וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקדש סניטרי: אולם התצוגה המפואר ביותר בארץ לאמבטיות ואסלות

דיילות שמקבלות את פני הלקוחות, 25 חללי קונספט השראתיים, חדר פרטי להתכנסות עם האדריכל וסלון מנוחה - ככה העשירים קונים את האסלה שלהם באולם התצוגה החדש של ויה ארקדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
2,000 מ"ר הבנויים לאורך תחומים בעמודים עצומים בהשראת הארסנלה בוונציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא ברור איך זה קרה ומי אחראי לתופעה, אך בשנים האחרונות ישראל הפכה למעיין מעצמת כלים סניטריים. כל מי שבונה או משפץ את ביתו חולם על "ספא ביתי" עם מקלחון ג'טים שקועים בקיר, ברזים עם תאורה, כיור מרחף, אמבט פרי סטנדינג ועוד פריטים שיהפכו את הנושא ההיגייני לחוויה. בנוסף, שירותי האורחים הפכו לחדר הכרחי בבתים החדשים, כאשר החופש העיצובי בהם גדול מכל חדר אחר בבית, בשל שטחם המצומצם. היבואנים, זיהו מיד את הלך הרוח והחלו להציף את השוק באלפי מוצרים מקוריים, כאלה שעשויים מחומרים מפתיעים צורות וצבעים שטרם נראו בתחום. התחרות בין היבואנים עלתה מדרגה והפתרון שנמצא למשיכת הלקוחות לא התבסס על הורדת מחירים, מבצעים או הטבות למיניהן כמו שעושות רשתות מזון או אופנה במקרים כאלו, אלא דווקא אולם תצוגה מעוצב, מושך ובעיקר נוח. כזה המציג את כל מרכולתו בצורה של חדרי רחצה קטנים על כל מרכיביהם, לרבות סטיילינג של סבונים, מגבות ואפילו שמפניירות.

צפו ב- 360 מעלות וראו מה מציע כל חלל באולם

(צילום 360: נמרוד סונדרס)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בימים אלו מצטרפת לתחרות חברת "ויה ארקדיה" שמתחדשת באולם תצוגה המפואר ביותר שנבנה עד כה ומיועד בעיקר לאלו שיכולים להרשות לעצמם לרכוש אמבטיה ב- 60,000 שקלים. מדובר בחלל המשתרע על 2,000 מ"ר בגובה 7.5 מ' ושדרת עמודים עצומים במרכזו, ששימש בעבר כמחסן חלפים למכוניות יוקרה ובזכות מעצבת הבית של החברה גל יערי, הפך למעיין מקדש לאמבטיות, אסלות וחיפויים. יערי מספרת כי את ההשראה שאבה ממתחם הארסנלה בוונציה שנבנה לפני כ- 500 שנה . "המבנה העצמתי ובעל המימדים הנדיבים משאיר רישום עז, על אף שהוא איננו מתחנף ואין בו סממנים דקורטיביים המאפיינים מבני ענק בני זמנו" היא מציינת. "היעוד המקורי שלו היה מפעל ליצור כלי נשק וספינות שנחשב למתקדם והמודרני ביותר בעולם באותה תקופה. למעשה היה זה סוג של האנגר פונקציונאלי. בשנת 1980 התקבלה החלטה לפתוח את המקום לקהל הרחב ,לרגל תערוכת הביאנלה הבינלאומית הראשונה לארכיטקטורה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלון מנוחה בו הלקוחות יכולים לדון במוצרים בהם חשקו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
25 חדרי קונספט מעוצבים ומאובזרים בכל הפרטים הדרושים החל מסבון וכלה במגבות/מערכת וואלה!, צילום מסך

האולם החדש מאורגן כחלל ארוך וגדול אשר מחבר בין ישן לחדש. עמודי הארסנלה עברו אינטרפרטציה מקומית ונעטפו בבריקים שיוצרו במיוחד במרוקו בעבודת יד והושלמו על ידי עבודתם של אומני רסטורציה שלמדו שימור מבנים בוונציה אצל הרסטורטור שאחראי על שימור הארסנלה. 2,000 המ"ר מחולקים לשלושה צירים מקבילים כל אחד מהאזורים מייצג קטגורית מוצרים שונה כגון חיפויי קירות, חומרי ריצוף פונקציונאליים, חומרים טבעיים- אבן, עץ, בטון וחימר מרוקאי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שילוב של חומרים מפתיעים כגון רהיטים מעץ שמשתלבים בחדר הרחצה כאילו היה סלון קטן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אזור אריחי קיר וריצוף מרוקאים המיוצרים בעבודת יד וצוברים תאוצה בעיצוב העכשווי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במרכז ניצבת במת עץ המציגה אריחי קיר וריצוף המונחים בפלטות נשלפות. חלקו הימני של האולם מוקדש לחדרים הרטובים, בו ניתן למצוא את המוצרים של השמות הגדולים בעולם כגון: מרסל וונדרס, חיימה חיון, סימונה מיקלי. בצידו השמאלי של האולם מוקמו אריחי קיר וריצוף מרוקאים המיוצרים בעבודת יד ועשויים מאדמת הפאס (הנמצאת סמוך להרי האטלס). בחלקו האחורי של האולם תצוגה של ברזים, כיורים, ראשי מקלחת ופתרונות עיצוב שונים. החומרים מהם עשויים הפריטים עשירים ומגוונים ומאפשרים מענה לכל סגנון. בכל מחלקה יושב איש מקצוע המתמחה בתחומו המעניק ייעוץ ממוקד ללקוחות. בנוסף, יש עמדת קבלה בכניסה עם שתי דיילות שמקבלות את פני הנכנסים, סלון מנוחה ללקוחות שמעוניינים לדסקס לפני שהם שולפים את הארנק לצד חדר פרטי להתכנסות עם המעצב/ אדריכל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במרכז החלל ניצבת במת עץ גדולה של אריחי קיר וריצוף המונחים בפלטות נשלפות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניתן למצוא כאן עיצובים של השמות הגדולים בסצינת העיצוב כגון וונדרס, חיימה חיון וסימונה מיקלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

המקום אמנם מושקע וגדול אך הסיכוי שלקוח יכנס בגפו וימצא את אשר תכנן הוא קטן והתסכול עשוי להיות גדול. לפי הסברה של יערי מומלץ שלא לטרוח ולהגיע ללא ליווי צמוד של איש מקצוע. "האולם נועד לשרת אדריכלים ולקוחות המחפשים עיצוב לבתי יוקרה ולאנשים עם תקציב שמאפשר להם להגשים פנטזיות ברמה הכי גבוהה בעולם. אנחנו רוצים לאפשר לאדריכל להגשים חלום ללא פשרות, כלומר לעצב את הבית אותו הגה ושהתוצאה הסופית תהיה לשביעות רצונו המלאה. הבשורה הינה לאפשר לאדריכלים וללקוחותיהם לממש את תוכניותיהם"



מחירים:

אמבטיות 500 - 60,000 שקלים
אסלות 1,000- 10,000 שקלים
מקלחונים 1,000- 10,000 שקלים
ברזים 500 - 10,000 שקלים
אריחי ריצוף וחיפוי 50- 2,000 שקלים למ"ר
פרקטים 100 - 1,500 שקלים למ"ר
אריחי זליז' מרוקאי 2000 שקלים למ"ר

ויה ארקדיה, הלח"י 7-9, בני ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully