וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רואה ממטר: לוח שנה בצורת סרט מדידה

כמה סנטימטרים נותרו מהיום עד ראש השנה, לכמה מטרים של חופשה תזדקקו באביב ומהו אורך יום ההולדת שלכם? לוח השנה היחיד בעולם שמודד את השנה בסנטימטרים

המעצב היפני, הירויוקי מייקה, החליט כי את שנת 2012 הוא פותח עם מוצר ייחודי בתקווה שיהפוך לגימיק מוצלח שיכה גלים בעונת החגים. מדובר בסרט מדידה שמשמש בעת ובעונה אחת גם כלוח שנה. "זמן הוא אחד הדברים הבודדים שלא ניתן לכמת פיסית, במיוחד בעידן הדיגיטלי והמתקדם בו אנו חיים", מסביר מייקה, "באמצעות המטר החדש נוצרת יכולת מסוימת למדוד אותו. העובדה שאנו יכולים לראות את פרק הזמן שחלף בממדים ויזואליים, לצד התקופה שעומדת לפנינו, יכולה לסייע לנו גם במדידה של ההספקים והיעדים שלנו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחיות בסרט/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל משבצת של סנטימטר אחד במטר היפני, מונה גם יום בלוח השנה. על צד אחד של הסרט הרץ ממוקמים חודשים ינואר עד יוני ועל צידו השני מתפרשים שאר החודשים, יולי עד דצמבר. אמנם לא ניתן לכתוב בתוכו משימות ופגישות, אבל הוא בהחלט יעניק למשתמשיו מיקום על הלוח השנתי. בנוסף, המטר מאפשר לדעת מהו האורך שנותר מהיום ועד החגים, כמה סנטימטר של חופשה אתם צריכים לבקש מהבוס ובעוד כמה מטרים צפוי להגיע החורף באופן רשמי. גם את הטיימינג של היום בו יצאתם לאוויר העולם תוכלו למדוד ולחשב במונחים החדשים שלוח השנה מציע.

קופסת המטר העגולה עוצבה בארבעה צבעים שונים לבחירה: לבן, שחור, סגול ואדום. נכון להיום לא ניתן להשיגו בארץ, אך עדיין לא מאוחר לבקש מהבוס שיזמין אותו לעובדים, במקום היומן השגרתי שמחלקים בראש השנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יכה גלים בעונת החגים, לוח השנה היפני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורך היד: 59 ימים. המטר בפעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה סנטימטרים עברו מאז? לוח השנה שחושב בסנטימטרים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל משבצת של סנטימטר אחד במטר מונה יום בלוח השנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מאוחר לבקש מהבוס שיזמין אותו לעובדים, לוח השנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully