וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראש מסתובב - 5 מכונות כביסה אטרקטיביות

כרמי צדוק

29.10.2012 / 10:00

5 מכונות כביסה יסובבו, יקציפו ויסחטו אתכם, ובעיקר יעוררו השראה להשקיע בחדר כביסה מפנק

מכונות כביסה מעוצבות ומתקדמות אינן נחלתם של אנשים עשירים בלבד או של מכורים לניקיון. בימנו לא נדיר למצוא מכונות כביסה בחדרים בלתי שגרתיים כמו חדר ארונות, מטבח, ואפילו חדרי ילדים. רבים בוחרים לרכוש מכונת כביסה בעלת מראה דומיננטי בכדי לשדרג את הסביבה הקיימת ולהוסיף נגיעה של צבע לחלל החדר. במידה ומכונת הכביסה שלכם גלויה לכולם ונמצאת במקום מרכזי, כדאי לפחות שהיא תהיה יפה ומרשימה, וכמובן כמה שיותר חדשנית וידידותית למשתמש. ככל שרמת האבזור, הגימור והפונקציות גבוהה יותר, כך גם המחיר מטפס בהתאם. כל המכונות מתיימרות לחסוך באנרגיה ולהציג תכניות כביסה ייחודיות ומשונות כמו תכנית לג'ינסים, לבגדי ספורט ועוד שלל חידושים משונים בתחום. מגוון הצבעים הוא אדיר, ולכם רק נותר להתאים את המכונה לצבעים השולטים בביתכם. כביסה מהנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנקה את עצמה ואת הבגדים. מילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנקה את עצמה - מכונת כביסה של מילה

מכונת כביסה של המותג הגרמני מילה MIELE המכונה בנפח 7 ק"ג, מגיעה בצבע נירוסטה מרשים ובעלת פתח קדמי. היא מאפשרת בחירה מבין מגוון תכניות כביסה כמו תכנית לכותנה, חולצות, ג'ינסים, השרייה ועוד מגוון רחב של אפשרויות בלתי נגמרות שיאפשרו מידת התאמה מדויקת לסוג הבד ולצפיפותו. למכונה פעולת הפחתת קמטים עם סיום תהליך הכביסה, אשר יחסוך לכם גיהוצים רבים ומעיקים. המכונה מבצעת איזון לפני סחיטה ואף קיימת בה אפשרות לביטול הסחיטה האחרונה. כמו כן, היא מצוידת במנגנון ניקוי עצמי לשמירה על חלקי המכונה השונים. כשתכניסו את הבגדים לתוכה, תוכלו לראות מהו משקלם המדויק על גבי צג LCD גדול המראה את משך פעולת הכביסה, מהירות סחיטה, טמפרטורות ונתונים נוספים. מלבד מחירה הגבוה של המכונה, היא תופסת מקום רב בבית כך שהיא מתאימה לבתים גדולים (ועשירים) בלבד.

מחיר: 17,890 שקלים בחנויות החשמל השונות ברחבי הארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכונת כביסה עם דלת של מקרר. סמג/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגיעה עם כיור - מכונת כביסה של סמג

מכונת הכביסה מסדרת הרטרו של חברת סמג Smeg האיטלקית מגיעה בנפח קטן יחסית של 5 ק"ג. המכונה מעוצבת בסגנון רטרו משנות ה-50, וצבעים מיוחדים אשר יגררו שאלות רבות מצד האורחים הסקרנים שיגיעו לביתכם. במבט ראשון, קשה להבחין שמדובר במכונת כביסה, וזאת בשל דלת מעוצבת הנראית כמו דלת של מקרר בה ניתן לאחסן חומרי ניקוי. היא מיוצרת מפלדת אל חלד העוברת תהליכי ציפוי מיוחדים כדי לשמור על עמידותה לאורך שנים. למכונה כיור אינטגרלי, כיור היצוק לתוך הגוף של המכונה בטכנולוגיה חדשנית, דבר המונע נזילות וחלודה. גם פה תוכלו למצוא 15 תכניות כביסה שונות וטיימר. היתרון היחידי הבולט של המכונה על פני האחרות, מתבטא בעיקר במגוון הצבעים המוצע, ניתן להשיג אותה בוורוד, תכלת פסטל ושמנת.

מחיר: 19,000 שקלים ב-smeg, שנקר 13 הרצליה פיתוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו עין של האח הגדול. Bauknecht/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצצה לכביסת העתיד - מכונת כביסה Bauknecht

מכונת הכביסה הבאה של חברת Bauknecht הגרמניה, נראית כמו עב"ם, או אם תרצו, עין מאוד גדולה. החברה משווקת את מכשיריה בישראל, אך הדגם הספציפי הזה עתיד להיות משווק בחו"ל. אי אפשר להישאר אדישים למראה המעוגל והבלתי שגרתי של המכונה, שיתוף פעולה בין החברה למעצב הברלינאי Arman Emami. המפרט הטכני שלה עדיין לא פורסם, אך מלבד העיצוב מעורר ההשראה, אין לנו הרבה מילים טובות לומר על המכונה. למרות המראה החדשני, הטכנולוגיה של המכונה נשארה מאחורה: מומחים טוענים שבשל גודלה הקטן היא לא תאפשר לכבס נפח רב של בגדים, תתקשה לעמוד בעומסי כביסה מסיביים, ובאופן כללי המתחרות בקטגוריה מציעות אפשרויות כיבוס מהירות ויעילות יותר. המכונה עצמה נחשבת בגדר אב טיפוס, ועדיין לא נמכרת לציבור הרחב. גם אם היא תגיע לחנויות בקרוב, קשה לנו להאמין שאנשים רבים יבחרו בעיצוב המזמין על פני נוחות ופונקציונליות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגיעה גם בשחור. NORMANDE/מערכת וואלה!, צילום מסך

רק לא בלבן - מכונת כביסה של NORMANDE

מכונת כביסה של NORMANDE בנפח 7 ק"ג, בעיצוב חדשני בשני צבעים שחור או אדום. למכונה 15 תכניות הפעלה שונות, ביניהן תכנית לכביסה מלוכלכת במיוחד. המכונה איננה כוללת צג של ממש, אלא פאנל תצוגה קטן בעל נורות חיווי המציג נתונים שונים כמו מצב הפעלה, טיימר, תכנית אל קמט ונעילת בטיחות. למכונה דלת מפתח רחבה של 30 ס"מ. ביחס לשאר המכונות בקטגוריה היא מציעה פחות אפשרויות, אך מחירה נמוך יחסית. יתרונה טמון בעיקר בניצול האנרגיה: המכונה מדורגת A וצריכת המים בה היא 50 ל' בלבד.

מחיר: 2,199 שקלים בחנויות ורשתות החשמל המובחרות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כדוריות משקל המאזנות את התוף מלפנים ומאחור. LG/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכובסים כפייתים - מכונת כביסה מ-LG

מכונת כביסה כסופה מטיטניום של חברת LG בקיבולת 12 ק"ג. למכונה מנוע שקט וצריכת חשמל חסכונית. תנועת התוף בפעולת הכביסה משלבת 6 סגנונות שונים התורמים לאיכות כביסה ברמה גבוהה. היא מתמחה בניקוי כתמים קשים, רכיבים אלרגנים וקרדית האבק. למכונה מערכת בקרה מתקדמת הכוללת שקילת הכביסה, ויסות כמות המים והזמן. גם כאן תוכלו למצוא תכניות מיוחדות המותאמות לסוג הבגדים, כמו למשל תכנית מיוחדת לבגדי ספורט. תוכניות נוספות שהמכונה מציעה הן: תכנית לניקוי עצמי של התוף בקיטור שתחסוך לכם התעסקות מיותרת, תוכנית ייחודית כביסה אינטנסיבית ב-60 דקות ועוד. בנוסף המכונה כוללת מנגנון למניעת הקצפה, בקרת איזון במהלך הכביסה המשלבת כדוריות משקל המאזנות את התוף מלפנים ומאחור. המכונה מתאימה לכובסים וכובסות כפייתיים במיוחד או לחילופין אידיאלית למשפחות מרובות ילדים ולאנשים שאינם יכולים להרשות לעצמם להוציא סכום של 5 ספרות.

מחיר: 8,390 שקלים בחנויות החשמל המובחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully