וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושים חשק להעביר ויש: כלי ניקוי מעוצבים

9.10.2012 / 8:56

מגבות מתמגנטות, כפפות מעוטרות ומברשות כדמויות נשיות - עזרי הניקוי המעוצבים שיעוררו את החשק לקרצף את הבית אחרי ארוחות החג החוזרות והאורחים המתחלפים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לעולם לא תלך לאיבוד - מגבת מתמגנטת לכל משטח, 29.99 שקלים לזוג מגבות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מארז של מגבות מתמגנטות בצורת בקבוק ליקר, 22 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נצמדת לכל מקום שתבחרו

למצב שבו המגבת נעלמת בדיוק ברגע הקריטי בו הידיים רטובות או השיש מצריך ניגוב חברת B4MARKET מצאה פתרון מקורי. מדובר במגבת מטבח שמתמגנטת לכל משטח מתכתי כגון מקרר, מדיח, מיקרוגל ועוד, ללא צורך בווי תלייה. למגבת מצורפת מדבקת מתכת שניתן להדביק גם על אריחי קרמיקה וארונות המטבח וכך להצמיד את המגבת על המדבקה. מלבד פטנט נוח זה, המגבת יכולה לשמש גם כמשטח ייבוש כלים וייבוש פירות וירקות. היא נמכרת בשני דגמים: כותנה ומיקרופייבר המגיע במארז מיוחד במהדורה מוגבלת שבו המגבת מגולגלת כבקבוק ליקר. למרות המגנט שבתוכן ניתן לכבס את המגבות במכונת כביסה ובמייבש. 22 שקלים; 39.99 שקלים לזוג, ברשתות פור שף, סולתם רדד, ENTER.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו באצולה האירופאית - נוח לניקוי הפירורים מהשולחן, 255 שקלים, גלריית הומאז'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתקן בראס עם גלגלת לאחסון פירורי השולחן/מערכת וואלה!, צילום מסך

על השולחן

להעביר סמרטוט על המפה בין המנה העיקרית לקינוח זו אופציה אחת. אך אם רוצים לנקות את הפירורים בצורה מהירה, נוחה ובעיקר בסטייל רצוי להצטייד בסט כלים יעודי. מקורו של הסט מפריז והוא כולל מברשת יד עם שערות רכות ויעה תואם לצד יעה סגור עם מברשת נגללת הקולט לתוכו את כל הפירורים והלכלוך בתנועת יד פשוטה. הסט עשוי בראס בציפוי כסף טהור והוא עוצב בהשראת כלי ההגשה האריסטוקרטים של שנות ה- 20 וה- 30. 255 שקלים, גלריית הומאז', עולי ציון 13 שוק הפשפשים יפו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כפפות רב פעמיות מעוטרות, 25 שקלים, טורקיז בית יצחק/מערכת וואלה!, צילום מסך

על הידיים

זה נכון שאפשר לנקות את הבית, לשטוף את הכלים ולהבריק את החלונות בכפפות חד פעמיות (שברוב המקרים גם נקרעות אחרי כל פעולה), אך אם רוצים להשקיע בהופעה גם כשמקרצפים את סביבת המגורים מומלץ להשתמש באקססוריז בהתאמה. (מיותר לציין את השמירה על עור הידיים והמניקור). לא תמיד ניתן לאתר את אלו בחנויות כלי הניקוי הקונוונציונאליות אלא דווקא בחנויות העיצוב וכלי הבית. מדובר בכפפות סיליקון עם עיטור מודפס על בד כותנה שמגיעות במידה אחידה ובמגוון צבעים לבחירה. 25 שקלים, טורקיז בית יצחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מברשת אסלה של מותג העיצוב KOZIOL, 219.90 שקלים, רשת חנויות סוהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

יפה לא פחות מהאסלה

לא תמיד מוכרחים להחביא את מברשת האסלה מאחורי האסלה, מה גם שבדגמי האסלות החדשים אין את ה"פריווילגיה" להצניע אותה ובעיקר כשמדובר במברשת במראה ייחודי אף רצוי לגלות אותה. מברשת זו תזכיר לדיירים על הדרך שלא יזיק להשתמש בה בתדירות גבוהה להיגיינה מרבית (המחמירים מעבירים אותה אחרי כל שימוש). מברשת מסוג זה ניתן למצוא בחברת KOZIOL המציעה עיצובים צבעוניים של כלי בית. היא מגיעה כחלק מסדרה הכוללת מתקן לנייר טואלט ולנייר סופג במטבח. צבעים: ירוק-כחול, כתום-ורוד, ורוד-כתום, 219.90 שקלים, רשת חנויות סוהו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מברשת ומתקן לסקוטצ' לשטיפת הכלים, 79 שקלים, רשת חנויות אנטר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מברשות פלסטיק לשטיפת פירות וכלים, 59 שקלים, אנטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

יעודדו את הילדים

חברת העיצוב הספרדית Vigar הידועה בעזרי הניקיון החינניים שלה חשפה לאחרונה קולקציה חדשה הכוללת סט למטבח ובו מברשת ידית ארגונומית עם תושבת מתאימה וקערה לסקוטצ' בעיצוב מתוק של חתלתול. המברשת נוחה לשימוש, אינה משאירה שריטות ומתאימה לניקוי גם הכלים העדינים ויש סיכוי סביר שעיצוב זה ירתום גם את הילדים להתגייס למטרת הניקיון בסביבת המגורים. 79 שקלים. מברשת נוספת של אותה חברה מגיעה בעיצוב אישה כשקצה שמלתה מהווה בסיס ליציבות מרבית של המברשת על השיש, 59 שקלים, רשת חנויות ENTER.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה תוכלו לשלוט על כמויות הסבון בזמן הניקיון, מברשת ניילון עם מתקן, 59.90 שקלים, רשת קוק דה סטור/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוחה לאחיזה גם לזמן ממושך, 79.90 שקלים, רשת קוק דה סטור/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארגונומיות

עיצוב ארגונומי איננו פוסח על כלי הניקוי. מותג המברשות והכלים XOX, מוכיח זאת גם בקולקציה האחרונה שהשיק ובה מבחר מברשות ניילון להברקת סירים ומחבתות. אלו לוכדות את הלכלוך וכוללות גם מעמד לספיגת הנוזלים, ידית ארוכה לנוחות השימוש ומשאבה לשחרור הסבון בתהליך הניקוי. המברשות בטוחות לשימוש בכלים בעלי שכבה למניעת הדבקות המזון (ציפוי קרמי), כוללת כיסוי עליון מרופד להגנה על הידיים בזמן השימוש, מתאימות גם לניקוי פירות וירקות ואפילו קולטות את כל הטפטופים - כך שידית המברשת נשארת יבשה. בקולקציה גם מברשת ניילון לניקוי כלים שמשחררת את הסבון בלחיצה על החלק העליון של המברשת, בתוספת גוף שקוף מאפשר לשלוט בכמות הסבון הנותרת ובשעת הצורך למלא את המברשת על ידי הברגה פשוטה של המכסה. כל המברשות מתאימות לשטיפה במדיח הכלים. מברשת ניקוי כף יד עם מעמד 79 שקלים; מברשת ניקוי לכלים כף יד 44.90 שקלים; מברשת ניקוי לכלים 59.90 שקלים, רשת חנויות קוק דה סטור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully