וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוצ'י: אופניים ב-14 אלף דולרים

18.12.2011 / 16:32

הייתם קונים אופניים במתנה לחג? כנראה שכן. הייתם משלמים 14,000 דולרים לזוג? כנראה שלא - אבל מה שבטוח, בגוצ'י לא שמעו על מיתון. בארץ נרשמו הזמנות

עיצוב אקססוריז בבתי אופנת על, לא מסתכם רק בנעליים, חגורות, משקפי שמש, צעיפים או תיקים. לאחרונה מסתמן מה שבהחלט ניתן להגדיר כטרנד - ייצור אופניים מעוצבים למיטיבי סגנון עם מודעות אקולוגית וכיסים עמוקים. בין מותגי העל שהשיקו אופניים אופנתיים, קייט ספייד, הרמס, מיסוני, פנדי, רלף לורן. (ואצלנו גם קסטרו).

גוצ'י הוא המותג האחרון להשיק אופניים, ואף שני דגמים שונים, בשיתוף עם מותג האופניים האיטלקי 'ביאנקי'. על עיצובם אחראית המנהלת הקריאטיבית בגוצ'י מזה 5 שנים, פרידה ג'אניני. הדגם ה"בסיסי", הוא דגם הידראולי עשוי פלדה לבנה עם אופציית מהירות יחידה המתאים לרכיבה בעיר ומחירו הוא 6,200 דולרים (כ-23,498 שקלים). הדגם השני, הוא דגם פרימיום שחור מט העשוי סיבי פחמן (חומר המאופיין בחוזק ומשקל קל יחסית) המתאים לרכיבה בעיר ובדרכים לא עירוניות. מחירו 14,000 דולרים (כ-53,000 שקלים). שני הדגמים נושאים את הלוגו של גוצ'י באופן בולט, וניתן לזהות במקומות שונים את כיתוב שם המותג בכתב יד, לוגו הפסים הירוקים-אדומים, ודיגום היהלום הידוע (על מושבי העור).

להשלמת הלוק, מציעים גוצ'י גם קסדה מוכספת, כפפות רכיבה סרוגות ובקבוק פלסטיק מעוצב למים.נכון לעכשיו, ניתן להשיג את אופני גוצ'י בחנויות הקונספט של המותג ברחבי העולם. מגוצ'י ישראל נמסר, כי ניתן להזמין כל אחד משני הדגמים בחנות המותג בכיכר המדינה בתל אביב, כולל תיקים תואמים. המחיר הסופי ייקבע בהתאם לתוספות. כמו כן נמסר, כי יש כבר מזמינים.

המעצבת, פרידה ג'אניני (39) מסרה בידיעה רשמית: "האופניים מייצגים את הקודים שלנו בדבר פאר, אך גם מאופיינים באסתטיקה קוסמופוליטית עבור כל מי שמבקש לסובב ראשים בדרכם. זהו שילוב של שתי מסורות איטלקיות - העיצוב והאמנות".

יש גם חדר שינה מצופה זהב 24 קראט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק 6,200 דולר. דגם ה"בסיס"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
14,000 דולר. דגם הפרימיום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב מכוון לוגו. תקריב על דגם הפלדה הלבנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוגו הפסים הירוקים-אדומים על דגם הפרימיום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואם כבר. כפפות הרכיבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully