וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המגעים בין קיקה לביתילי יימשכו עד יום שני

עדי דברת-מזריץ

24.5.2012 / 17:03

נאמני קיקה דחו את מכירת החיסול של המלאי שתוכננה ליום שני הקרוב והם ממשיכים במגעים עם ביתילי. אם לא תתגבש עיסקה תיערך המכירה בשלישי או רביעי

מכירת החיסול של קיקה לא תתקיים ביום שני הקרוב כפי שהסתמן עד כה. לדברי נאמן החברה, עו"ד רון בר ניר, "החלטנו לתת עוד זמן למיצוי המהלכים שאנו מנהלים מול בעלי ביתילי. אם עד יום שני בערב לא תיסגר העסקה, נלך למכירת חיסול ביום שלישי או רביעי".

בר ניר מספר כי המגעים עם ביתילי נמשכו על פני כל הלילה ביום רביעי ובמהלך יום חמישי. במסגרת מכירת החיסול, באם תתקיים, יוצע רוב המלאי של קיקה בהנחה בשיעור של 50% וחלקה בשיעור של 35%.

המגעים עליהם מדבר בר ניר מתנהלים מול עופר איתני, המחזיק בין היתר ברשת ביתילי. לקבוצת א.פ עיצובים, שבבעלות משפחות איתני ופישמן, מספר רשתות בתחום הריהוט בהן איי די דיזיין, מיי הום פייג', ביתילי וריץ' אנד טיילור.

כמו כן, בבעלות המשפחה רשת כרמל שטיחים ופרקט (לשעבר שטיחי כרמל). המגעים בן הצדדים מתנהלים סביב רכישת המלאי של קיקה בשווי 19 מיליון שקל בסכום מוזל. במקביל, מתנהלים מגעים על מנת לשכור את החנות בנתניה מאשטרום נכסים, בעלת המבנה המחזיקה 15% מקיקה ישראל. ככל הנראה, הכוונה היא להפעיל את החנות כמעין 'מתחם עיצוב' שיכלול את המותגים שאיתני שותף בהם, ואת המלאי שנותר בחנות בקיקה ישראל.

170 מתוך 240 עובדי קיקה קיבלו היום מכתב פיטורים והחזירו את המכשירים הניידים, טלפונים ניידים, רכבים וכו'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully