וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדר משלהם: זולה במרכז רמת גן

כרמי צדוק

9.11.2012 / 8:12

צבעים דומיננטיים של הדגל הג'יימקני, תמונות של בוב מארלי, פסלים ומוסיקת רגאיי שמתנגנת ברקע באופן קבוע מעניקים לדירה מראה של זולה ולדיירים תחושה של טרק תמידי

דירה זכורה של זוג צעיר ברמת גן. בן קלמר
יש מקום לאירוח חברים ומשפחה/בן קלמר

לאן הגענו?

דירת 3 וחצי חדרים, בשטח 100 מ"ר במרכז רמת גן. הדירה קרובה לרחובות ראשיים, בן גוריון, הרא"ה וז'בוטינסקי.

כאן גרים:

ירון (29) וזהבית (26) רוולסצ'י. הוא עורך מדור תרבות באתר מפה, היא סטודנטית שעובדת כמלצרית למחייתה. השניים הכירו והתאהבו בארגנטינה במהלך טיול, ירון עבד בחוות אירוח באזור ברילוצ'ה וזהבית הגיעה כאורחת לחווה. כשחזרו לארץ, התגוררו רחוק זה מזה, ולבסוף השניים התאחדו בצפון הארץ בקיבוץ אורטל, ובהמשך עברו לרמת גן.

דירה שכורה של זוג צעיר ברמת גן. בן קלמר
ירון וזהבית, במרפסת שמקיפה את כל הדירה/בן קלמר

הום סטיילינג:

כשהשניים באו לשכור את הדירה, גרו בה שתי בנות שלא השקיעו בה יותר מידי. "הן הפכו את המרפסת למחסן ובאופן כללי הדירה הייתה במצב רע" כלשונם של הזוג. כשהשניים נכנסו אליה בראשונה הם פתחו במסע ניקיונות אינסופי במהלכו התגלו גם כמה פריטים מיוחדים.

לפני שבחרו בדירה הנוכחית, ראו השניים דירות רבות. "התאהבנו בה במבט ראשון, היא ענקית והמרפסת הייתה זאת שקנתה אותנו". המטרה הייתה דירה גדולה כדי שיוכלו גם לארח את המשפחות והחברים: "לא תמיד יכולנו לארח את יקירנו. עכשיו אנחנו יכולים לארח אותם והם יכולים להישאר לישון בחדר האורחים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
דירה זכורה של זוג צעיר ברמת גן. בן קלמר
הספה שקיבלו מחברים טובים בקיבוץ אורטל לכבוד המעבר לדירה נוכחית במרכז/בן קלמר

השניים גרים בדירה כחצי שנה. כבר על דלת הכניסה ניתן להבחין בכמות אדירה של מגנטים, מאירועים, מסעות בחו"ל, הזמנה לחתונה, תמונות רבות שקיבלו ועוד. משנכנסים פנימה, מבחינים מיד בחדרים המעוצבים בהשראת בוב מארלי. תמונות, פסלים, אלבומים, וכמובן הצבעים השולטים בדירה ירוק, צהוב ואדום. הדירה היא מעין זולה אחת גדולה, מוזיקה המתנגנת ברקע באופן קבוע והרגשה כללית של טרק בדרום אמריקה.

את השולחן הארוך שבסלון קיבלו מתנה, "הוא ארוך, פרקטי, בצבע שחור ואפשר לאחסן בתוכו דברים". הספה השחורה ניתנה אף היא במתנה מחברים טובים מקיבוץ אורטל לכבוד המעבר לדירה נוכחית במרכז. על הקירות תלויות מספר תמונות יפניות שהדיירת הקודמת השאירה והזוג החליט לאמץ.

דירה זכורה של זוג צעיר ברמת גן. בן קלמר
הסלון הצבעוני, מתהדר בצבעי הדגל הג'יימקני צהוב, אדום ירוק בפריטים נבחרים/בן קלמר

הוויטרינה שבסלון היא סוג של תצוגת חייהם של השניים. "לא קנינו שום דבר מהפריטים שמופיעים בה, חלק מצאנו, קיבלנו ואספנו מהטיולים המשותפים ברחבי הארץ והעולם. כגון, שדון מארגנטינה, כוס סטארבקס מברצלונה והיפופוטם מעץ מיום בנושא אתיופיה".

המטבח הגדול בדירה מאובזר בכל הדרוש. התנור בולט מאוד לעין בשל גודלו הרב. למטבח היה משקל מכריע גם כן בבחירת הדירה, "בדירה האחרונה שלנו המטבח היה קטן במיוחד". ירון הוא שף בהתהוות כפי שטוענת אשתו "יש לי הרבה תמונות של אוכל שהוא בישל בעבר, הוא ממש מומחה". התנור הגדול אידיאלי עבור השניים, וכעת ירון יכול לבשל לכל המשפחה ולארח.

דירה זכורה של זוג צעיר ברמת גן. בן קלמר
המרפסת שבזכותה השניים נכנסו לדירה/בן קלמר

בדירה ישנה מרפסת ענקית המקיפה את כל הדירה לאורכה ומאירה אותה בשפע של תאורה טבעית. הדיירות הקודמות שני כיסאות וספה לבנה, לה הוסיפו כריות צבעוניות שבחרו יחדיו. המרפסת היא המקדש של בני הזוג לבוב מארלי והיא מעוצבת כמו כל הדירה, בהשראתו. במרפסת ישנה פינת אוכל נוספת, שמשמשת בעיקר במזג אוויר נעים. לעיתים ירון יושב שם ועוסק בכתיבה ויצירה.

בחדר השינה של השניים שולט הצבע האדום. לצד המיטה, על הקירות תלויות שתי תמונות מהחתונה של הזוג המאוהב. על הכוננית נמצא מעמד לתכשיטים, ופסל של יד מחברת KIKA שזהבית הסבה למתלה לתכשיטים. את המסכות בחדר ירון הביא מביתו הקודם.

דירה זכורה של זוג צעיר ברמת גן. בן קלמר
חדר השינה אדום וצעקני שמתאזן עם הפוף הצהוב/בן קלמר
דירה זכורה של זוג צעיר ברמת גן. בן קלמר
סט מדבים בחדר השינה עם מעמד לתכשיטים, ופסל שזהבית הסבה למתלה תכשיטים/בן קלמר

חדר אורחים משתמש גם כחדר עבודה ומוזיקה. יש בו תמונה גדולה מדלית אל כרמל. "מדי פעם חבר שלנו מהקיבוץ נשאר לישון אצלנו, ולפעמים גם אמא שלו ואחותו מנצרת עילית".

חצי חדר נותר עדיין חסר שימוש. בעבר היה סוג של המשך למרפסת שבעל הדירה סגר. "לאחרונה זה הפך להיות מחסן, אבל אין ספק שאנחנו נהפוך אותו לחדר עבודה נוסף במקום מחסן טלוויזיות כפי שהוא כעת".

דירה זכורה של זוג צעיר ברמת גן. בן קלמר
במסדרון שאריות מהדיירת הקודמת - תמונות יפניות/בן קלמר

מוציאים חוזה:

שכ"ד 3,400 שקלים, חשמל 400 שקלים, ארנונה 870 שקלים.

דו"ח מקרר:

השניים נוהגים למלא את המקרר, אך מצד שני מנסים לא להגזים כי רוב היום הם בעבודה ובלימודים.

פאנלים:

זהבית אחראית על הניקיון, פעם בשבועיים קובעים איזשהו יום שישי בו מנקים ביחד בשעות הבוקר את כל הבית. זהבית היא זאת שאומרת לירון מה לעשות, נותנת לו משימות לבצע.

דירה זכורה של זוג צעיר ברמת גן. בן קלמר
כאן מבשלים ומשתמשים בהרבה תבלינים/בן קלמר
דירה זכורה של זוג צעיר ברמת גן. בן קלמר
קרמבו ושוקולד הם המצרכים הקבועים שאפשר למצוא במקרר הזה/בן קלמר

כביסה:

זהבית אחראית על מכונת הכביסה. בדירה יש מכונת כביסה ומייבש חדשים אשר קיבלו השניים בטקס החינה. בימי שמש הם תולים את הכביסה במרפסת. "פעם בשלושה-ארבעה ימים אני עושה כביסה צבעונית".

מצב רוח:

בדירה יש מאורר ומזגן בסלון, ובחדר שינה של האורחים ובחדר השינה ישנו גם מזגן. השניים עוד לא היו בדירה בחורף כך שהם אינם יודעים לספר האם קר בה. בקיץ חם בדירתם, אך לא בצורה מוגזמת. מנגד, בערבים דווקא מאוד נעים בדירה.

עתידות:

"אנחנו מאוד אוהבים את הדירה ורוצים להישאר בה. היא מתאימה גם למשפחה כך שזה גם כן טוב. בסופו של דבר אנחנו נרצה להצפין כדי להתקרב להורים, אבל לא בשנתיים הקרובות לפחות".


מעוניינים להשתתף במדור? מוזמנים לכתוב לנו:
gili_e@walla.net.il



עוד הצצות לדירות שלכם:

הסביבה האידיאלית של חובב גאדג'טים

הלופט הכי יפה שמצאנו

קטנה קטנה - עם פוטנציאל ענק

דירה זכורה של זוג צעיר ברמת גן. בן קלמר
חדר הרחצה - קטן קטן אבל מאורגן כמו שצריך לשניים/בן קלמר
דירה זכורה של זוג צעיר ברמת גן. בן קלמר
הוויטרינה מספקת הצצה לפריטים שהזוג אסף במהלך החיים/בן קלמר
דירה זכורה של זוג צעיר ברמת גן. בן קלמר
חפשו את בוב/בן קלמר
דירה זכורה של זוג צעיר ברמת גן. בן קלמר
שילוב של קיר כחול הם השתקפות המיטה האדומה יוצר משחק צבעים מעניין/בן קלמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully