וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית חלומות: עלמה - פנינה חדשה בתל אביב

15 חדרים פומפוזים עם טלוויזיות תלת ממד, מאמן כושר אישי, סיורים מודרכים בעיר הלבנה ומסעדת שף בניהול יונתן רושפלד - מלון בוטיק "עלמה" בוחש בסצינת מלונות הבוטיק בעיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל חדר במלון עוצב בצורה שונה עם פריטים אותנטיים מכל העולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

התחרות שמכוונת בעיקר לכיס התייר העסקי בתל אביב מרימה להילוך גבוה במיוחד. גל גואה של מלונות בוטיק שוטף את העיר. מעין תור זהב של מבנים לשימור ברוב המקרים, הזוכים לקבל מראה סופר מעודכן ויד מלטפת מאדריכלים, מעצבי פנים, אמנים וסטייליסטים, שנרתמים להאצת המגמה הפופולארית בעיר. ברוב המקרים, מדובר במלון אינטימי המציע עד 20 חדרים מוקפדים ושירות אישי שזמין 24 שעות ללקוח. חממת מלונות הבוטיק שנוצרה ברדיוס קטן יחסית (סמוך לרוטשילד), ביניהם החלוץ - מלון מונטיפיורי, רוטשילד'ס, בראון וטאון האוס, מאלצת את היזמים ליצור קונספט מעניין, חדשני ואטרקטיבי עבור לקוח סובב עולם. אותו לקוח שיודע לזהות איכות גבוהה מהי ומצפה לקבל את היין שלו בטמפרטורה מדויקת ואת המיטה במצעים לבנים ומעומלנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חדר הספרייה" נמנה עם החדרים הגדולים במלון ומשתרע על 40 מ"ר המתהדרים בצבעים עזים וסקס אפיל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכתבה בחדר הספרייה - תמהיל הפריטים והצבעים השונים מתכתב עם אלמנטים ממזרח ומערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלון "עלמה" שנפתח בשבוע האחרון ברחוב יבנה פינת מונטיפיורי, מצליח לבחוש בקלחת מלונות הבוטיק. מדובר בפנטזיה שמעטים מאיתנו יכולים להרשות לעצמם להגשים, כשהוא כולל פסיליטי'ז מפנקים כגון מסעדת שף, סדנאות יין, מאמן ספורט אישי, סיורי אמנות בתל אביב וטלוויזיות תלת ממד, כשהכל ארוז בעיצוב פנים רב פרטים. מדובר בבייבי חדש של האחים עירית ועדי שטראוס מבעלי קבוצת Adi's lifestyle , המנהלים מספר עסקים קולינאריים מוערכים בתל אביב ביניהם, טפאס 1 העם, הרברט סמואל, ויבנה מונטיפיורי. בדומה לאלו, גם במלון הבוטיק החדש ניתן דגש רב על הקולינאריה, בשעה שתפריט ים תיכוני ישתנה על בסיס יומי וינוהל תחת סכינו המושחזת של השף יונתן רושפלד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישנה את התפריט בלאונג' על בסיס יומי - השף יונתן רושפלד/מערכת וואלה!, צילום מסך

המלון שוכן במבנה מ- 1923 שכונה בזמנו "בית החלומות" ומשתרע על 1,200 מ"ר בשלוש קומות. בתקופה המצוינת כלל 6 דירות שנבנו בסגנון האקלקטי אשר שלט בעיר הראשונה, המעוטרות בציורי קיר שנשתמרו באדיקות כחלק מעבודת השימור של האדריכל אמנון בר אור. "מצאנו את המבנה נטוש, עזוב ומזונח" מציינת עירית שטראוס. "כשהחלטנו לאמץ אותו, ידענו שצפויה לנו עבודה קשה. על הגג ובחצר הסתובבו הומלסים ובזכות חידוש הנוף התנועה באזור השתנתה אף היא". המבנה שקשה לפספס הודות לצבע ירוק שעוטף אותו מכל כיוון, כולל 15 חדרי קונספט שונים זה מזה המשתרעים על 30 – 40 מ"ר ולאונג' מפואר. אלו עוצבו במשך 7 חודשים על ידי האדריכלים ארי שאלתיאל ונועה קסטיאל שלא היססו להתפרע כמעט בכל מ"ר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אדריכלי המלון ארי שאלתיאל ונועה קסטיאל עבדו בשיתוף מלא עם אדריכל השימור אמנון בר אור כדי לשמור על צביון המבנה העתיק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרם מדרגות הבטון שמקדם את הנכנסים נשאר כמות שהוא מ- 1923/מערכת וואלה!, צילום מסך

מרגע שעוברים בדלת הברזל הירוקה ישנה תחושה של כניסה לעולם פנטזיה המשלב אלמנטים ממזרח, מערב, מאגדות ילדים ומסיפורי עמים. גרם מדרגות בטון שמוביל פנימה, חצי שבור מהווה תזכורת לימים של "בית החלומות" וניכר שהתמזג עם חלום אחר. הלאונג' הצבעוני מקבל את פני האורחים ובו שפע של חומרים, טקסטורות וצורות שבאים לידי ביטוי בפרטי ריהוט, שלוקטו כמו שאר הרהיטים במלון בשווקי פשפשים שונים בעולם. אלו מונחים על אריחי ריצוף שחור, לבן וירוק לצד שילוב של מראות המכפילות את כל החגיגה הזו. "בלאונג' 30 מקומות ישיבה והוא מיועד מראש ובראשונה לאורחי המלון" מציין עדי שטראוס. "הבחירה בלאונג' קטן יחסית הייתה מכוונת. במספר מצומצם של מקומות אפשר השקעה רבה יותר בתפריט שף שמשתנה כל יום, מוקפד ועשוי מחומרים טריים". המסעדה פתוחה לקהל הרחב בין השעות 12:00 – 24:00, כאשר ארוחת הבוקר תוגש לאורחי המלון בלבד עד השעה 10:00.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלאונג' המפואר בניהולו של רושפלד מעורר את כל החושים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסגנון האקלקטי שעל פיו נבנה הבניין בא לידי ביטוי גם בבחירות העיצוביות העכשוויות/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל חדר במלון זכה לכינוי אחר, פועל יוצא של עיצובו. כך לדוגמה חדר בשם "פשה" מתהדר בראש מיטה עצום ומלכותי ועליו ציורי דמויות טורקיות. חדר "זברה" לא עוצב על טהרת הסוס עם הפיג'מה, הוא נצבע בירוק, אובזר במיטת אפריון ואם ממש סוקרים את החלל מוצאים תמונה קטנה של פסים שחור לבן. כך גם חדר שוקולד רחוק מלהיות חום, הוא עוצב בהשראת חנות שוקולטיירים צבעונית ובוטיקית בלב פריז. חדר פייבוריט על רבים שעברו בו הוא "הספרייה" שבו הקירות כחולים, המיטה מעץ מגולף ומצויר, שתי ספריות מרשימות ושטיח אוריינטלי אדום. "לא היה לנו שום עניין ליצור טרנד, או לחזק המצאה חדשה" כלשונו של שאלתיאל. "לעבודה העיצובית בסיס תרבותי והיסטורי איתו ניהלנו דו שיח שנכון גם להיום". לפיכך, נבחרו שטיחים אוריינטליים, הקירות חופו בטפטים מבד צבעוניים שהובאו במיוחד מאיטליה, האריחים שחלקם נשתמרו הושלמו על ידי אריחים חדשים מצוירים ומעוטרים, והרהיטים הצבעוניים שלוקטו כאמור ממקומות שונים קיבלו צביון אחיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר בקתת הציידים כולל כורסה עם אוכפים, מכתבת עץ אלון וכיסא מעור משופשף/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המעצבים הרשו לעצמם להתפרע בכל מ"ר - שידת צד בעבודת פסיפס ומנורת נוצות/מערכת וואלה!, צילום מסך

כחלק מחוויה של מלון בוטיק – ניתן למצוא בחדרי הרחצה ניחוחות ומוצרי טיפוח של המותג "בולגרי". החיסרון היחיד בכל החבילה הזו הוא שרק 5 סוויטות מתוך ה- 15 מאובזרות באמבט מפנק שמשלים את הפנטזיה. "הקהל שיגיע ל"עלמה" יהיה ב-80% תיירות עסקית" מסכם עדי שטראוס. "אין לנו כוונה לכוון לקהל של הילטון, אנחנו מנסים להשוואת למלונות ברמות אחרות כמו "מונטיפיורי" השכן".

עלמה, יבנה 23 פינת מונטיפיורי, תל אביב

מחיר ללילה:

2,000 שקלים לחדר 40 מ"ר (עם אמבטיה)

1,600 שקלים לחדר 30 מ"ר (עם מקלחון)




מלון בוטיק באמסטרדם עם סוויטה אחת בלבד

מלון בוטיק בנווה צדק לשוחרי אירוח קינקי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טפטים מבד, שטיחים קלועים כורסת תלאים ופרופילים קלאסיים - הכל מהכל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר רחצה בחדר "פשה" - אחד מהחדרים הבודדים שאפשר לטבול באמבטיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully