וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות עיצוב: בוגרי בצלאל יככבו במילאנו

וגם, אמנים ומעצבים פותחים את בתיהם בשוהם, מכירה מיוחדת של אקססוריז ב"פנטהאוז", חנות שכונתית חדשה של פריטים לבית ואולם תצוגה של מכשירי חשמל איטלקיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"פרוזן" של לי רוסמן, בוגרת בצלאל, יצירה של טקסטורות ומרקמים מערבוב של אבקת ברזל וחומרי יציקה שונים, ב"דיזיין בוננזה" בחודש הבא במילאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סכו"ם של בר מורן ואבי פדידה בוגרי בצלאל ב"דיזיין בוננזה" בחודש הבא בתערוכת עיצוב במילאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בוגרי בצלאל במילאנו

גם השנה כמו בשנה שעברה וקודמתה, נציגות מכובדת של האקדמיה לעיצוב ואמנות "בצלאל" הולכת לככב בתערוכת העיצוב Salone Internazionale del Mobile שתיערך חודש הבא במילאנו. 45 סטודנטים מהמחלקה לעיצוב תעשייתי ומהתכנית לתואר שני בעיצוב, יציגו את פרי יצירתם בתערוכה שתקרא "דיזיין בוננזה" החושפת את תהליכי עבודתם המורכבים והשכלתניים שעומדים בבסיסו של כל חפץ. משמעות השם, אם תהיתם, קשורה לחציבת זהב באזור האיכותי של המחצב ומעידה באופן מטפורי על המחקר המעמיק של הסטודנטים מהעפר ועד המתכת היקרה. תערוכה זו חושפת את החיפוש של הסטודנטים אחר צורה, חומר ופונקציה חדשים שמגרים את הדמיון. אוצרים: פרופ' עזרי טרזי, חיים פרנס, גלית שבו.
19 – 22 באפריל. רובע למברטה, ויה מסימיאנו 6, מילאנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמנים ומעצבים פותחים את ביתם בשוהם בסוף שבוע הקרוב, 23-24.3.2012/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטודיו "אישפרו" יחשוף רהיטים שימושיים שעשויים מחלקי רכב ישנים במסגרת "פותחים דלת לאמנות" בשוהם, 23-24.3.2012/מערכת וואלה!, צילום מסך

פותחים דלת לאמנות

מי מאיתנו לא אוהב להציץ לבתים של אחרים ולראות צורות מגורים אחרות? בכל שנה תל אביב וירושלים מספקות לנו את יצר המציצנות הזה כחלק מפרויקט כלל עולמי "בתים מבפנים" שמצליח לסחוף אחריו אלפי מבקרים סקרנים. כעת, גם המועצה האזורית שוהם מצטרפת לרשימה. בסוף השבוע הקרוב אמנים ומעצבים שמתגוררים ופועלים בישוב יפתחו את ביתם לקהל תחת הסלוגן "פותחים דלת לאמנות". במסגרת פרויקט זה, יוכלו המבקרים גם לרכוש על הדרך מתנות פסח אותנטיות ומקוריות. בין האמנים המשתתפים סטודיו "אישפח" המציע רהיטים שימושיים ממוחזרים מחלקי רכב ישנים, סאלי גלבוע פריטים מנייר, "מתנה שהיא ברכה" מתנות ופיצ'פקעס. חלק מהאמנים יקיימו סדנאות יצירה ופעילות מיוחדת למבקרים ולילדים.

23 – 24 במרץ, שוהם.
לשעות ביקור ומפת בתי האמנים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Virgil art & design חנות חדשה בירמיהו לפריטים מעוצבים לבית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלבד הכלים, הפרחים והרהיטים ניתן להשיג כאן ציורים בהזמנה ושירות הום סטיילינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

חדשה בשכונה

בזמן שחנויות שונות ברחוב ירמיהו בתל אביב כמו מסעדת "עדנה" האגדית, "סודוך" וגלידריית "איגלו" נסגרות בזו אחר זו, נפתחת לה באותו רחוב Virgil art & design, חנות חדשה לעיצוב, אקססוריז ופרטי ריהוט לבית. מדובר בחנות קטנה, או אם תרצו שכונתית שמציעה כלי הגשה ואירוח, תיבות, פמוטים, פרחים מלאכותיים, גופי תאורה שולחניים, נרות, פסלונים ועוד. בעלת החנות וירג'יל אזולאי, היא בוגרת בית ספר לאומנויות "מחטנו" בצרפת המתמחה בעיצוב פנים, ציור, פיסול, עיצוב רהיטים ואביזרים לבית. אם השם נשמע לכם מוכר זה משום שהסטודיו הקודם של אזולאי שכן בשכונת פלורנטין בתל אביב, בו ציירה ועיצבה פריטים שונים עבור לקוחות פרטיים וחנויות מוכרות. במקום החדש שלה בצפון תל אביב ניתן להשיג גם ציורים שהיא מכינה בהזמנה לפי מידות ובנוסף גם שירות של הום סטיילינג בבית הלקוח.

מחירים לדוגמה: פמוט שולחן שנדלייר קריסטל 1,890 שקלים; סט זוגי מכסף לחיתוך עוגה 219 שקלים; בוקט פרחים "פאני" 64 שקלים. Virgil art & design - ירמיהו 36, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכירה מיוחדת של מתנות ואקססוריז ב"פנטהאוז אקססוריז מרקט"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלישיית גיגיות פח דקורטיביות: 200 שקלים ב"פנטהאוז אקססוריז מרקט"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אקססוריז מרקט

לרגל חג המתנות וטרפת הקניות תיערך במחלקת האקססוריז של חנות העיצוב "פנטהאוז- יפו" מכירת סוף שבוע מיוחדת של הנחות על מתנות, כלים, ומגוון אביזרי דקורציה בסגנון פרובנס. במכירה זו ייקחו חלק השחקנית, דוגמנית, מגישה רונית יודקביץ, שגם עוסקת באמנות וציוריה יימכרו גם כן, סיוון שטרנבך תציע ממבחר כלי הקרמיקה היצירתיים שלה, אופיר קסלר עם שטיחי בוטיק ומותג הטקסטיל "רמלי'ס" יפגין נוכחות גם כן. חובבי המתוקים יוכלו ליהנות על הדרך גם משוקולד הבוטיק של סיגל עבודי.

מחירים לדוגמה: שלישיית גיגיות פח דקורטיביות: 200 שקלים; תיבות וקופסאות עץ מיושן עם חותמות: 350 שקלים; כריות פשתן: 400 שקלים; מבשמי ארונות: החל מ-110 שקלים.
חמישי (22 במרץ) 9:30 – 19:00, שישי (23 במרץ) 9:30 – 15:00. אקססוריז מרקט בפנטהאוז יפו, שלבים 14 (מול אצטדיון בלומפילד).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולם Ariston אשר עוצב בדומה לחדרי תצוגה של מטבחים באירופה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשירי חשמל איטלקיים של Ariston באולם תצוגה חדש בהרצליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוצרי חשמל איטלקיים בבית ישראלי

מוצרי החשמל המעוצבים של המותג האיטלקי Ariston, זוכים לבית חדש בישראל הודות ליבואן קבוצת ח.י. חדר תצוגה בעיצוב אריאלה שניאור שייפתח ביום שלישי הקרוב (20 במרץ) וישתרע על 170 מ"ר. הרעיון העיצובי מבוסס על תפיסה אירופאית המציעה ללקוח חדרי תצוגה של מטבחים הכוללים מוצרי חשמל למכירה ולא רק כתצוגת התרשמות. כפועל יוצא מכך, מירב רכישות מוצרי החשמל באירופה נעשות במעמד רכישת המטבח, ולא בחנויות החשמל כפי שנהוג בארץ. בין המוצרים של האיטלקי נמנים מכונות ומייבשי כביסה, מדיחי כלים, תנורים, כיריים, מיקרוגלים ועוד, הניחנים במראה מוקפד ופיין שתורם לעיצוב הכללי של הבית ולא כזה שממהרים להצניע בתוך הארון.

מחירים לדוגמה: תנור בנוי: 4,250 שקלים; כיריים: 3,350 שקלים; מכונת אספרסו מובנית: 7,950 שקלים.
Ariston, הסדנאות 10, הרצליה פיתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully