וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע העיצוב במילאנו: חידושים במטבחים

כל החידושים בתחום המטבחים החל מחומרים, אקססוריז וריהוט משלים – טכנולוגיה מתקדמת, גימיקים משעשעים וביטול הגבולות בין הסלון למטבח

מטבחי חוץ יפים לא פחות ממטבחי פנים בחברת Lottocent

תערוכת העיצוב המסחרית "סלון דה מובילה" החושפת את החידושים, הטרנדים ושאר בשורות עיצוביות בתחומים שונים לבית החל מתאורה, דרך ריהוט, מוצרי סנטריה ועד בפרטי דקורציה וטקסטיל, מוקדשת בכל שנה לתחום אחר שזוכה להתייחסות מיוחדת באמצעות ייצוג של הרבה מאוד חברות וביתנים מקוריים.

בתמונה:
מטבחי חוץ יפים לא פחות ממטבחי פנים בחברת Lottocent.

שפים מקצועיים פינקו את מבקרי ביתן Guggenau

בשנה שעברה התערוכה הוקדשה לתאורה ואילו השנה לחידושים בתחום המטבח שהפך לפופולארי בחיינו, בזכות תכניות בישול מגוונות שעלו למסך בהגשת שפים סלבריטאים (בארץ ובעולם) ותכניות ריאליטי שתרות אחר השף הבא. ספרי הבישול החלו לצבור תאוצה וכך גם כלי מטבח מעוצבים (שביננו, לא בהכרח מיועדים לשימוש).

בתמונה:
שפים מקצועיים פינקו את מבקרי ביתן Guggenau.

עיטורי גזרים על הקירות ונברשת ירקות שורש ב-Guggenau

בתערוכת העיצוב הנוכחית שזכתה לשם "אירו קוצ'ינה" מציגות כ 150 עם מגוון מטבחים ביניהם, כאלה שעשויים מלמינציית פלסטיק, מעץ, מטבחים תעשייתיים ממתכת ולבנים לצד ריהוט ואקססוריז נלווים. 30 חברות נוספות מציגות את החידושים הטכנולוגיים במטבח ומוצרי החשמל, תחת הסלוגן:
When Technology and Style Come Together
שתי ההבחנות הברורות שעלו מתוך מאות הדגמים החדשים שהוצגו ובין היתר עשו חשק להיכנס למטבח ולהקפיץ משהו על מחבת, היו גימיקים כיפיים ומשעשעים כמו קירות מטבח עשויים לוחות גירים שניתן לכתוב עליהם בצורה נוחה מתכונית, להתכתב עם בני הבית ואפילו לוותר על הציורים מהגן של הילדים לטובת הלוח והגירים. ההבחנה השנייה היא למעשה חיבור משמעותי של המטבח לחדר המגורים שמעלים כליל את הגבולות ששררו בין השניים וטושטשו עם השנים.

בתמונה:
עיטורי גזרים על הקירות ונברשת ירקות שורש ב-Guggenau.

מגירת מקרר השומרת על טריות בחידושי חברת Bosch

כידוע, בעשור האחרון המטבח הפך לאזור הדומיננטי בבית, שמאגד את המשפחה וככזה שמותיר את הרושם העיקרי על האורחים וכעת ניכר כי המגמה מתחזקת בזכות שילוב של ספריות בתוך המטבח (שאינן כוללות בהכרח ספרי בישול בלבד), חפצי דקורציה, רהיטים מובנה למסך טלוויזיה גדול ועוד. מלבד ברים מפנקים של משקאות ודליקטסים אנינים שיש באורך קבע ברוב הביתנים שמציגים בתערוכה האמורה, הפעם יכלו המבקרים להתענג גם על מעדנים מעשי ידיהם של שפים מקצועיים שהשלימו את תערוכת המטבחים בצורה מושלמת.

בתמונה:
מגירת מקרר השומרת על טריות הירקות מתוך החידושים הטכנולוגיים של Bosch.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מגירת אדים לאפייה מוצלחת בחברת Neff

ביתנים שונים אף עוצבו בסגנון יצירתי בשילוב מוצרי מזון וכלי בישול, כמו למשל הביתן של חברת "מינצ'יאלו" האיטלקית שהשתרע על שטח של 50 מ"ר נבנה כולו מארגזי עץ אותנטיים שהיו מלאים בעגבניות אמתיות והואר באמצעות גופי תאורה עשויים סירים. הביתן של חברת "גגאנאו" הגרמנית קושט בגזרים והואר עם נברשת של ירקות שורש צבעוניים. בשורה התחתונה, העיצוב עורר השנה את התיאבון והיה רצוי מאוד להגיע הפעם על בטן ריקה.

בתמונה:
מגירת אדים לאפייה מוצלחת בחברת Neff.

קולט אדים פיסולי בטכנולוגיית טאצ' בחברת Neff

מסך טל' זוכה לרהיט משלו בחברת Pensarecasa

קולט אדים נשלף ונעלם בגמר השימוש בחברת Guggenau

פאנלי מגנט צבעוניים לתנורים בחברת Indesit

קירות מטבח עשויים לוח כתיבה בחברת Marchi Group

קירות מטבח עשויים לוח המיועד לגירים שניתן לכתוב עליו הודעות לבני הבית, מתכונים ושאר קישקושים של הילדים, לחברת Marchi Group.

תחושה של סלון משודרג במטבח חברת Pensarecasa

תחושה של סלון משודרג במטבח החדש של חברת Pensarecasa.

ביתן מעוצב לא פחות מהמוצרים בחברת Minacciolo

ארגזי עץ אותנטיים עמוסי עגבניות בחברת Minacciolo

גופי תאורה עשויים סירי נירוסטה בחברת Minacciolo

כיריים חשמליות מותאמות לכלים שונים בחברת Guggenau

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully