וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופרת סבון: חדר הרחצה על פי מרסל וונדרס

היא עוצבה בהשראת קופסת סבון ריחנית שמתהדרת בכתמים כתומים - קולקציית חדר הרחצה של המעצב מרסל וונדרס עושה חשק לא רק לשיר באמבטיה, אלא לגור בה

לפעמים נדמה שמעצב העל ההולנדי מרסל וונדרס נמצא על אוטוסטראדת עיצוב מהירה במיוחד, שממנה הוא לא מתכוון לרדת. לפחות לא בזמן הקרוב. אחרי סדרת המזוודות המפונפנות שעיצב לאחרונה, וונדרס חושף את קולקציית חדר הרחצה החדשה שעיצב ל'ביזאצה באגנו', חברת הבת של 'ביזאצה' (חברת עיצוב יוקרה איטלקית המתמחה בייצור פסיפסים פנים וחוץ).

את ההשראה לליין הסניטארי, הכולל אמבט, מראה, כיור ורהיטים משלימים כגון קונסולות וכיסאות, שאב וונדרס מקופסת סבון ריחנית שמעלה באופן אוטומט אסוציאציות של ניקיון. "חיפשתי רעיון שיאפשר למשתמש לקחת פאוזה מהווי החיים המהיר ומההיסחים שאנו חווים ביום יום. כזה שיהווה מקום של שלווה ויעניק תחושה של ניקיון אולטימטיבי", מסר וונדרס בידיעה רשמית.

עיצוב הקולקציה המרעננת מבוסס על פלטת צבעים מצומצמת של שחור ולבן. אמבט הפרי סטנדינג, שנחשב לגולת הכותרת, עשוי פיברגלאס לבן ומתהדר בצורה מוגדלת של סבון מוצק, כך גם כיורי הפורצלן. שאר הרהיטים והמוצרים שנועדו ליצור חדר רחצה מושלם על פי משנתו הפנטזיונרית של וונדרס עשויים עץ בציפוי לקה, אך בניגוד לכלים הסניטריים הסופר מודרניים, הרהיטים דווקא מאופיינים במראה בארוקי ותיאטרלי שלא היה מבייש סלון מלכותי.

המעצב ההולנדי לא זנח את הטוויסט השובב שכל כך אופייני לשפתו. הוא בא לידי ביטוי באופן מינורי בידיות ובברזים כתומים, המעניקים לקולקציה הדרמטית קלילות הכרחית. "חדר הרחצה הוא האזור שבו אדם נמצא לבד עם עצמו", מסכם וונדרס, "לכן היה חשוב לי לעצב חלל שבו יוכל להתרכז ולטפח את עצמו בנוחות ובנעימים".

מחירים לדוגמה:
מראה - החל מ-12,000 שקלים
ארון - החל מ-25,000 שקלים
אמבטיה - החל מ-65,000 שקלים
להשיג ב-hezibank

צילום: יח"צ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלטת צבעים מצומצמת של שחור ולבן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמבט הפרי סטנדינג/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה בארוקי ותיאטרלי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיתוף פעולה עם 'ביזאצה' האיטלקית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ידיות וברזים אדומים תורמים קלילות מתבקשת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרסל וונדרס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully