וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכיבות שמיכה: מצעד מצעי הבוטיק

בצבע צהוב זרחני, עשויים מפשתן טבעי או כאלו שנתפרו במידות קטנות במיוחד עבור מיטות הילדים. המצעים המקומיים הכי שווים, שיחממו אתכם בלילות הסתיו הקרירים

בין אם אתם מאלה שישנים על פיסת בד מסמורטטת שמשוועת לאיחוד מרגש עם מכונת הכביסה, או שאתם מאותם טיפוסים שאינם מוותרים על ויש של מגהץ לפני שאתם מכניסים את המצעים לסיבוב במיטה, זו בדיוק העונה לראות מה חדש בגזרת הטקסטיל של חדר השינה. אל מול המצעים הסטנדרטיים שאינם מצטיינים באורך חיים מממושך, אך מתאימים כמעט לכל כיס, ניצבים מצעי הבוטיק. הללו מתגאים בתפירה משובחת, מיתוג יוקרתי ובעיצוב אריסטוקרטי. לכבוד הסתיו, ערכנו הכרות עם מצעי האיכות של חמש חברות ישראליות, שיעשו לכם חשק להיכנס איתם למיטה.

1. גברים בצד: b-knit

אחד המאפיינים הייחודיים של מותג הטקסטיל b-knit, שמאחוריו עומדות צמד המעצבות חגית שדה ומאיה קלדרון, הוא סוג הבד שממנו עשויים המצעים, המכונה ג'רסי (סריג שתי וערב). הוא רך, נעים למגע ומאפשר מגוון דוגמאות יצירתיות. הקולקציה החדשה של המותג שואפת להעניק לכל מי שמתכרבל לבד בעונה הקרובה תחושה גברית עוטפת. מדובר בליין שעוצב בהשראת עולם הדימויים של המין החזק, הבא לידי ביטוי בסקלת גוונים של אפור, חאקי, ואפילו צהוב זרחני. "הצבעים נבחרו בהתאמה למדי פועלים, צבעי הסוואה וחבילות אריזה", מסבירה שדה. בנוסף, חלק מכפתורי הציפיות של המצעים נרכסים בסגירות כפולות בדומה למכנסי גבר, ואחרים בסרטים עבים. המצעים החדשים של b-knit אינם מצריכים גיהוץ ומחירם נע בין 539 שקלים לשמיכות סרוגות עד ל-999 שקלים עבור סט הכולל סדין גומי, ציפה לשמיכה זוגית ושתי ציפיות לכריות.

b-knit דיזנגוף 238, תל אביב. בן עטר 34, תל אביב. אוסישקין 48, רמת השרון. 03-5181138

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליין שעוצב בהשראת המין החזק, מצעים של b-knit/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעניקים תחושה גברית גם אם אתם הולכים לישון לבד, מצעים של b-knit/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. לישון בתוך ארמון: Rugine

המצעים החדשים מדגם Angelin, המוצעים בבלעדיות בבית העיצוב Rugine, שואפים להעניק למיטה הסולידית תחושה של שינה בבית מלוכה. הליין האצילי מבוסס על 100% כותנה מיצרית בצפיפות סיב גבוהה במיוחד, המעניקה לבד רכות של משי מלטף. הסט מגיע בצבע לבן עם דוגמת כיווצים אלגנטית. הדוגמה נוצרה כמחווה לשמלות הקרינולינה הנפוחות ולטקסיות של האליטה החברתית בתקופת הרנסנס. גולת הכותרת של המצעים היא המידות הייחודיות שנתפרות לפי הזמנת הלקוח וצרכיו. כך, לדוגמה, ניתן לרכוש את הסט גם במידות קטנות לילדים. מחירם של מצעים ליורש העצר הוא כ-500 שקלים. בגרסתו הבוגרת עולה סט זוגי, הכולל סדין, ציפה, שתי ציפיות נוי ושתי ציפיות לשינה, כ-1,680 שקלים.

RUGINE מונטיפיורי 46, תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחושה של שינה בבית מלוכה, מצעים של RUGINE/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחווה לתקופת הרנסנס, מצעים של RUGINE/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. תחושה טבעית: הביטאט

את הפשתן לא תמצאו היום רק בחנויות טבע, או בחלונות הראווה כחומר גלם לחליפות מחויטות. החומר הטבעי הזה הגיע גם לחדר המיטות, הודות למעצבת הטקסטיל מאירה סיטון, שעיצבה ליין מצעים על טהרת הפשתן עבור רשת הביטאט. מדובר בקולקציה מתוחכמת אך קלאסית, עם מראה נונשלנטי ומידה של סטייל. הסטים נמכרים בצבעים לבן, אפור, תכלכל וחום שוקולד. מלבד איכותו הטבעית של הבד, מציע הפשתן גם יתרונות אקולוגיים. אופן יצורו החסכוני לא צורך מים ואינו מחייב שימוש בדישון והדברה. הסיב שלו חזק פי כמה מסיב כותנה, כך שאם אתם פריקים של כביסות – אין סיבה לחשוש לשחיקתו. עמידותו המוחלטת אף מצדיקה את תג המחיר הגבוה: זוג ציפיות עולות 413 שקלים. מחירו של סדין – 950 שקלים, ואילו ציפה זוגית עולה החל מ-1,580 שקלים.

MEIRA SITTON, הביטאט המדע 10, הרצליה פיתוח.

רוצים לדעת עוד על הקולקציה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיועדים לפריקים של כביסות, מצעים של הביטאט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רק בחנויות הטבע, מצעים מפשתן של הביטאט/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. בתוך חליפה: עילי

קולקציות המצעים החדשות של מותג הטקסטיל עילי מתנתקות לראשונה מהדי.אן.איי של חומרים רומנטיים, געגוע וכמיהה לעולם הישן המזוהה עם החברה. צמד המעצבות ובעלות המותג, ליאורה כהן ועירית לוין, החליטו ללכת הפעם על סגנון חף מקישוטיות ומדקורציות מיותרות, על מנת ליצור מראה אורבני, בתקווה שימצא את דרכו לחדר המיטות של רבים מאיתנו. המצעים החמים עשויים 100% כותנה מצרית. חלקם מתהדרים ברקמה מינימליסטית ואילו אחרים נראים כמו חליפות מוקפדות, שעם טוויסט של פריט אחד יקבלו מראה פשוט יותר. "סט מצעים מסוג זה מעביר אותנו מעולם של חדרי השינה לעולם ההלבשה", אומרות המעצבות, "רובנו לא לבושים בחליפות, אלא מערבבים בין גבוה לנמוך בכדי ליצור אמירה אישית". סקלת המחירים, לעומת זאת, ממוקמת על הרף הגבוה: מחירו של סט מצעים זוגי הוא 2,400 שקלים ואילו של סט יחיד - 1,500 שקלים.

עילי אוסישקין 98, רמת השרון. אלקלעי 3, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סגנון חף מקישוטיות, מצעים של עילי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מערבבים בין הגבוה לנמוך, מצעים של עילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. מכה אפורה: שרון ברונשר

קולקציות כלי המיטה והמצעים של המעצבת שרון ברונשר, מאופיינת גם השנה בקו מוקפד, נקי ונוח, נטול מניירות והתחכמויות. המצעים החדשים עשויים בדי כותנה בשילוב טריקו ופרקל. חלקם אף מיוצרים מכותנה מצרית שנצבעה ביד. בציפיות לכריות גם משולבים איורים טיפוגרפיים שנעשו בעבודת יד. גווני הקולקציה מבוססים, איך לא, על צבעים מונוכרומטים המזוהים עם ברונשר ומגוון עיצוביה. דגש מיוחד הושם על כפתורים ייחודיים, שאמנם לא ממש נראים אבל בהחלט תורמים ללוק הכללי. המראה המושקע ניכר גם במחיר: הסדינים עולים החל מ-550 שקלים, מחירן של הציפות: 390 שקלים, זוג ציפיות עולות החל מ-90 שקלים וסט מצעים זוגי – החל מ-690 שקלים.

שרון ברונשר עמיעד 13, יפו. הרכבת 12, תל אביב. פרישמן 75, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צבעים מונוכרומטים, מצעים של שרון ברונשר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איורים טיפוגרפיים שנעשו בעבודת יד, הכריות של שרון ברונשר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully