וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות העיצוב: חברת שיפוצים ישראלית על פי מודל אמריקאי

גופי תאורה פיסוליים, חברת שיפוצים המבטיחה לשלוח ללקוח עידכונים מהשטח, מטבחים עתידיים וזרי פרחים מקוריים לכבוד שבועות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Flap Flap 10 - גוף תאורה בעיצוב שמתנגד לכוח המשיכה 1,500 שקלים, "יאיר דורם"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Eden - תאורה שהיא גם עציץ. 8,000 שקלים, "יאיר דורם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

צומח דומם - גופי תאורה פיסוליים

גופי תאורה כבר מזמן לא נועדו להאיר את החלל בלבד. הם מעוצבים כיצירות אמנות, מעין פסלים שימושיים, שתורמים משמעותית לעיצוב הבית ולפעמים הם שנותנים את הטון הכללי. לחלל התצוגה של "יאיר דורם" הגיע לאחרונה משלוח של גופים מסוג זה, ביניהם דגם "פלאפ פלאפ 10" של חברת NEXT הגרמנית שמתרגם ניגוד לכוח הכבידה, בעודו עומד על כבל חיזוק שעולה מהרצפה ותומך באהיל. הוא עוצב על ידי המעצבת קונסטנטין וורטמן לפני עשור ועתה, זכה לגרסה מחודשת ויוקרתית עם שכבת לכה ושילוב נורות לד בהתאם למודעות הסביבתית. מחיר: 1500 שקלים. דגם נוסף ופיסולי שהגיע לאחרונה נקרא "עדן", שעוצב על ידי המעצב האיטלקי אנזו ברטי לחברת TOREMATTO. הוא כולל בתוכו עציץ אמיתי והודות לשימוש באור קר הצמחייה איננה נפגעת. מחיר: 8,000 שקלים.

יאיר דורם, הלח"י 28, בני ברק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשירי חשמל סמויים ותאורת לד בתוך מגירות במטבחים החדשים של "דקור", החל מ - 30 אלף שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שילוב של אלמנטים מתקדמים עם טוויסטיים משנות ה - 50 וה - 60 ב"דקור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנה עיקרית – מטבחים עם פונקציות סמויות

חודש אחרי תערוכת העיצוב Salon Del Mobile שנערכה במילאנו והוקדשה השנה למטבחים, נפתח חדר תצוגה חדש ל"מטבחי דקור" המשתרע על 500 מ"ר ומציג 6 מטבחי קונספט מתקדמים. בין החידושים שנראו גם בתערוכה נמנים מנגנוני פלזמות בתוך ארונות זכוכית, קולטי אדים סמויים, תאורת לד בנויה בתוך מגירות ומעליות סמויות במשטח העבודה, המכילות מוצרי חשמל. למרות ההתייחסות לטכנולוגיית העתיד, המעצבת הראשית של החברה רינה אלקובי, הקפידה לשלב במטבחים החדשים טווסיטים עיצוביים משנות ה- 50 וה - 60.

מחירים: החל מ – 30,000 שקלים. "דקור", דיזיין סנטר הלח"י, 20 בני ברק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישלחו לכם עידכון און ליין במייל על התקדמות השיפוצים מהשטח, "אוברול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טיפול אוברול - שיפוצים מודל 2012

כל מי שבנה, שיפץ או עיצב מחדש את ביתו, יוכל להעיד כי צירופי מילים בנוסח "הקבלן מתעכב", "הרצף בדרך" או "החשמלאי הבריז" עלולות לגרום להתקף לב. זאת אחת הסיבות שחברת שיפוצים חדשה בשם "אוברול" הוקמה לאחרונה וכל ייחודה הוא הענקת שירותי בנייה, שיפוץ ועיצוב לבתים פרטיים, משלב התכנון ועד לקבלת הבית המוגמר, תחת קורת גג אחת (One Stop Shop). השירות החדש מבוסס על מודלים של חברות אמריקאיות "Home Improvement", כשהמוכרת שבהן התפרסמה בתכנית השיפוצים "אקסטרים מייקאובר". לאחר בחינת הבית וצרכי הלקוח, נבנית לו הדמיית שיפוץ ולאחר אישורה יוצאים לביצוע. מנהלי הפרויקט מפקחים על המתרחש בשטח ומתאמים עם אנשי המקצוע. מהלך העבודה מתועד מהשטח ונשלח ללקוח במייל, כדי שיוכל לעקוב אחר ההתקדמות גם כשהוא איננו בסביבה. השירות מותאם לתקציב הלקוח ללא תמחור מראש.

"אוברול", 1-700-700-245

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זרים אמנותיים של פעילי "זר עוזר", החל מ 69 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סידור פרחים מדגם "עמק פורח", 89 שקלים, בעיצוב פעילים משתקמים במיזם "זר עוזר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעשה טוב - זר עוזר

זה נכון שלא צריך להמתין לחג או אירוע מיוחד כדי לעשות מעשה טוב, אך שבועות המתקרב הוא הזדמנות נוספת לכך. פרויקט השיקום האמנותי "צ'יימס ישראל" הפועל ללא מטרות רווח ומעסיק משתקמים עם מגבלויות מציע לכבוד החג זרי פרחים, עציצים וזרים מתוקים בעיצובים מקוריים ובטווח מחירים רחב. אלו נארזים על ידי המשתקמים העובדים במיזם "זר עוזר", המאפשר להם להשתלב בקהילה ולהשתכר בצורה מכובדת. מטרת הפרויקט להעניק הזדמנות ולמנף את יכולותיהם של הפעילים, כמו כן, להקנות להם מיומנויות שזירה מקצועיות להשתלבות עתידית בשוק העבודה ובחנויות פרחים ברחבי הארץ.

מחירים: החל מ- 69 שקלים. "זר עוזר", המלאכה 9, פארק אפק, ראש העין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully