וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחלים לכם: ברכות שנה טובה שאי אפשר לסמס

כרמי צדוק

16.9.2012 / 8:33

פרחוניים, עם סמלי החג, בסגנון של פעם ואפילו בהתאמה אישית - כרטיסי הברכה המעוצבים לשנה החדשה אותנטיים, מרשימים ובעיקר מרגשים, מכל ברכה ממוחשבת שתשלחו במייל או באסמס

בעידן בו מרבית איחולי ה"שנה טובה" נשלחים באמצעות מסרונים, דואר אלקטרוני ורשתות החברתיות עדיין אפשר ואף מומלץ לשמר את המנהג הישן של שליחת כרטיסי שנה טובה אותנטיים מנייר. כאלה שאפשר לתלות על המקרר או להניח על שולחן החג בערב הארוחה. בין כרטיסי הברכה שניתן למצוא היום מככבים עיצובים בסגנון רטרו, תלת מימד פופאפ ועוד מגוון רחב של עיצובים מקוריים שניתן לרכוש במארזים של עשרה כרטיסים ולאחל ברכות לשנה החדשה בכתב, למספר רב יותר של אנשים, בני משפחה וחברים.

בתמונה: מארז של 4 כרטיסים שונים בעיצובה של האמנית מיכל פיירמן, מחיר: 10 שקלים למארז, ברשתות הגדולות למכשירי כתיבה ו"סטימצקי".

יעל בר

כרטיס ברכה בעיצוב רטרו וזיכרונות ילדות של המעצבת הישראלית יעל בר, המבוסס על שילוב של תמונות בקונטקסט התחדשות, חג, ילדות וסמלים ישראליים, מחיר: 12 שקלים, סוהו.

ערן אגת

כרטיס ברכה פופאפ הנפתח לסלסלה פרחים בתלת מימד של היוצר ערן אגת, מחיר: 30 שקלים, MADE IN TLV מתחם התחנה, נווה צדק, תל אביב.

דומו

כרטיסי ברכה עם מתכון טעים לחג, מחיר: 14.90 שקלים, דומו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

גל בן אהרון

סט של עשר ברכות LOVLY של המעצבת גל בן אהרון, מחיר: 25 שקלים, בחנות GAL DESIGNS - שבזי 59 נווה צדק, תל אביב; בית בנמל, תל אביב.

ממגנטת

מגנטים עם ברכה בסגנון של פעם עשויים עבודת יד עם הדפס על עץ, מחיר: 23 שקלים, בחנות "ממגנטת", שינקין 57, תל אביב.

סטימצקי

מארז של עשרה כרטיסי ברכה צבעוניים ומאוירים עם סמלי החג, תפוח ופרחים שנארז על ידי אנשים עם צרכים מיוחדים, מחיר: 29.90 שקלים, סטימצקי.

מיכל נגרין

המעצבת מיכל נגרין משיקה לקראת ראש השנה קולקציית אגרות שנה טובה באווירה וינטג'ית עם הדפסים וגרפיקות בטעם של פעם, מחיר: 19 שקלים, בחנויות מיכל נגרין ובחנויות כלי הכתיבה המובחרות.

צומת ספרים

מארזי קופסאות מעוצבים הכוללים עשר אגרות ומעטפות, מחיר: 19.99 שקלים (במקום 39.90 שקלים - בתוקף עד 30 בספטמבר), צומת ספרים.

טווילינגן

כרטיסי ברכה של המותג PIP STUDIO מעוצבים בסגנון מתוק בשלל צבעים והדפסים של חיות, פרחים, משבצות ועוד, מחיר: 20 שקלים, בסטודיו טווילינגן, הפקאן 11, מושב רמות השבים.

סטודיו יקי ויריב

מבחר גלויות בעיצוב הסטודיו למיתוג ועיצוב גרפי "יקי ויריב" שניתן לשלב בהן לוגו של חברה וברכה בהתאמה אישית, 100יחידות (בהדפסה חד צדדית) – 1,000 שקלים; 200 יחידות (בהדפסה דו צדדית) 1,800 שקלים. את הגלויות ניתן לרכוש דרך בעלי הסטודיו - יריב אפשטין: 0546489440; יקי פסנדי: 050-7603183.

הילולה

כרטיסי פופאפ פופ בעיצוב פרחים יפניים המקופלים בתוך מיניאטורות חדשניות בעבודת נייר הנפתחת לתמונה, מחיר: 35.90 שקלים, הילולה, פינחס רוזן 57, תל אביב; הגנים 32 רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully