וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסטיאל להמונים: מחירים עממיים ואיש מכירות צבעוני במיוחד

תשכחו כל מה שידעתם על מותג העיצוב "קסטיאל" הבורגני, והמיופייף שפונה ללקוחות עם כיס עמוק. אח צעיר שנפתח היום בתל אביב מציע רהיטים במחירים עממיים, שימכרו על ידי שחקן

צילום: עידו שחם; עורך וידאו: רן צימט

למעלה מ-20 שנה שמשפחת המעצבים "קסטיאל" פונה לקהל לקוחות עם כיסים עמוקים במיוחד. הסגנון העיצובי מיופייף, בורגני וכזה שמאפשר ללקוחות האמידים (שאימצו לעצמם את המקום), לבחור לביתם פריטים בעיצוב שנעשה במיוחד עבורם. כל מי ששם פעמיו למתחם הרהיטים היוקרתי השוכן בדרום תל אביב, יודע לקראת מה הוא הולך. אפשרות אחת היא שמדובר בהוצאה כספית כבדה שעשויה לבוא לידי ביטוי בספה שעלותה כ-50 אלף שקלים. אפשרות נוספת היא הסתפקות בשטיפת עיניים בלבד. היום (13.1) נפל דבר במותג המשפחתי שהוכתר כאהוד האלפיון העליון. מתחם חדש שזכה לכינוי AS IS מציע רהיטים במחירים שפויים, שלא לומר עממיים, העולים בקנה אחד עם רשתות הריהוט המקומיות כגון, "ביתילי", "איי די דיזיין" ואפילו "איקאה". "המחיר זול בעיקר משום שהרהיטים מיוצרים בסדרות" מציין יהושוע קסטיאל ממעצבי החברה ובעליה. "אנחנו מכינים 30 שולחנות מאותו סוג ולא שולחן אחד, עם גוון מסויים, מרקם וצורה במיוחד ללקוח בודד".

למיזם הרהיטים החדש מצטרפת אושיה צבעונית במיוחד שתתרום לאווירה הקלילה בה המקום ניחן. מדובר בשחקן עמיקם לוי שמוכר לרבים כמורה לספורט האפתי מהסדרה "עניין של זמן". עמיקם שסגר לא מזמן את חנות הענתיקות שלו בשל הפסדים כספיים מצא לו עוגן חדש בתור האחראי על הצד המכירתי במקום. את כישורי המשחק שלו הוא מפעיל גם בתחום הזה, הודות להומור כלשונו של קסטיאל הבעלים.

הבדל נוסף ולא פחות חשוב לחוויית הרכישה במקום החדש הינו החלל התעשייתי שבו מאורגנים הרהיטים ושאר חפצי הדקורציה, השייכים לאוסף הפרטי של הקסטיאלים. בניגוד לחנות המוקפדת, הרשמית והמחייבת שנמצאת קומה אחת מתחת, AS IS משדר סגנון חצוף, לא גמור ומחוספס. הקירות מלוכלכים ומסגירים את עברם, עת שימשו סטודיו של צייר, רצפת הבטון בלתי מסותתת וחלק מהמשקופים מתפוררים ושבורים.

הסיכוי שהמקום החדש יוריד את המכירות במתחם הישן והאהוד, איננה מרתיעה את הבעלים שאף מברכים על כל שינוי ותזוזה של לקוחות.


מחירים לדוגמה:
ספות - החל מ-6,250 שקלים
כורסאות - החל מ-2,625 שקלים
שולחנות אוכל - החל מ-3,900 שקלים
כיסאות - החל מ-700 שקלים
שולחנות צד - החל מ-900 שקלים
שולחנות קפה סלוניים - החל מ-2,600 שקלים
קונזולים - החל מ-6,768 שקלים

AS IS, משה מאור 2, תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחירים שעולים בקנה אחד עם רשתות מקומיות/מערכת וואלה!, צילום מסך
AS IS - מתחם חדש לקסטיאל - רהיטים במחירים שפויים. איתי סיקולסקי,
30 מוצרים מאותו פריט/איתי סיקולסקי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקום חדש מחוספס ומתפורר שונה לגמרי מהדימוי המחויט והמתיפייף של קסטיאל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי יותר מדיי התחכמויות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully