וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלום רטוב: פנינה רוזנבלום משיקה ליין מגבות

יוני פרוים

1.7.2012 / 8:18

פנינה רוזנבלום רוצה להידחף לכל חדר בבית, החל ממצעים בחדר השינה, גרנולה במטבח ועתה עם סדרת מגבות לחדר הרחצה - לטענתה, יש לה הבנה בעיצוב וכל מטרתה לעשות אנשים שמחים

דייב שחר

צילום: דייב שחר
עורכת וידאו: בת גולן


אחרי שהשיקה ליין מוצרי קוסמטיקה, ניסתה את גורלה בשוק המזון עם גרנולה הנושאת את שמה ונכנסה לחדרי שינה רבים עם ליין מצעים מסאטן, האישה והבלונד משיקה בימים אלו סדרה חדשה של מגבות רחצה ומתכוונת להשתלט על חדר האמבטיה. הקולקציה החדשה של פנינה רוזנבלום כוללת מגבות גוף ומגבות פנים עשויות 100% כותנה בצבעי גלידה לרבות: תכלת, ורוד וירוק, לצד צבעים קלאסיים לטובת השמרנים, כמו לבן וחום שוקולד. המאפיין העיצובי היחיד שניתן למצוא על גבי מוצרי הטקסטיל החדשים הוא עיטור צמחי באריגה דו צדדית וכמובן ראשי תיבות שמה. מפתיע כמה שישמע, אך רוזנבלום מספרת בראיון איתנו שיש לה הבנה בטקסטיל ומוסיפה שהיא מעורבת בכל תהליך הייצור, החל מבחירת הבדים דרך המראה הכללי ועד האריזה. תגי המחירים ה"לא עממיים" של המגבות החדשות (ובכללם גם המצעים שלה) מגובים לדבריה בחומרים איכותיים תוצרת כחול לבן, בניגוד למוצרים הזולים והפשוטים שמיוצרים בסין. חלומה הרטוב בתחום העיצוב הוא לייצר מוצרים שונים לכל חדר בבית.

מחירים:
זוג מגבות ענק (90*150 ס"מ) - 189 שקלים
זוג מגבות גוף (70*140 ס"מ) - 135 שקלים
זוג מגבות פנים (50*90 ס"מ) - 65 שקלים

את סדרת המגבות החדשה של רוזנבלום ניתן להשיג ברשת חנויות הטקסטיל "דארלן", המתחדשת בימים אלו בחנות חדשה בקניון עיר ימים שבנתניה. הפתיחה תלווה בהפנינג של הטבות, מבצעים וייעוץ פאנג שוואי בין התאריכים 4 - 6 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully