וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תנסו את זה בבית

יותם קניספל

8.9.2011 / 8:48

אינספור תאונות ביתיות עלולות להתרחש בכל רגע. כשהן כבר קורות כל מה שצריך זה מצלמה וגולש חסר בושה שיתעד אותן. התאונות הכי מקוריות שתמצאו באינטרנט

לרוב הטריטוריה הביתית נתפסת כידידותית לסביבה ובלתי מסוכנת. הרהיטים ממוקמים בנחת בסלון ואינם מתחזים למגלשה מאולתרת. מוצרי החשמל מחוברים בבטחה לשקע ולא מהווים פוטנציאל בלתי ממומש לדלקה וגם השותפים לדירה נתפסים כאנשים נורמטיביים ולא כטרוריסטים במסווה. אף על פי כן, התשדירים מתעקשים ללמד אותנו ש"90% מהתאונות מתרחשות בבית". נבואות הזעם הזו, גם אם לא מתממשת ברוב הבתים, בהחלט מצטלמת היטב בסרטוני גולשים. הנה לכם מגוון של תאונות ביתיות, משעשעות יותר או פחות, חלקן מבוימות ואחרות, ללא ספק, התרחשו במציאות. מה שכן, לאחר הצפייה בהן, בהחלט תשקלו מחדש את צעדיכם בסלון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותק, הילד התחשמל/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם יום נפלא עלול להסתיים באסון

בסרטון הזה, בוקר שמתחיל באופן מושלם מסתיים, איך לא, בקטסטרופה ביתית. שילוב בלתי סביר של נסיבות גורם לאישה בפרסומת לחטוף מכה בראש, להתחשמל, להחליק, להיכוות, ליפול מהחלון ולקבל הפתעה מצחינה על הפרצוף מציפור מעופפת, והכל תוך שלושים שניות. מאחורי התסריט המופרך עומדת חברת ביטוח יצירתית במיוחד שאיחדה כוחות עם מרפי בכבודו ובעצמו, על מנת להעביר מסר חד וברור: תאונות ביתיות יכולות לקרות גם לך. על אף העלילה המוגזמת, אי אפשר שלא להיבהל, לנוכח גורלה המר של גיבורת הפרסומת. מנגד, תמיד נחשוב שזה נחמד לראות את כל הצרות האלו קורות למישהו אחר.

הדירה המשוגעת

בשעה שהשותפים בישראל מעסיקים את עצמם בזוטות כגון מחירי הדיור בארץ וזכויותיו של מעמד הביניים, שלושה שותפים, המתגוררים בחו"ל, החליטו להשתעשע ביצירת סרטון קומי על כל התאונות האפשריות שיכולות להתרחש בבית. בין הטעויות שעדיף להימנע מהן: השתובבות תמימה עם סכין אינה מומלצת כמשחק חברה. לפני שתבין מה קורה, אתה עלול למצוא את השותף שלך מדמם וצורח מכאבים; גם אם אתה ספוג במים ורועד מקור, כדאי שלא להשתמש בטוסטר בתוך מחמם ידיים; ובמקרה של התלבטות בין תערובת שקופה אחת למשניה, את המשקה עדיף לקרר בקרח גרוס ולא באמצעות רסיסי זכוכית שבורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

דונלד דאק מוגש כשירות לציבור

אף אחד לא בטוח מפני תאונות בבית, אפילו לא הברווז המצויר תוצרת וולט דיסני. למרות שדונלד דאק נחשב לרוב לנודניק הטרחן שלא טורח ללבוש מכנסיים, בסרטון הנוסטלגי הזה, הוא משמש דווקא כמודל חינוכי חביב. באמצעות התנסות בשלל תאונות ביתיות, תוכלו ללמוד ממנו כמה חשוב לסדר את החפצים בסביבת המדרגות. תקרית מצערת, שאירעה לו במטבח, מפשטת למה אסור להתווכח עם הטוסטר. מבט על התנור הרעוע של דונלד דאק, מדגים מדוע מסוכן להחזיק בחוטי חשמל בלויים, ובעיקר מסבירה לנו הדמות המאוירת כיצד טעויות פשוטות וטיפשיות עלולות להסתבך. רק שבחיים האמיתיים, הן לא יסתיימו באפקטי סאונד תמימים.

הכה את השותף

הסרטונים הבאים מוכיחים שלעיתים, התאונות שיקרו לכם בבית לא ייגרמו בגלל חוסר הזהירות שלכם, אלא כתוצאה מגורל אכזר שייעדו לכם שותפיכם הנבזיים לדירה. לא ברור מהי מערכת היחסים של השותפים הגרועים האלה, איך הם מתחלקים במדפים במקרר ומהי האג'נדה שלהם כלפי החשבונות המשותפים והתור למקלחת. התיעוד של המקרה הזה, בכל אופן, מציג בית סדיסטי במיוחד. בזמן שאחד מהשותפים התקלח, חבריו לדירה מרחו חמאה על רצפת האמבטיה. את התוצאה הם הקפידו לתעד במצלמת וידאו, ואילו היתר נעשה באחריותם של חוקי הפיזיקה הבסיסיים: רגליים רטובות + חוסר ערנות = נפילה על התחת וסרטון מתבקש ביוטיוב.

הכה את השותף: סרט ההמשך

את סרטון היוטיוב ההזוי שלחו השותפים לא רק לכל העולם ואחותו, אלא גם לגיבור הקטע המביך. זה בתגובה, דאג לנקמה אכזרית בצוות. הוא צילם סרט וידיאו מרושע משלו, בו הוא מכסה מחדש את חדר הרחצה בחמאה. מאוחר יותר הוא גם מרח אותה על הרצפה במטבח. מסקנה: תמיד תוודאו על איזו רצפה אתם הולכים, במיוחד כשאתם שותפים של חבורת אינפנטילים עם יותר זמן פנוי ממוסר בסיסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully