וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות העיצוב: לבשל עם דיזל במטבח

מטבחים בעיצוב מותג האופנה "דיזל", קניון סרבי בתכנון ישראלי, מתחם כפרי לריהוט חוץ, נוסטלגיה לתינוקות וחברה איטלקית לכלים סניטריים שנוחתת פה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטבחי דיזל במראה משומש/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחידות עצמאיות של מטבחי דיזל נוחות במיוחד בדירות קטנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אופנה מעוררת תיאבון

מותג האופנה האיטלקי "דיזל" שהחל את דרכו עם ג'ינסים שהפכו אהודים על מיליוני אנשים ברחבי העולם, מוכיח בשנים האחרונות שיתופי פעולה עם חברות עיצוב מוערכות כמו למשל "מורוסו" שחוגגת השנה 60. ל"דיזל" נפתח התיאבון, מעצביה הבכירים ראו כי טוב ועתה נחשף שיתוף פעולה נוסף עם חברת מטבחים בשם Scavolini"". המטבח החדש שהושק בתערוכת העיצוב במילאנו שננעלה בשבוע שעבר, מבוסס על חומרים טבעיים עץ ובטון, בשילוב זכוכית ומתכת עם מראה משומש. יחידות נפרדות כגון עגלות, שולחנות, ארונות ומקומות אחסון ניידים ופרי סטנדינג, מעניקים למשתמש נוחות גם ובעיקר בדירות קטנות.

מטבחי "דיזל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קניון סרבי תוצרת ישראל בתכנון האדריכלים אבנר ישר ויונתן גרוסוסר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר איחלתם מזל טוב? גם תאומים עם רונית אלקבץ וגם קניון שמועמד לפרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

גרנד קניון בסרביה

לאדריכל המגדלים של ישראל אבנר ישר, מגיעים בימים אלו איחולי מזל טוב כפולים. פעם אחת על הולדת התאומים שלו ושל זוגתו השחקנית רונית אלקבץ ופעם שנייה על השקה של קניון חדש בסרביה שתכנן יחד עם שותפו יונתן גרוסוסר. מדובר בפרויקט שנעשה עבור חברת "פלאזה סנטרס" מקבוצת אלביט, החולש על 35 אלף מ"ר על- קרקעי ועוד כ- 20 אלף מ"ר תת- קרקעי. חלקו העליון מתפרש על פני 2 קומות וכולל 120 חנויות מתחום האופנה, העיצוב, המזון, 6 אולמות קולנוע ומוקדי פנאי, בשעה שקומות הקרקע מציעות 650 מקומות חניה. האדריכלות החיצונית של המבנה מתהדרת במערכת קשקשים המכניסה דרכה אור יום טבעי מכיוונים וזוויות שונות שיוצרות אפקט ויזואלי מיוחד להנאתם של המבקרים ובמרכזו הפנימי, ניצבת כיכר שמעליה תלויה כיפת ענק עגולה. הפרויקט צפוי להתמודד כמועמד לפרסים במסגרת טקס ה- ICSC למרכזי הקניות האירופאים הטובים ביותר, שיתקיים בברלין בשנת 2013.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מערכת ישיבה ב-12,965 שקלים ומגוון רהיטי חוץ ב- Outstanding שבמושב גן דרום/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתחם רהיטי חוץ בכפר

בטיימינג מושלם, כשכולם מאווררים את ריהוט החוץ שלהם ומעירים אותו מתרדמת החורף, נפתח מתחם חדש של רהיטי חוץ הנקרא Outstanding. עיצובו המקורי נעשה כגן באווירה פסטורלית וכפרית המעניק ללקוחות אפשרות נוחה לראות ולהתרשם ממבחר הרהיטים בסביבתם הטבעית. ההיצע כולל כלי הגשה לבחוץ, אקססוריז דקורטיביים לגינה לצד מערכות ישיבה, פינות קפה, שולחנות אוכל, ברים, נדנדות, ערסלים, מיטות שיזוף ועוד. אלו עשויים מחומרים שונים כגון ראטן, עץ ואלומיניום המלווים בריפודי בדים עמידים מפני שמש וגשם בעלי הגנת UV ברמה גבוהה במיוחד. הסגנון הכללי כמו בהרבה חנויות לריהוט חוץ כיום, מתחרה בעיצוב של ריהוט פנים ואפשר לשכוח מרהיטי הפלסטיק המיושנים או המתכת המחלידים שהיו אופייניים בעבר לריהוט שאיננו נכנס הביתה. מחירים לדוגמה: החל מ 409 שקלים למגשים ופריטי עיצוב ועד 43,780 שקלים למערכת ישיבה. מושב גן הדרום

מתחם רהיטי Outstanding

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמסה לעגלת תינוק בסגנון נוסטלי, Merrybell/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריות ובובות רכות לתינוקות כמתנות מקוריות ליולדת, Merrybell/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמחה ופעמונים לתינוקות

אם יצא לכם פעם להיתקע בלי מתנה מקורית להורים חדשים, הנה פתרון נחמד: Merrybell הוא מותג חדש שהקימה המעצבת הצעירה כרמית יוסמן, בוגרת סמינר הקיבוצים. הוא כולל ערכות מתנה ליולדת ובהן מוביילים למיטה, חמסה לעגלה, סינרים ובובות קטנות, לצד פרטי עיצוב לחדר של הקטנצ'יק, כמו תמונות שמות וכריות שנעשות בעבודת יד בבדי כותנה ידידותיים ונעימים למגע. " מדובר בסגנון בעל אופי פנטסטי ללא טיים ליין" מציינת יוסמן. "גם בשל העובדה שהוא איננו מבוסס על דמויות וגיבורי על עכשוויים". המוצרים אמנם מיועדים לתינוקות אך מספיק מבט בהם שיעורר דווקא בהורים זיכרונות נוסטלגיים. משמעות שם המותג אם תהיתם מורכבת מ"שמחה" ו"פעמון" שקיבלו ערך מוסף הודות לסטודיו As We Design, האחראי על המיתוג.

מחירים לדוגמה: ערכת מריבל גדולה (מובייל שם, חמסה לעגלה, סינר ובגד גוף) 200 שקלים, כרית במבי/ חללית 100 שקלים, מובייל גלידות 120 שקלים. להשיג בהזמנה אישית בטלפון: 052-5304977. עדכון על פריטים חדשים בעמוד הפייסבוק.

Merrybell לתינוקות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית חדרי רחצה בעיצוב Giulio Lacchtti לחברה הספרית Globo ברשת אלוני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלים סניטריים בסגנון נקי צעיר וקליל לחברה הספרית Globo ברשת אלוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

כלים סניטריים מייד אין איטלי

חברת Globo האיטלקית המתמחה בחיפויי קרמיקה וכלים סניטריים נחשבת לאחת החברות האירופאיות שמובילות את התחום ומהיום ניתן להשיג אותה גם בארץ. פרטי החברה מככבים במלונות יוקרתיים ברחבי העולם ביניהם "פלאזה" בסיאול ו"בלביו" בפריז. היא אמנם לא מעסיקה את המעצבים עם השמות המפוצצים בנוסח סטארק וראשיד, אלא מעדיפה לעבוד עם מעצבים צעירים ומבטיחים שמסתמנים כדור הבא של זירת העיצוב. ביניהם, ג'יולו לאצ'טי שמעצב גם עבור "אלסי" ו"דנסה" ומעצב נוסף, לוקה ניצ'טו, שגרף מספר פרסים במסגרת תחרויות עיצוב אירופאיות. הסגנון העיצובי של "גלובו" ספורטיבי, קליל וצעיר כמו המעצבים עצמם. הוא מבוסס על קו נקי במיוחד, כיאה לעיצובו של החדר שאמור להיות הכי נקי בבית.

מחירים לדוגמה: כיורים 2,300 – 7,000 שקלים, כיורי פרי סטנדינג 11,500 – 29,000 שקלים, אסלות 2,300 – 7,000 שקלים, מראות 3,200 – 14,000 שקלים, אמבטיות פרי סטנדינג 16,500 – 35,000 שקלים.

להשיג ב: "רשת אלוני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully