וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות העיצוב: לשיר עם ארמאני באמבטיה

חדרי רחצה מבית היוצר של ג'ורג'יו ארמני, מוצרי טקסטיל לתינוקות "רויקיסטיים", צבעים לקירות בריח לבנדר וכלים חד פעמיים מסוגננים ועמידים העשויים נייר ממוחזר

יח"צ - חד פעמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקולקציה של ארמני משוללת מניירות והתחכמויות אך עם תוספות מפנקות כמו אמבטיה משולבת עם ג'קוזי ותאורה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמבטיית הוט קוטור איטלקי

לאחר שבית האופנה האיטלקי ורסצ'ה יצא מגבולות הגרדרובה והחל לעצב חדרי רחצה מלכותיים, הגיע תורו של מעצב אופנה נוסף מארץ המגף לעשות לנו נעים באמבטיה. ג'ורג'יו ארמני האיש והנשר, שאחראי כבר מספר שנים על הליין המכונה "ארמני קאזה" (ובתרגום לעברית ארמאני לבית), החל לעצב עבור המותג "Roca" גם כלים סניטריים, החל מאמבטיות ועד בידה. אלו ניחנים בסגנון עיצובי מוקפד, נקי ובלי מניירות מיותרות אלא עם תוספות מיוחדות כגון, אמבטיה משולבת עם ג'קוזי ותאורה משתנה המכניסה את המתקלחים יופי לאווירה, ראש ברז שממנו המים יוצאי בצורת מפל מהקיר ועוד.

מחירים לדוגמה:
ברז – 7,900 שקלים; ראש מקלחת בצורת מפל שיוצא מהקיר – 7,000 שקלים; כיור – 8,300 שקלים; אמבטיה משולבת עם תאורה וג'קוזי - 98,000 שקלים.

חדר התצוגה החדש של "אלוני", הלח"י 3, בני ברק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצרי הטקסטיל לילדים של המותג הצעיר "בייבי רוק", עם גולגולות וכוכבים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין צבעי פסטל תינוקיים, מקסימום ירוק ואפור/מערכת וואלה!, צילום מסך

גולגולת לתינוקות

הורים רבים שמאסו בחלוקה הבנאלית של מוצרי תינוקות בצבע תכלת המיועדים לבנים ומוצרים בצבע ורוד לבנות, יכולים להתנחם במותג חדש ומגניב הנקרא Baby Rock. מדובר במוצרי טקסטיל לקטנטנים הכוללים שמיכות, מזרני פעילות, מחזיקי מוצצים, מזרני עגלה, דגלונים וצילונים שמשמשים גם כסינרי הנקה, המתהדרים בפלטת צבעים שונה הכוללת שחור, לבן, ירוק, אפור וכחול עם הדפסים של גולגולת, כוכבים ופסים. המוצרים עשויים 100% כותנה במילוי פוליאסטר, המצריכים כביסה ב 30 מעלות וייבוש בצל. שתי האימהות הצעירות, קרן שמש ובר ויולי ברקאי בר נוי, אחראיות על הרמת הכפפה שסוף סוף מאפשרת להורים וזאטוטיהם סיבוב גינה אופנתי.

מחירים לדוגמה: שמיכות - 108-189 שקלים; צילונים - 120 שקלים; מזרני פעילות - 380-420 שקלים; דגלונים - 100 שקלים; מחזיקי מוצצים - 39 שקלים.
ניתן להשיג ברשת "טפליא" או ברכישה טלפונית: 050-8714471; עדכון נקודות המכירה בעמוד הפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צבעי קיר בניחוח לבנדר. מהיום לא צריך לנטוש את הבית בזמן שצובעים את הקירות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צבעי קיר בריח לבנדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

קירות בניחוח לבנדר

אם פעם נאלצתם לעזוב את הבית ליום יומיים, כדי להימנע מלנשום את צחנת הסיד בשעה שהחלטתם לטפח את הקירות, היום מדובר באופרה אחרת לגמרי. לא רק שכמעט ואין צבעים שמדיפים ריחות חזקים ודומיננטיים, חברת הצבעים "נירלט" מציעה מהדורה מוגבלת של צבעים בניחוח לבנדר, במיוחד לקראת חג הניקיונות. הצבע החדש מסוג אקרילי, בעל כושר כיסוי גבוה במיוחד של 9 מ"ר לליטר וכמו בכל צבע רגיל ניתן למרוח אותו על הקיר עם כל מברשת פשוטה או רולר, ללא צורך הכרחי באיש מקצוע.

90 שקלים לאריזה של 5 ליטר.
ברשת חנויות "נירלט" ובחנויות המובחרות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותג הטקסטיל האוסטרלי "קאס" עכשיו ברעננה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטים עשירים בבדים, טקסטורות ורקמות. "קאס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עלייה מאוסטרליה

מותג הטקסטיל המוכר Kas עושה בשעה טובה עלייה מארץ הקנגורו ומתחדש בנקודת מכירה כחנות בתוך חנות ב"רוזבד" אשר ברעננה. המותג שנחשב שם דבר בעולם, הפך בתוך 35 שנה לאחת החברות המובילות בתחום הלבשת הבית ואת מוצריו ניתן לראות ברשתות יוקרתיות בארה"ב, אנגליה, גרמניה, צרפת, דובאי ועוד. המותג כולל מצעים, כריות נוי, כריות שינה וכירבוליות. בקולקציות המיועדות לילדים מוצעים אותם הפריטים במידות קטנות כמובן, לצד בובות בד רכות ונעימות. מגוון הפריטים עשירים בדוגמאות ושילובים יצירתיים של בדים ורקמות, כולם עשויים 100% כותנה בצפיפות חוטים גבוהה ורמת גימור מוקפדת. השקה חגיגית תיערך ב 13 במרץ ומכירות מיוחדות לכבוד פסח יערכו בסוף החודש.

מחירים לדוגמה: מצעים - 475-820 שקלים; כריות נוי - 105-250 שקלים; כירבוליות - 235-348 שקלים.
"רוזבד" אחוזה 87, רעננה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלים חד פעמיים העשויים נייר ממוחזר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סגנון ןעמידות. כלים חד פעמיים של "פנלופה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

חד פעמי ורב שימושי

לחנות "פנלופה" (Penelope) שבעין ורד המציעה מוצרים חד פעמיים שבלעדיהם אי אפשר לעבור אירוח בשלום מצטרפת אחות קטנה ברמת השרון. הירוקים שביננו יכולים להיות רגועים מאחר שמדובר במוצרים שעשויים נייר ממוחזר במשקל גבוה המבטיח את עמידותם גם אם החלטתם להגיש בהם חמין או טשולנט. לפיכך, אין שום סיכוי שהחותנת תעקם את הפרצוף כשהוגשה לה מנה בצלחת חד פעמית מסוג זה. עיצובם של הכלים מושקע ומגוון והוא כולל סגנונות קלאסיים נקיים, פרחוניים, צבעוניים ועוד, ביניהם ניתן למצוא גם את המותג האיטלקי המתמחה בתחום "אקסקלוסיב טרייד" (Exclusive Trade). החנות החדשה מציעה לראשונה שירות של עיצוב וסטיילינג שמסייע ללקוחות לארח בסטייל אורגני, החל מימי הולדת לקטנטנים ועד בר/בת מצווה, מסיבות קוקטייל וחגים. מחירים לדוגמה: צלחות מנה ראשונה: (סט 10 יחידות ) 17 שקלים. מגש 20 ס"מ: החל מ- 12 שקלים. שרוול של 25-50 כוסות: 15 שקלים. ראנר: 14.99 שקלים.

"פנלופה", החרש 8, רמת השרון.
אתר "אקסקלוסיב טרייד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully