וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות עיצוב: הדיבורית של לני קרביץ

דיבורית בעיצוב שפופרת רטרו, שולחן אוכל על שם שוקי קסטיאל, טפטים גראפיים של קארים ראשיד, חנות עיצוב וירטואלית ומערכת ברזים חדשנית שעושה חשק להדיח כלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם ליין שפוי מהמעצב ה"מופרע". טפט בעיצוב קארים ראשיד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגרפיקה עלולה לגרום סחרחורת. טפטים קארים ראשיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

קארים ראשיד הולך ראש בקיר עם טפטים חדשים

למען האמת, לא צריך טיקט או סטיקר מיוחד כדי לזהות את חותם היד המופרע של המעצב קארים ראשיד. וכן, הוא שוב מככב אצלנו במדור הודות לקולקציית טפטים חדשה שעיצב עבור חברת Marburg. שיתוף פעולה זה מהווה המשך לסדרה הנקראת Art Borders המעוצבת על ידי אדריכלים ומעצבי על כגון זהה חדיד, אולף מוריץ ועוד. הקולקציה החדשה של ראשיד כוללת 54 דגמים שונים. הצורות הגראפיות שמסגירות את המעצב יכולות לפעמים לעשות סחרחורת ולכן לא מומלץ לנעוץ בהן מבט ארוך תוך כדי שקיעה בהרהורים. הטפטים כרגיל, מתהדרים בצבעים תוססים שיתאימו בעיקר לחללים מסחריים, אך לצידם באופן מפתיע ומשמח יש גם ליין צבעים קצת יותר שפוי, המבוסס על שחור וזהב שיבוא טוב לסקטור הפרטי.

מחירים: 70 – 180 שקלים למ'. ב"גולדשטיין גאלרי טפט", בוגרשוב 55, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות וירטואלית חדשה. טולמנ'ס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קצת יותר זול מהחנות עצמה. טולמנ'ס באינטרנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טולמנ'ס ברשת

למקרה שאתם מתקשים לעזוב את המקלדת ומכורים לאינטרנט, המיזם החדש של רשת חנויות העיצוב "טולמנ'ס" הוא בול בשבילכם. מדובר בחנות וירטואלית המציעה מגוון מוצרים שמוצעים בחנות הקונספט השוכנת במוזיאון העיצוב שבחולון. אלו צפויים להתחלף ולהשתנות מדי חודש בהתאם למלאי. בין המוצרים פרטי ריהוט לבית, למשרד, אקססוריז מתנות וגאדג'טים לילדים של חברות מוכרות כמו "אלסי" האיטלקית וחלקם מהווים פרי עיצובם של מעצבים ישראלים. בדומה לאתרי מכירות בינלאומיים, גם בחנות הזו מחירי המוצרים מוזלים במקצת מאלו הנמכרים בחנות המוזיאון.

מחירים לדוגמה: אגרטל קרמיקה עם טקסטורה סרוגה 59 – 133 שקלים; שישיית ספלי אספרסו 318 שקלים; מגש מפלדת אל חלד עגול של חברת "אלסי" (Alessi) מחיר: 267 שקלים. לכל קנייה תוספת של 25 שקלים עבור דמי משלוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שבה את ליבם של הבלגים מ"סמפרה". "שולחן שוקי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמים את "שוקי" על השולחן

שיתוף פעולה מיוחד של חברת הרהיטים הבלגית "סמפרה" ובית העיצוב "קסטיאל" הוליד לאחרונה את שולחן "שוקי". מדובר בשולחן אוכל אובאלי שעשוי עץ טיק, אשר שבה את ליבם של נציגי החברה הבלגית עת שהו בביקור במחוזותינו ובחנו מקרוב את שוק העיצוב המקומי. "סמפרה" אם תהיתם, נחשבת לחברת רהיטים מוערכת, המציגה קולקציות חדשות בתדירות דו שנתית הנחשפות באופן חגיגי בתערוכות רהיטים מובילות באירופה. "שוקי" נקרא על שם בעלי החנות והמעצב הראשי יהושע קסטיאל (שוקי) והוצג בתערוכת Maison & Objet האחרונה שנערכה בפריז. בארץ ניתן להשיג את השולחן גם מעץ אלון או אמבויה, במידות שונות לבחירה. מחיר: החל מ-27,000 שקלים. "קסטיאל", אלפסי 33, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ללני קרביץ יש בשחור. שפורפרת רטרו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
והן באות בעוד צבעים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מישהו מדבר אלייך – דיבורית רטרו

שפופרות הגומי הצבעוניות שמשגעות לאחרונה את כל העולם נוחתות בשעה טובה גם בארץ. חברה מהונג קונג בשם Native Union המתמחה בגאדג'טים מעוצבים חתומה על המוצר המדובר והמקורי, שמשמש כדיבורית לטלפון נייד או iPad וניתן לחיבור למחשב למעוניינים בשיחת סקייפ עם סטייל. העיצוב מזכיר שפופרת טלפון ישנה בסגנון רטרו, נוח מאוד לאחיזה, אך מן הראוי לציין שאם אתם בנהיגה או מכורים לאוזניית בלוטות' כדי שתוותרו על האובייקט הבומבסטי. הוא מגיע במגוון של צבעים כמו ורוד, צהוב, ירוק סגול ועוד. החברה גאה להציג באתרה תמונה של המוזיקאי לני קרביץ שקוע בשיחת אייפון עם שפופרת רטרו שחורה. מחיר: 159.90 שקלים. רשת חנויות "סוהו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מערכות של ברזים מתקדמות גם מעכשיו גם במטבח הביתי. "חזי בנק"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא רק ברז – מערכת מים מתקדמת למטבח

מסתבר שהשימוש במים תופס כ-60% מזמן התעסקותנו במטבח. זה מתחיל בהכנת קפה דרך שטיפת העגבניות, המלפפונים ושאר ירקות לסלט, בין לבין שטיפת הידיים, הדחת כלים ובסוף בסוף לא תלגמו לכם איזה כוס מים? ברוב הבתים יש כיור אחד שאמור לחלוש על כל הפעולות האלו בשעה שהנוחות היא לא הצד החזק של כל העסק הזה. מה זה אומר? נגיד שהחלטתם לארח את כל המשפחה בשבת. הכנתם סיר עצום של צ'ולנט ששימח את האורחים אך כשצריך לנקות אותו בכיור זה כבר פחות משמח את המאחרים. המים משפריצים לצדדים, הסיר דופק את הברז ולהפך ותוך כדי מדד העצבים עולה. זו רק דוגמה אחת לחוסר נוחות שעלולה להיווצר במטבח אך הבשורה המשמחת היא שלא עוד. קולקציית Water Zone מבית היוצר של חברת Dornbracht מציעה מערכת מים ראשונה מסוגה המיועדת למטבח הביתי לפי צרכי המטבח המקצועי, מבלי לוותר על מראה אסתטי. מדובר במערכת בעלת 4 פונקציות שונות לבחירה: הכנה לבישול, בישול, ניקיון ושתייה. כל אחת מאלו כוללת מוצרים שונים שהופכים את השימוש במים ובכלל במטבח ליעיל ובעיקר נוח. ביניהם, זרוע מתארכת של ברז המאפשרת תנועה רחבה, קרשי חיתוך מובנים על גבי מסילות, חורי ניקוז מתכווננים בלחיצת כפתור, ברזים של מים רותחים להכנת שתייה חמה ועוד. מחירים לדוגמה: חמם מים 7,000 - 11,000 שקלים. ברז מיוחד למילוי סירים 5,500 שקלים. ברז ניקוי בעל זרם עוצמתי 1,200 – 3,000 שקלים. "חזי בנק", דיזיין סנטר, הלח"י 2 בני ברק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully