוחד בתערוכת העיצוב "סלון דל מובילה" בחודש אפריל הקרוב, הושווה לא פעם לד"ר רשע ולקוז'אק בשל הקרחת הדומיננטית והמבט החד שהוא שולח לכל עבר. לכן, אם יש לכם בבית קרחת מוכנה, מלאכותית או טבעית וזה הלוק שתחפצו לאמץ במהלך החג הזה רצוי להוסיף גולף שחור הדוק. בנוסף יש לעבות את הגבות ולהשיג סרגל ארוך שעשוי מתכת לקבלתם מראה המתכנן הקשוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האדריכל הצרפתי ז'אן נובל, קרחת חולצה, שחורה ואתם מסודרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully