וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות עיצוב: עוד יוקרה בכיכר המדינה

חנות עיצוב של פריטים מזהב טיטניום בכיכר המדינה, חנות ספרי עיצוב בתוך חנות, מתחם רהיטי יבוא, ארונות מתקדמים עם תמונות ענק ומהדורה מוגבלת של מוצרי טקסטיל לחג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספרי עיצוב, אדריכלות ואמנות שיוסיפו פאסון לספריה הביתית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוצאת "טאשן" הגרמנית בקונספט של "חנות בתוך חנות" ברשת סטימצקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עם ספרי העיצוב

כל ספריה ביתית שמכבדת את עצמה מתהדרת בלפחות ספר אחד של הוצאת הספרים הגרמנית "טאשן". מדובר בהוצאה שמתמחה בספרי אמנות, עיצוב פנים, אדריכלות, עיצוב גראפי ותעשייתי, עיצוב אופנה ומוסיקה וקולנוע, שכריכתם ועיצובן הגראפי מהודר ומתאים במיוחד כמתנות עבור האינטליגנטיים שביננו. את הספרים שמאופיינים בדפים מהודרים וססגוניים ניתן היה להשיג עד כה בישראל על מספר מדפים בודדים בחנויות השונות, אך בימים אלו מושקת ההוצאה לראשונה כקונספט של "כחנות בתוך חנות" במספר חנויות דגל של רשת הספרים "סטימצקי". במסגרת זו מציעה 400 כותרים ביניהם ספרים לאספנים ובמהדורות מיוחדות.

טווח מחירים: 165 – 1,200 שקלים; ספרי אספנות 1,500 – 7,500 שקלים.
"סטימצקי" דיזנגוף 109, קניון רמת אביב, גן העיר, קניון איילון, גרנד קניון חיפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבחר כלים עשויים מחומרים יוקרתיים ביניהם זהב טהור. בחנות החדשה בכיכר המדינה. "מרדינגר"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלים שעשויים בטכנולוגיות מתקדמות. "מרגדינגר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאבו דאבי ועד כיכר המדינה

שכן חדש לניקול ראידמן פותח את שעריו בימים אלו בכיכר המדינה. מדובר בחנות הדגל של המעצב הבינלאומי דורון מרדינגר, שעיצוביו מככבים בבתיהם של בעלי הממון, כדוגמת נסיכויות באבו דאבי, המלכה האם מדונה ועוד. החנות הקטנה שמשתרעת על 30 מ"ר בלבד, מציעה תמהיל מגוון של כלי שולחן והגשה, פרטי ריהוט ותכשיטים שעשויים מחומרים יוקרתיים כגון פורצלן, קריסטל, זהב, טיטניום, עץ ואבנים יקרות. מרדינגר, בן למשפחת רשת "הצורפים" בה כיהן כמנכ"ל ומעצב ראשי, פרש לדרך עצמאית לפני כשבע שנים ומאז הוא מציע חפצים פונקציונאליים אמנותיים שנעשים בטכנולוגיה מתקדמת. פתיחת החנות החדשה באופן רשמי תיערך ב-1 באפריל. (המוצרים נמכרים ללקוחות בארץ ובחו"ל ולכן תמחורם בדולרים).
מחירים לדוגמה: קנקני קפה: 948 דולר; צלחת אוכל: 209 דולר, כלים לשמן וחומץ: 775 דולר.
"מרדינגר", ה' באייר 36, כיכר המדינה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהיום לא צריך לייבא באופן אישי. חדר התצוגה החדש של האדריכלית אריאלה שניאור בדרום תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטי יוקרה לבית עם גישה נגישה. "מפה לשם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מפה לשם

אדריכלית הפנים אריאלה שניאור מייבאת עבור לקוחותיה כבר למעלה מעשור פריטים מחו"ל. הייבוא הוא עסק יקר מן הסתם וכאב הראש של מעקב אחר המכולה בדרכים - גם הוא לפעמים טרחני ומייגע. לפיכך, שניאור החליטה להרים את הכפפה ולפתוח מתחם עיצוב של פריטים מיובאים לבית הכולל מערכות ישיבה, פינות אוכל, שטיחים, תמונות, חפצי אומנות ועוד. שם המקום החדש שנבחר הוא LaDIaQUI (בתרגום מאיטלקית "מפה לשם") והרעיון המרכזי כלשונה של שניאור הוא "יוקרה נגישה". פריטים בסגנון אירופאי בעיקרם שייצורם במזרח מוזיל משמעותית את העלויות וכך פלח גדול יותר של לקוחות יכול ליהנות מהמוצע. בלופט אורבאני בדרום תל אביב המשתרע על 900 מ"ר מקורים + 300 מ"ר מרפסות, מאורגנים 18 חללי קונספט מעוצבים ששואבים השראתם מחללים דומים בסוהו בניו יורק ובזונה טורטונה שבמילאנו. במקום קיימת אפשרות גם לערוך אירועים פרטיים.

מחירים לדוגמה: ספה תלת מושבית בריפוד בד החל מ 8,500 שקלים; שולחן פינת אוכל החל מ-5,500 שקלים; כיסא לפינת אוכל החל מ-720 שקלים; מיטה זוגית מרופדת עור: 12,000 שקלים.
LaDIaQUI שוקן 27, קומה שלישית, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הארונות שהופכים למוצר עיצובי בפני עצמו, אז מי צריך חדר ארונות? "הרדור"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תביאו אתכם תמונה וקבלו אותה בצורת ארון. "הרדור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

יוצאים מהארון

ארון בגדים שממוקם בחדר השינה יכול להיראות הרבה פעמים כמו גוש ענק שמאפיל על החלל. בחדרי ילדים אפשר לשים מדבקות שיטשטשו את העניין, אך אצל המבוגרים - אפעס המצב קצת בעייתי. הבשורה המשמחת היא שחברת "הרדור" המתמחה בארונות הזזה מתקדמים מציגה דלתות עם הדפסים, הנסגרות על גבי מישור אחד ויוצרות תמונה דקורטיבית גדולה וכך לא רק שהארון נעלם הוא מוסיף לעיצוב הכולל של החדר. ניתן להדפיס כל תמונה שהלקוח בוחר, החל מהאלבום המשפחתי וכלה במאגר התמונות שקיים בחברה. על הלקוח להביא עימו קובץ של התמונה המבוקשת ברזולוציה גבוהה (300DPI). לכן, אם אתם לא יריב פיין וגיא כושי כדאי שתשכחו מתמונה ענקית של בר רפאלי על הארון. מידות מינימאליות של ארון מסוג זה 2.40 מ' גובה ו-3.30 מ' רוחב ומחירו ההתחלתי נאמד על 6,000 שקלים.
"הרדור", פלוטיצקי 22 ראשל"צ, דיזיין סנטר הלח"י 2 בני ברק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפות, מגבות וכיסויי מצות לפסח בעיצוב שרון כרמי וציפי אדרי. Umbrella/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מפת החג הלבנה של הדודה. מפות Umbrella/מערכת וואלה!, צילום מסך

על השולחן

צמד המעצבות שרון כרמי וציפי אדרי הקימו בינואר האחרון מותג קטן ומיוחד של פריטים מעוצבים (בעיקר מתחום הטקסטיל) המכונה Umbrella. בין מוצריו נמנים בגדי ילדים, מחברות, מחזיקי מדף, צעיפים ועוד, ועתה לקראת החג המתקרב אלינו בצעדי ענק הן הוציאו ליין מיוחד במהדורה מוגבלת. מדובר בקולקציה הכוללת מפות, מגבות וכיסוי מצות, שעשויים קנבס 100% כותנה, בעלי הדפסים של כיתובים אשר נלקחו מההגדה בפונטים זהים לכתבי קודש. על אחת המגבות יש אפילו הדפס של מתכון לעוגת מצות.

מחירים לדוגמה: מגבות: 39.90 שקלים; כיסוי מצה: 39.90 שקלים; מפה (2.80 מ' x 1.50 מ'): 180 שקלים.
להשיג ברשת חנויות סטימצקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully