וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצים לנשיאות: כל הסוויטות היפות בארץ

יעל חן

7.8.2012 / 2:05

הסוויטות הנשיאותיות שנבנו במהלך השנה שחלפה במלונות המקומיים מציבות רף עיצובי גבוה הכולל פריטים מאיטליה, תקרת מראה וחללי אירוח גדולים, שגוררים תעריפי שהייה מנופחים

בכל מלון יוקרתי תוכלו למצוא כיום את הסוויטה הנשיאותית אשר שמורה לאורחים מכובדים מאוד, או לכאלו שחשבון העובר ושב שלהם מנופח מאוד. מלבד מיטה גדולה במיוחד, חדר רחצה מרווח ומאובזר כאילו היה ספא קטן, שוקולדים, פירות ונשאר נשנושים שמפוזרים באזורים שונים, הסוויטות כוללות גם חדרי אירוח גדולים המיועדים לפמליות שמלוות את השוהים בהן. על פי רוב הן שוכנות בקומה הגבוהה ביותר של המלון וכך הן מציעות את הנוף המוצלח ביותר, בשעה שבמקרים אחרים יש להן יציאה למרפסת עם בריכה פרטית. במהלך השנה האחרונה נוספו להיצע המלונות המקומיים סוויטות חדשות ומעודכנות. חלקן שופצו ושודרגו במלונות קיימים וחלק נבנו ועוצבו במלונות חדשים בהשקעה כלכלית גדולה.


בתמונה: הסוויטה הנשיאותית של מלון בראשית ששוכן בליבו של מכתש רמון ממוקמת על קצה המצוק. שטחה כ- 200 מ"ר והיא מציעה גם בריכה פרטית ומרפסת שצופה על אחד הנופים הקסומים של ישראל. עיצובה חובר למיקום הגיאוגראפי של המלון ומבוסס על צבעי מדבר ופריטים מעץ ונצרים.

מחיר ללילה: אירוח עד 6 אנשים 13,000 שקלים.

איפה: מצפה רמון

לאתר המלון

(צילום: אסף פינצ'וק)

Townhouse Tel-Aviv

מלון הבוטיק שנפתח לאחרונה מונה 19 חדרים ובניהם הסוויטה שמשתרעת על פני 35 מ"ר ומציעה מרפסת רומנטית הצופה למבני הבאוהאוס של העיר הלבנה. עיצובה כלופט קטן, שאורגן בהשראת בתי האירוח האינטימיים והציוריים שאפיינו את תל- אביב של פעם בשנות ה-30. יש בה שילוב של אקלקטי של פריטים שבא לידי ביטוי בשטיח קילים צבעוני, כורסה משובצת ומראה ענקית מעוטרת.

מחיר ללילה: 2,404 שקלים

איפה: יבנה 32, תל - אביב

לאתר המלון

(צילום: נתן דביר)

מצודת דוד

הסוויטה שנקראת של שמו יצחק רבין ז"ל משתרעת על פני 125 מ"ר וממוקמת בקומה התשיעית הצופה אל מגדל דוד, שער יפו והחומות. האקסטרות שיש בה מלבד הפינוקים והאמבטיה המרווחת כוללים בין היתר ספריה גדולה, אח לשימוש בימים הקרים וריהוט יוקרתי לבן.

מחיר ללילה: 14,000 שקלים

לאתר המלון

(צילום: אורי אקרמן)

רימונים גלי כנרת

"סוויטת בן גוריון" שדמותו מודפסת על זכוכית לבנה בפתח החדר המפואר במלון, מעוצבת בסגנון מודרני ומבוסס על פלטת צבעים שחור ולבן. נוף הכינרת התכול הנשקף מחלון הסוויטה מספק את הגוון הנוסף, בשעה ששימוש בולט בחדר זה נעשה בזכוכיות מודפסות ומראות המייצרות שקיפות. להשלמת המראה הנקי והאסתטי הרצפה חופתה בפרקט.

מחיר ללילה: 3,700 שקלים

איפה: אליעזר קפלן 1, טבריה

לאתר המלון

(צילום: מיכאל טופיול)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מלון ממילא

הסוויטה הנשיאותית משקיפה אל העיר העתיקה ומעוצבת בסגנון קלאסי מוקפד ומאופק המבוסס על צבעים כהים. הרצפה מחופה פרקט בגוון אפור, ספות העור שבסלון מתהדרות בגוון חום ולצידן כורסאות בצבע חרדל שמרככות את המראה הכבד. בספרייה שליד מונחים ספרי עיון, חפצים דקורטיביים ופסלים עתיקים

מחיר ללילה: 14,000 שקלים

איפה: המלך שלמה 11, ירושלים

לאתר המלון

(צילום: עמית גירון)

הרודס

הסוויטה, כמו כל המלון, עוצבה בהשראת "תל אביב של פעם" והיא קרויה על שם ראש העיר הראשון של העיר מאיר דיזנגוף. היא משתרעת על פני 230 מ"ר וממוקמת בקומה ה- 18 ממנה נשקף נוף פנוראמי מרהיב של העיר התוססת. בסלון מאורגנות בקפידה ספות עור במראה אנגלי ושולחן הקפה המרכזי מעוצב כמו מזוודות. הבר ופינת האוכל המרווחים מהווים מקום נוסף לאירוח ופגישות נוחות עבור השוהים בסוויטה.

מחיר ללילה: 3,500 דולר

איפה: הירקון 155, תל אביב

לאתר המלון

(צילום: איה בן עזרי)

לאונרדו פלאזה ירושלים

הסוויטה משתרעת על 100 מ"ר ושוכנת בקומה ה- 19 של המלון, המשקיפה על נוף עירוני מרתק של הבירה. היא מעוצבת בסגנון מודרני בשילוב התייחסויות קלאסיות בודדות, כאשר הרצפה מחופה בשיש לבן ועליה שטיח שחור מצמר עבה. הקירות מחופים בטפטים בצבעים רכים ופינת ההסבה בסלון כוללת ספות איטלקיות מעור. גולת הכותרת של עיצוב הפנים בסוויטה האמורה הינה התקרה שעשויה מיריעות "בריסול", המתפקדות כמראה ומשקפות את המתרחש על הרצפה.

מחיר ללילה: 2,000 דולר

איפה: קינג ג'ורג 47, ירושלים

לאתר המלון

(צילום: דניאל לילה)

האפנדי

המלון הכולל 12 חדרים שוכן במבנה צלבני מרשים ששופץ בין השאר על ידי אמנים מוונציה ונמצא בבעלותו של השף המוכר אורי ירמיאס ("אורי בורי"). הסוויטה המלכותית שלו מתהדרת בתקרת קשתות בסגנון ייחודי המאפיין את התקופה העותומאנית ומרבצים צבעוניות החוברים אף הם לתמהיל הכללי של המבנה. חלל הסוויטה מחולק לשני אזורי אירוח נוחים בעלי צביון מזרחי.

מחיר ללילה: 1,400- 1,700 שקלים

איפה: לואי התשיעי, עכו העתיקה

לאתר המלון

(צילום: אסף פינ'צוק)

דה רוטשילד

הסוויטה שוכנת על גג הבניין שתכנן האדריכל זאב רכטר בשנות השלושים, בסגנון באוהאוס ומשקיפה אל השדרות הנחשקות של העיר. העיצוב הכללי מבוסס על סגנון נקי ובהיר וכך גם הרהיטים נבחרו בהתאם. שולחן האוכל שבסוויטה עשוי מעץ מלא ומאסיבי ומיועד ל- 20 סועדים.

מחיר ללילה: 750 דולר

איפה: שדרות רוטשילד 71, תל אביב

לאתר המלון

(צילום: מיקאלה בורסטאו)

עדן האוס פרמייר

מלון הבוטיק מעוצב בניחוח אירופאי רומנטי וכך גם הסוויטה שהוא מציע. היא מאובזרת באמבט פרי סטנדינג שנעשה בהזמנה מיוחדת באיטליה כדי שתתאים בדיוק לחלל בו היא ניצבת. פריטי הריהוט בה כמו בשאר החדרים במלון נאספו בשווקים בארץ וברחבי אירופה על ידי זוג הבעלים, והם חוברים בצורה הרמונית לטפטים הייחודיים והססגוניים שהוזמנו מצרפת.

מחיר ללילה: 1,200 שקלים

איפה: ישכון 11, כרם התימנים, תל-אביב

לאתר המלון

(צילום: עדי גלעד)

הוטל B ברדיצ?בסקי

הסוויטה היחידה במלון בן 23 חדרים משתרעת על 30 מ"ר בלבד, וממוקמת בקומה הרביעית של המלון. העיצוב נעשה בהשראה אירופאית קלאסית עם הקשרים של כאן ועכשיו, כגון מנורות הארט דקו שהובאו מאירופה לצד כיסא מקומי עשוי ניטים מעור. על הקיר מתנוססים ציורים שנבחרו בקפידה בגלריות שונות ברחבי גרמניה.

מחיר ללילה: 1,440 שקלים

איפה: ברדיצ?בסקי 14, תל- אביב

לאתר המלון

(צילום: אורי אקרמן)

המלך דוד

שטחה של סוויטת "ירושלים" במלון הירושלמי הינו 160 מ"ר והיא מעוצבת בסגנון קלאסי בצבעים חום ובז'. בין האושיות הבולטות שהתארחו בה לאחרונה נמנים ולדימיר פוטין, איש העסקים והפוליטיקאי האמריקני וילארד מיט רומני וליאון פאנטה שביקשו לעצמם את המראה המלכותי בו ניחנת הסוויטה שבין היתר צופה בקו ישיר אל כיפת הסלע המוזהבת.

מחיר ללילה: 18,510 שקלים

איפה: המלך דוד 23, ירושלים

לאתר המלון

(צילום: אורי אקרמן)

קראון פלזה תל אביב

הסוויטה משתרעת על שטח של 100 מ"ר מעוצבת בקו מודרני
עם ניחוח אטלקי שהביא עימו הצוות המקצועי שביצע את העיצוב המחודש של המלון ואף היה אמון על הרהיטים.

מחיר ללילה: 1,500 דולר

איפה: רחוב הירקון 145, תל אביב

לאתר המלון

(צילום: רמי סולומון)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully