וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפה לשם: הנייד הבא בתחום הקמפינג

עזבו אתכם מאוהל ופינג'אן בחיק הטבע, הטרנד הבא בתחום תיירות הקמפינג מגיע בצורת קפסולות ניידות או כאלה שתלויות על העצים, המחברות את הנופשים בצורה מרבית לסביבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלון Drop ארכיטקטורה נוודית מודרנית ופונקציונאלית המכילה את כל צרכי הציביליזציה הבסיסיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעידן העכשווי של 'הכפר הגלובלי', גובר החיפוש מצד המעצבים אחר אלטרנטיבות חדשות למודל המסורתי של ה-'בית'; פתרונות, פרשנויות, חזון וקונספט המציפים את סצנת העיצוב הווירטואלית, מייצרים מיקרו-ארכיטקטורה פוסט-אפוקליפטית ופיתוח מודלים חלופיים למגורים ואירוח, המתכתבים עם רוח התקופה. אלו ממזגים בין מסורת, תרבות, היסטוריה וטכנולוגיה ברוח 'הבניה החדשה', למבנים ניידים, פרקטיים ודינאמים המשתלבים הרמונית בטבע וידידותיים לסביבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לנייד את המלון הייחודי לכל נקודה בעולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד מלונות אקו-קונספטואליים צצים כמו פטריות אחר הגשם, פרוייקט Drop מפגין אסתטיקה פונקציונאלית המתכתבת ביצירתיות עם תפיסת הקיימות ומאחדת 3 אלמנטים מרכזיים: מבנה טרומי נייד, עיצוב אורגני ומערכות ידידותיות לסביבה. בפרשנות מרעננת לעולם הנוודות ולחויית האירוח המסורתית, בית-המלון Drop ניחן במארז מעוצב, ירוק מתנייד כאשר צורניות סופר-קומפקטית, המאובזרת ומעוצבת לעילא, מאפשרת 'להניחו' בחיק הטבע בתצורות מרובות ובלתי מוגבלות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קפסולה אינטימית סופר מודרנית המחוברת בצורה מרבית לטבע/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במלון Drop יש אפילו אפשרות ליצירת רומנטיקה בחוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

שפת העיצוב של היחידה בהשראת צורות אורגניות מהטבע, מתמקדת בקשר המתחדש בין האדם לטבע, תוך ניצול מקסימאלי של אנרגיות טבעיות. הסטרוקטורה המרכזית של המבנה דמוית גליל ועשויה עץ מודולרי בשילוב אלמנטים מפלדה, שחזיתו מחופה בעץ מחורץ המסייע באוורור טבעי של החלל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Cocoon Tree, יחידות נופש כדוריות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשני קצוות התא-מפתחים כדוריים ושקופים הנפתחים כמניפת זכוכית למרפסת פנורמית ומחזקים את החיבור הישיר אל הטבע באפקט ויזואלי-שימושי ומרשים. המבנה עצמו מורם מעט מעל הקרקע, בדגש על מינימום מגע והפרעה לסביבה.

עיצוב הפנים מוגדר על ידי חלוקה לשני אזורים מרכזיים: החלל המרכזי ממוקם בפרוזדור וכולל חלל לשינה ואירוח, בעוד חדר האמבט והשירותים ממוקמים בחלל נפרד בצד המבנה. גם פה נעשה שימוש באלמנטים ידידותיים לסביבה, כמו שילוב מערכת למיחזור מי גשמים, אשר מספקת חמצן ומפחיתה את האימפקט על הסביבה. העיצוב הקונספטואלי, בחתימת הסטודיו הצעיר IN-TENTA מספרד, ייכנס בקרוב לייצור תעשייתי בחברת urban Square, המתמחה בפתרונות מתחום המיקרו -ארכיטקטורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Cocoon tree - לישון בהרמוניה אקסלוסיבית עם הטבע ?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחורשות הסמוכות לטירת Hex ב- Limburg שבבלגיה, הוקם כחלק מארועי Pit landscape art festival בית המלון הארעי Tree Tents כמיצב 'פופ -אפ' אמנותי/חברתי, בחתימתו של האדריכל ההולנדי Dré Wapenaar. מלון Tree Tents, בפרשנות חדשה לקונספט האירוח הנייד והירוק, מעלה את החיבור אל הטבע מדרגה נוספת, אל צמרות העצים, בסגנון עיצובי הנולד מתוך פירוק ופיזור המרכיבים של המלון המסורתי והרכבתם מחדש כמקום מפגש ולינה. בסגנון אמנותי הנע בין עולם האדריכלות, העיצוב והפיסול, נתלו אקראית על עצי השדרה 4 יחידות אירוח דמויות 'טיפה' לצד פריטי ריהוט מודולרים (של המעצב Ardie Van Bommel) במפגש חברתי-אינטראקטיבי בין תעשיית העיצוב, המלונאות והטבע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלון על עץ בעיצוב Dré Wapenaar : קפסולות תלויות בעיצוב הנע בין ארכיטקטורה, פיסול ועיצוב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המלון כאובייקט אלטרנטיבי בחיק הטבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיתוח של מבנים ארעיים המתכתבים ב'לייפ-סטייל' מסוגנן עם עולם המחנאות והקמפינג, הפך באחרונה לנישה מבוקשת בסצנת העיצוב. Tree Tent מבית חברת luminar הבריטית, מצטרף לז'אנר עם בית מחסה אלטרנטיבי שעוצב בהשראת אייקונת הצפלין. האובייקטים הכדוריים עשויים כותנת קנבס בתפירת יד, המחפה סטרוקטורה היברידית ומתמחזרת מאלומיניום בעיצוב מוצר קומפקטי קל להקמה ושינוע. חלל אירוח בקוטר 3 מ' המיועד לתלייה מתאים לאכלוס 2 מבוגרים וכולל גם שדרוגים כמו חלל אחסון, תנור עץ, מתקן לחימום מים ובטריה לאספקת תאורה סולארית אשר ניתן להניח מתחת לרצפת המבנה. הדגם מגיע בצבעים שונים ובהתאמה אישית במחיר התחלתי של 8,000 אירו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Tree Tent פרשנות עכשווית לאוהל המסורתי המורכבת ממבנה אלומיניום וכותנת קנבס בעבודת יד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Tree Tent : קמפינג מודרני - חלל אירוח כדורי ונייד קל לשינוע והקמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחת המוטו "לישון בהרמוניה עם הטבע" ה- Cocoon Tree, מביא את עולמו של טרזן אל המאה ה-21 כפריט שדרוג בעיצוב אקסלוסיבי הפונה לשוק בתי מלון וריזורטים, מחנות קמפינג, פארקים ומסעדות, לקהל הטיילים וגם יכול לשמש כבית מחסה בעת הצפות. היחידות הכדוריות עשויות מסגרת אלומיניום T6 איכותית בקוטר 3 מ', בחיפוי ברזנט עמיד ואטום למים ומאובזרות ברשתות נגד חרקים וברצפת עץ עמידה ללחות. מחיר: מודל בסיסי 7,991 דולר, מודל דה לאקס 8,966דולר ומודל ג'ונגל המחופה באריג סינתטי 10,649 דולר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלון Drop עיצוב בהשראת צורות אורגניות המשתלב הרמונית עם הסביבה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלון drop מיקרו-ארכיטקטורה מודרנית בפרשנות עכשווית לבית המסורתי והסטטי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלון Drop מבנה טרומי נייד מעץ מודולרי בשילוב אלמנטים מפלדה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Cocoon tree - לייף סטייל עכשווי בחיבור בין האדם לטבע/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • קמפינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully