וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעוצב ירושלמי: שבוע עיצוב בירושלים

שבוע העיצוב בעיר הקודש יפתח את שעריו בתחילת חודש הבא ויציע לקהל הרחב קולטורה עיצובית הכוללת תערוכות, כיתות אמן, מפגשים עם מעצבים ואפילו סדנה חווייתית לילדים

בלי קשר למסעדת 'מחניודה' הרועשת או הרכבת הקלה, משהו טוב קורה בירושלים ששווה לעלות אליה לרגל בתחילת חודש הבא. תעשיית העיצוב שגואה בה לאחרונה הודות לקהילת מעצבים מגובשת והסצנה הסטודנטיאלית של בצלאל ומכללת הדסה, עוררה את המרכז לעיצוב ברשות פיתוח העיר לערוך זו השנה השנייה שבוע המוקדש כולו ליצירה מקומית. במהלכו, יוצגו 5 תערוכות שונות שיחשפו את עבודותיהם של פרחי עיצוב, מעצבים פעילים וותיקים.

בנוסף, יתקיים כנס בינלאומי שידון בעבודתם והתמודדותם של מעצבים, יוצרים ואדריכלים על רקע המשבר הנוכחי (דמי כניסה: 80 שקלים, 45 שקלים לסטודנטים וגמלאים).

חובבי הקולנוע יוכלו ליהנות מהקרנה מיוחדת של הסרט הישראלי המצליח "הערת שוליים", בהשתתפות שני מעצביו ארד שאואט ומיכל וולף, שיספרו לקהל על תהליך יצירתם.

כיתת אמן מוסיקלית שתפתח אף היא במהלך השבוע הקולטוריסטי, תאפשר למבקרים שיביאו איתם כלי נגינה להתנסות בעיצוב של מוסיקה כאשר בסיומה יתנגן קונצרט (דמי השתתפות: 40 שקלים).

ביום הפעילות האחרון מעצבות אופנה יציעו פריטים ייחודיים שיעוצבו בהתאם לבקשת המבקרים ועבור הילדים תוקדש סדנה מעשית וחווייתית לעיצוב בחומרים ממוחזרים. חלק מהפעילויות מצריכות הרשמה מראש ובחלקן מספר המקומות מוגבל.

צילום: יח"צ

שבוע העיצוב בירושלים 4 – 9 בדצמבר
לפרטים נוספים והרשמה באתר המרכז לעיצוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קערות חימר מתוך תערוכת והחימר היה להם לחומר. מעצבת: אילה סול פרידמן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולחן בלמינציה מתוך התערוכה של מכללת הדסה. מעצבת: חנה ספנדר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרויקט אורלוגין, מתוך תערוכת זמן 02.01. מעצב: בן ברוידא/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully