וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצא את האור: איסי מיאקי מעצב גופי תאורה

שיטות מתמטיות שפיתח אייקון האופנה לייצור פרטי לבוש לפני כשנתיים, מיושמות על קולקציה חדשה של גופי תאורה, שנראים כמו פיסלונים המפיצים אור נעים שנע בין גלוי למעורפל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
100% חומרים ממוחזרים של בדים ובקבוקים שהפכו לסיבים באמצעות טכנולוגיה מתקדמת/מערכת וואלה!, צילום מסך

לרפרטואר המוצרים המכובד של אייקון האופנה היפני איסי מיאקי, הכולל פרטי לבוש לגברים ולנשים, אקססוריז, שעונים, בשמים ואפילו בקבוקי מים, מצטרפת בימים אלו קולקציית גופי תאורה פיסוליים, המבוססים על שיטות פיתוח מתמטיות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצורה השטוחה והמינימליסטית נפתחת לגוף נפחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקולקציה עוצבה עבור מותג התאורה האיטלקי "ארטמידה" שאיתו עובדים מעצבים ואדריכלים מובילים כגון, זהה חדיד, קארים ראשיד ואלסנדרו מנדיני.

הקולקציה שזכתה לכינוי IN-EI שמשמעותו ביפנית "צל", כוללת תשעה גופי תאורה– מנורות תלויות, מנורות שולחן ומנורות רצפה המאופיינות בצורות ונפחים גיאומטרית שונים. לכל אחד מהם יכולת להתקפל מצורה שטוחה ומינימליסטית לכזו בעלת שלושה מימדים, כאילו היו יצורים דינאמיים.

החומר שממנו עשויה הקולקציה נראה במבט ראשון כמו נייר אורז לבן, אך למעשה מדובר בסיבים שנוצרו מ- 100% חומרים ממוחזרים של בד ובקבוקים, שעברו תהליך עיבוד מיוחד בטכנולוגיה מתקדמת, המפחיתה את צריכת האנרגיה ופליטת פחמן דו חמצני לסביבה. בנוסף, שימוש בנורות לד חסכוניות מחזקות את עובדת היותה של הקולקציה בעלת אחריות סביבתית וקידום המודעות. יריעת הטקסטיל שנוצרת בסופו של תהליך הינה בעלת שקיפות חיונית, כזו המאפשרת פיזור נעים של האור בחלל שנע בין גלוי למעורפל ומכאן גם נבחר שמה של הקולקציה. אין ביריעות ולו תפר או הדבקה אחת מאחר והקיפול המורכב הוא שמעניק את היציבות והצורה הכללית לגוף התאורה, בין אם מדובר במראה של שבלול, קובייה או צדף גיאומטרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקים בשנת 70' את המותג שקרוי על שמו ובעשור האחרון מקדיש את זמנו לפיתוח שיטות ייצור חדשניות, איסי מיאקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כעשור, מיאקי החליט להעביר את מושכות העיצוב וניהול המותג שהקים בשנת 70', למעצב הבית שלו נאוקי טקיזאווה, לטובת פיתוח מחקר וניסויים בחומרים המבוססים על טהרת האקולוגיה במעבדה שהקים, המכונה "מעבדת המציאות". לפני כשנתיים חשף לראשונה קונספט חדשני הנקרא 5 132 שבאמצעותו מייצרת החברה פריטי אופנה, שמלות, חולצות, תיקים ועתה גם את קולקציית גופי התאורה. צירוף המספרים המוזר לכאורה, מתייחס לטכניקת העיצוב והעבודה המבוססים על עקרונות מתמטיים, מבנה גיאומטרי של שלושה מימדים ויצירתיות. כל ספרה מעידה על תהליך היצור והקווים המנחים של הפריטים. הספרה 1 מתייחסת לחתיכת הבד הבודדה ממנה מיוצר הפריט; 3 מסמלת את יכולת שינוי הצורה לכזו בעלת שלושה מימדים; 2 מייצגת את יכולת הפריט להתקפל לצורה שהיא גם בעלת שני מימדים והספרה 5 שממוקמת אחרי הרווח בצירוף, מציינת את תהליך המטמורפוזה מפריט שטוח ומקופל למוצר ממשי ובנוסף, מהווה מספר מיסטי המבשר טובות לעתיד.


קולקציית ה"צל" של מיאקי צפויה להגיע לארץ במהלך שנת 2013 ותימכר ב"קמחי תאורה". מחיר הגופים טרם נקבע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יריעת בד נטולת תפר או הדבקה המבוססת על קיפולים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טכניקה המתייחסת לכל ספרה בצירוף: 5 132 כשלב בפיתוח/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקולקציה מורכבת מתשעה גופים שעוצבו בצורות שונות ביניהם שבלול, קובייה וגליל גיאומטרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פיזור של אור נעים בחלל הודות למרקם היריעות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צורתו הסופית של גוף התאורה נקבעת בהתאם לאופן הקיפול בו יבחר המשתמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully