וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדר משלהם: מיכל, שתי בנותיה והירוק הגדול

מיכל אסף

2.3.2012 / 11:20

שלוש נשים בדירתן המעוצבת ברמת גן הפכו את הירוק לדרך חיים - הן ממחזרות הכל, לא זורקות כלום ומאמינות שיש הרבה "נשמה ואמירה אישית" בשילוב הישן עם החדש

חדר עבודה ושינה של מיכל. שי אוקנין
חדר עבודה והשינה של מיכל/שי אוקנין
מעצבת רב תחומית עם כשרון רב. מיכל מורלי. שי אוקנין
רב תחומית. מיכל מורלי/שי אוקנין

לאן הגענו?

לליגה של הגדולים. מעצבת רב תחומית, ירוקה ופרפקציוניסטית עשתה בשבילנו את כל העבודה. כל מה שנותר לנו הוא להספיק לכתוב את כל מה שהיא אומרת, לתעד עבורכם ולהתפעל מהום סטיילינג האישי. דבר לא נמצא שם במקרה. הכל מחושב עד לפרט האחרון.

כאן גרות בכיף

מיכל מורלי (51), מעצבת רב תחומית. נגעה בחייה בתחומים רבים. עיצוב תחפושות, אופנה, תכשיטים, תיקים. אך בשנים האחרונות גילתה את אהבתה הגדולה לעיצוב פנים וסטיילינג והיום בעלת עסק עצמאי "Open Mind". בנוסף עובדת כשכירה בייעוץ ומכירות בחברה לעיצוב "קארה". מיכל, אישה מקסימה, אשת אשכולות, מרתקת ו"ירוקה". היא הפכה את הירוק לדרך חיים גם בחייה האישיים וגם במקצועה. היא ממחזרת המון, לא זורקת כלום ומאמינה שיש הרבה "נשמה ואמירה אישית" בשילוב הישן עם החדש. למיכל שתי בנות מוכשרות לא פחות, כל אחד בדרכה. דורין (24) סטודנטית לניהול וכלכלה במכללה למנהל וספיר (18), חיילת ובעבר הלא רחוק תלמידה מצטיינת בתיכון לאומנויות תלמה ילין.

מוציאים חוזה

שכ"ד: 4,400, ארנונה ומים: כ-1,000 שקלים לחודשיים.

ספה עם פוטנציאל מול ספה קשתית ופחות שגרתית. סלון הבית. שי אוקנין
ספה עם פוטנציאל מול ספה קשתית ופחות שגרתית. סלון הבית/שי אוקנין
תחתיות מאריחים על השולחן, מגזינים לעיצוב ופרחים שונים בכל שבוע. זווית שונה על הסלון. שי אוקנין
תחתיות מאריחים על השולחן, מגזינים לעיצוב ופרחים שונים בכל שבוע. זווית שונה על הסלון/שי אוקנין
סטנד מאובזר ממסעדה תל אביבית שנסגרה. שי אוקנין
סטנד מאובזר ממסעדה תל אביבית שנסגרה/שי אוקנין

הום סטיילינג

הדירה מוכנה לצילומי בוק מקצועני. הכל במקום. כל תזוזה או צילום לא נכונים ייחשבו פה ללא פחות מאסון. הספה הלבנה שרק לאחרונה הצטרפה לחבריה הרהיטים והשלימה מבחינת מיכל את כל החלל נמצאה ברחוב, מיכל זיהתה את הפוטנציאל ולאחר החלפת הספוג, כמה ברגים וריפוד מחדש היא הביאה אותה לדירתה .אין ספק שהצליחה לממש את הפוטנציאל הטמון בה עד תום. הספה השנייה "לא שגרתית", מעט קשתית שמיכל עצבה והזמינה במיוחד מנגר. השולחנות בסלון הן עיצוב של מיכל, את השידה היא רצתה מאגוז אפריקאי ופנתה לנגר אחר כדי שיסכים להכין לה אותה. מיכל יודעת מה היא רוצה ברהיטים שלה ולא מתפשרת על פחות מכך. שולחן האוכל מעוטר באקססוריז משלימים מחנויות שונות ברחבי הארץ. מנורת "שופר" של המעצבת איילה צרפתי, תלויה מהתקרה ועברה רבות עד שהגיעה למחוז חפצה. מיכל ראתה אותה ב"פרימיטיב", גלריה לרהיטים, התלבטה רבות, רכשה אותה לבסוף בחצי מחיר ורק לאחר שנתיים מצאה עבורה את המקום המושלם.

חיבה גדולה לאבנים והדום בהשראתן. שי אוקנין
חיבה גדולה לאבנים והדום בהשראתן/שי אוקנין
אקססוריז משלימים ומושלמים לשולחן האוכל. שי אוקנין
אקססוריז משלימים ומושלמים לשולחן האוכל/שי אוקנין
סטנד לכלים ממסעדה שנסגרה, שולחן ששופץ וסטיילינג לארוחת בוקר מושלמת. שי אוקנין
סטנד לכלים ממסעדה שנסגרה, שולחן ששופץ וסטיילינג לארוחת בוקר מושלמת/שי אוקנין

למיכל חיבה גדולה לאבנים ובכל טיול בארץ היא משתדלת לאסוף את המיוחדות ביותר. ההדום בגווני אפור נרכש בעקבות הדמיון הרב לאבנים וכמותו גם המנורות על שולחן האוכל שהזכירו למיכל חלוקי נחל. בכניסה למטבח עומד לו הדום נוסף שרכשה ב"ווילה מרוק" ברח' יהודה הלוי, בבד מרוקאי שתואם לשתי כריות מרוקאיות נוספות שיושבות על הספה. במטבח תלוי סטנד לכלים שאותו מיכל רכשה ממסעדת "דודה" בתל באביב שלאחר סגירתה החליטה למכור את תכולתה. בנוסף הניחה שולחן ושני כסאות אותם שרכשה ב"אייס" לפני שנים, כמובן שדרגה מעט, צבעה בלבן ולצילום מושלם במיוחד בשבילנו היא עשתה סטיילינג לארוחת הבוקר המושלמת, שגרמו לנו רק לרצות לשבת סביב השולחן ולחכות למנה הבאה. את התחתיות לכוסות ולכלים, מיכל יוצרת מאריחי ריצוף שונים, בעיקר מהאריחים המדהימים של "רוחמה שרון". בעזרת חיתוך לייזר, היא יוצרת בהחלט תחתית מקורית, מעניינת ומעוצבת לאורחים המתארחים.

בחדרי השינה מיכל דואגת לנצל כל פינה ודואגת לאבזור מקסימאלי ופונקציונאלי. כמו כן מוסיפה כמה עיצובים שלה ולסיום דואגת לסטייליניג מקסים שנמצא שם גם כשהמצלמה סגורה. לדוגמה, הדומים לישיבה שאותם עיצבה בצורות שונות, כיסוי למיטה שאותו הכינה לפני 20 שנה משאריות בדים מפשתן ומשי ויצרה קולאז' מושלם. וכשאנחנו מדברים על סטיילינג אנו מתכוונים לצעיף על המיטה. הוא לא במקרה מתאים והוא נוכח בחדר כל עוד הכיסוי מכסה. ולסיום, למרות שיכלנו לכתוב עוד רבות, נציין שאת כל הציורים בבית ציירו מיכל ובתה ספיר והם משלימים אווירה נעימה בכל חלל הבית.

השמיכה מקומטת בכוונה. מיכל חושבת על הכל גם בחדרה של ספיר. שי אוקנין
השמיכה מקומטת בכוונה. מיכל חושבת על הכל גם בחדרה של ספיר/שי אוקנין
קולאז' ממשי ופשתן, כיסוי מיטה מושלם וצעיף שלא במקרה שם. החדר של דורין. שי אוקנין
קולאז' ממשי ופשתן, כיסוי מיטה מושלם וצעיף שלא במקרה שם. החדר של דורין/שי אוקנין
פינה קצת אחרת. ציור שציירה, ארגז מקש ומפת תחרה אותה רקמה לפני שנים רבות. שי אוקנין
פינה קצת אחרת. ציור שציירה, ארגז מקש ומפת תחרה אותה רקמה לפני שנים רבות/שי אוקנין

מצב רוח

בכל חדר קיים מזגן וכל אחת מבנות המשפחה דואגת לנצלו בהתאם למצב רוחה.

פנלים

בנותיה של מיכל "משתדלות" לנקות אך "הן בהחלט מסודרות". מיכל דואגת לניקיון בכל שבוע ולתחזוקה יומיומית. רהיטים כאלה צריכים מגע של מעצבת גם בכל הנוגע לניקיון, כנראה.

כביסה

בכביסה הבנות מאוד עוזרות ודואגות שלאמם יהיו מספיק בגדים כדי להפעיל לפחות פעם אחת ביום מכונה.

עתידות

מיכל אומנם מפרגנת לכל הדירות שעברה בחייה, לדבריה "כולן היו יפיפיות", אך רק אחת זוכה ולאחר עיצוב מושקע ועבודה רבה מיכל לא מתכוונת לעזוב כל עוד זה תלוי בה.

רוצים להשתתף במדור?
כתבו למיכל אסף:
micasaf@gmail.com

עוד חדרים יפים של אחרים

חדר אמבטיה מפנק במיוחד לבנות. שי אוקנין
חדר אמבטיה מפנק במיוחד לבנות/שי אוקנין
סטיילנג בחדרה של ספיר. שי אוקנין
סטיילנג בחדרה של ספיר/שי אוקנין
"שידה" אחרת לצד המיטה. הדום בעיצובה של מיכל. שי אוקנין
"שידה" אחרת לצד המיטה. הדום בעיצובה של מיכל/שי אוקנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully