וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקיון פסח: עד כמה רחוק תלכו?

בית מצוחצח למשעי ומוכן לפסח עלול לעלות ביוקר, במיוחד אם אתם מאלו שלא מרשים לאכול בסלון, להיכנס עם הנעליים ולגעת בקירות - מוכנים לשלם? אלו האופציות

בזמן שרובנו מבריקים את החלונות במרץ בעזרת שפריצר ועיתון, מנערים את השטיח על השכנים שלמטה עם חובט ארוך ומיושן ומכבסים את הכביסה העדינה ביד בתוך גיגית עם מים קרים שמקפיאים לנו את האצבעות, יש כאלה שמעדיפים להשקיע קצת יותר בניקיונות. ולא, אין הכוונה לאלו שמעסיקים שוהה בלתי חוקית מהפיליפינים כדי שתקרצף להם את הבית בתמורה לכמה שקלים, אלא באלו שכלי הניקיון שלהם, המכשירים והאביזרים הנלווים נראים כמו כל רהיט אחר ומושקע שיש בבית. הם יפים, מעוצבים ובעיקר עולים הרבה מאוד כסף. סביר להניח כי כלים מסוג זה לא עובדים שעות נוספות כיוון שהבתים שבהם ניתן למצוא אותם אף פעם לא מגיעים למצב של זוהמה וטינופת. אם תרצו, הם פשוט ליופי ומחירם נקבע לא מעט בשל הפוטנציאל שטמון בהם.

עוד כתבות פסח שיעבירו לכם את החג:
וואלה! בית - כל הכתבות לפסח
סבתות מנקות לפסח: "אצלי לא אוכלים בסלון"
לקראת הסדר: טיפים לניקיון בריא
מתנות לפסח? האופציות המקוריות
פסח: כל מבצעי העיצוב והריהוט השווים לחג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ללא התערבות חיצונית או תכנות. מכונת כביסה של Miele: מחיר 20,000 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מכונת כביסה עם כריות אוויר

דגם מכונת כביסה של Miele - חברה גרמנית למכשירי חשמל, היא המילה האחרונה בתחום. יש לה שני מיכלים חיצוניים לאחסון אבקת כביסה ונוזל כביסה (לא מרכך), כאשר היא בוחרת באופן עצמאי אחד מהם, על פי סוג הבד של הבגד ובהתאם לתוכנית שנבחרה. מכונה זו גם מושכת באופן אוטומטי את כמות האבקה או הנוזל הנדרשים ללא התערבות חיצונית או תכנות, ואפשר להגיד שהפונקציה הזו עשויה לחסוך בשימוש של חומרי ניקוי שברוב המקרים נשפכים למכונה ללא בקרה. בנוסף, למכונה יש גם תוכנית ייחודית לניקוי בקיטור. כן, שמעתם נכון. קיטור המאפשר ניקוי אינטנסיבי שיכול להחליף גם את הניקוי היבש. ואם כל זה לא מספק אתכם, למכונה יש גם כריות אוויר. לא מדובר חלילה בכריות למניעת התנגשות אם המייבש שליד, אלא בתוף שמתהדר בצורת חלת דבש ומסביבו כריות אוויר שנועדו ליצור חיץ בין הבגדים לגוף התוף המתכתי. בדרך זו נמנעת שחיקה ובלאי של הבגד. מיותר לציין שמדובר כמובן במכונה עם לוח כפתורים ופונקציות מסוג טאצ' נוח ועיצוב הייטקיסטי מעודכן.

מחיר: 20,000 שקלים. להשיג ב: בית "אלקטרה" ובחנויות המובחרות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזבל כחלק מן הדקורציה במטבח. פח אשפה של "לה קוצ'ינה": 3,220 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אשפה של עשירים

לאחרונה ישנה פריחה של פחי אשפה מהודרים ומעוצבים בחנויות לכלי בית. אם תשאלו את הרוכשים לפשר התופעה המוזרה הזו התשובה שתקבלו היא: "הפחים הם חלק בלתי נפרד מעיצוב המטבח ולא מסתירים אותם יותר בארון שמתחת לכיור". סדרת הפחים החדשה שעשויה בעבודת יד של חברת "לה קוצ'ינה" עונה בדיוק על הצורך של המעוניינים להיות חלק מהמגמה המעוצבת בתחום. הם עשויים נירוסטה שאינה מחלידה, קלה לניקוי והברקה אם חלילה וחס טפטפו עליה אותן הטיפות המצחינות והמוכרות מהזירה. הם אינם סופגים ואוגרים חיידקים ומגנים מפני חומציות האשפה. בנוסף, בזכות מכסה הרמטי הפחים גם אטומים לריחות לא נעימים שמאיימים להתפרץ החוצה. הם נפתחים בעזרת דוושת רגל ובעלי גלגלים לניידות נוחה.

מחיר: 3,220 שקלים (הגדול ביותר בנפח של 54 ליטר) להשיג ב: LA-CUCINA, הקישון 16, בני- ברק (מתחם קניון איילון)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החבלים הנשלפים מתוחים בכל מצב ויש גם תיק לאטבי כביסה. מתקן ייבוש של "ברבנטיה": 1,990 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכל תלוי

למקרה שוויתרתם על ייבוש כביסה במייבש כדי לחסוך בעלויות החשמל, כמו גם על חבלי כביסה מתוך התחשבות בשכן שלמטה והימנעות מבגדים בניחוח פיח - הנה לכם פתרון. רק מומלץ שתכינו את הארנק לפני הכל. מדובר במתקן ליבוש כביסה של חברת Brabantina המתמחה בכלי בית יוקרתיים, שנפתח ממצב של עמוד אלומיניום לקרוסלת תלייה באמצעות לחיצת קלה על דוושת שחרור. החברה מתחייבת לכך שהחבלים הנשלפים מהקרוסלה נשארים מתוחים בכל מצב. מה שאומר שנמצאה התלייה ההולמת גם לסוודר מצמר כבשים העבה שהבאתם איתכם מהטיול באירופה. המוצר התליין מגיע עם כיסוי מגן מפני השמש הקופחת של המזרח התיכון שכידוע אחראית לא מעט לדהיית הבגדים של הלבנטינים וגם תיק קטן וחמוד לאחסון אטבי כביסה שמא ילכו לטייל ברחבי הבית.

מחיר: 1,999 (למתקן באורך 60 מ'). להשיג ב: "בראס", האצ"ל 53, ראשל"צ, רשת "דיזיין סנטר","הום סנטר" "קלאסיקה" ובחנויות כלי הבית המובחרות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם כשאין שום אח בסביבה. שלישיית ניקוי אח של Rugine: מחיר 4,000 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לטובת האח

נתחיל מזה שאם יש לכם אח בבית, ובהגדרה העברית קמין, אמיתי, מהסוג האותנטי שמצריך עצים אז אתם כבר במקום טוב. השלב הבא הוא לנקות את כל הג'יפה שהקמין עשוי לגרור אחריו הודות לעצים שנרפים והגיצים שעפים בשעה שהאש בוערת למטרת חימום, או סתם מתחשק לכם לצלות עליה מרשמלו. הכלים הנדרשים למשימה זו הם מטאטא, יעה וכף ורצוי להניחם ממש בסמוך לאח. ואם כל מי שנכנס לסלון רואה אותם הם חייבים, אבל חייבים להיות בסטייל, לא? השלישייה הזו מגיעה ברוב המקרים בסט קומפלט והיקרים שביניהם עשויים מניקל מבריק בעיצוב מוקפד, עם אפשרות תוספת לכלי נוסף המחזיק את גזעי העץ. יש כאלו שיעשו בהם שימוש אבל ברוב המקרים מדובר בכלי ניקיון שבעיקר נועדו ליופי ודקורציה גם כשאין שום אח בסביבה.

מחיר: 4,000 שקלים. להשיג ב: Rugine, מונטיפיורי 46, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהתאם לצורך ולכמות הכלים. מדיח כלים "קיצ'ן אייד": 8,900 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

סאונה רטובה לכלים

במקום להתנצח מי מבני הבית ישטוף את הכלים בתורו, יש המעדיפים לפתור הכל בדרכי נועם או יותר נכון באמצעות מדיח. אבל כמו שאתם בוודאי יודעים, יש מדיח ויש מדיח. והמוצר הכי מפונפן שתמצאו היום בתחום לא רק ישטוף ויבריק את הכלים לפני שהם נכנסים לארון בזה אחר זה כמו חיילים ממושמעים, אלא גם יעשה להם לא פחות ולא יותר סאונה רטובה. דגם 6060kdfx של חברת "קיצ'ן אייד" הוותיקה עובד בכמה שלבי ניקיון. הוא מתחיל עם אדים שמסירים את השומן ואחר כך שוטף יסודית עם מים וסבון. החלוקה הפנימית של מדיח זה מאפשרת להפעיל רק חלקים ממנו בהתאם לצורך ולכמות הכלים. בנוסף, הוא גם עובד בשקט בשקט, מבלי להפריע חלילה למנוחת הדיירים.

מחיר: 8,900 שקלים. להשיג ב: רשת "תדיראן סטור".

(צילומים: יח"צ)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully