וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצ'ילבה מאוסטריה נוחתת בארץ: מבט מבפנים על המתחרה של איקאה

ענקית הריהוט האוסטרית, קיקה, חוגגת את פתיחת הסניף הישראלי הראשון של הרשת. מילה רעה על איקאה - לא תשמעו מהם, אולי רק על הנקניקיות

צילום מסך

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט

במתחם פולג שבנתניה, במרחק מטרים ספורים ממה שהיה עד לא מזמן נחלתה הבלעדית של הענקית השבדית איקאה, ייפתח ב- 6 בספטמבר בשעה 10:00 בדיוק אירופאי, הסניף הראשון של קיקה. רשת הריהוט האוסטרית תחלוש על מתחם הכולל 18,000 מ"ר, מתפרש על פני ארבע קומות ומציע פריטים של מותג הבית, חברות מחו"ל ורשתות ישראליות. השיטוט בחלל העצום על צורתו הספיראלית עשוי לגרום ללקוחות למיגרנה קלה, בעיקר כשהעין לא מפסיקה לרצד בין המוצרים השונים. לטענת הבעלים, מבחר הפריטים בחנות גדול בהרבה ממה שאיקאה מציעה, וכולל מגוון רחב, החל במוצרי טקסטיל ואקססוריז, וכלה במזרנים ומוצרי חשמל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחיר המזרן? משתנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין המותגים במתחם ניתן למצוא את ESPRIT ,JOOP ,EWE MEXX ו- KITCHEN AID. קיקה דוגלת בשילוב עיצוב מקומי בסניפי הרשת, ולכן על המדפים מוצעים למכירה גם מוצרים של חברות ישראליות, ביניהן כיתן, נעמן, ארלטיקס וסטארפלסט, שעיצבו פריטים עבור המותג. טווח המחירים, אף הוא משתנה: מחירן של מערכות ישיבה בקיקה נע בין 2,999 ל- 39,999 שקלים, סט מצעים בין 149.99 ל - 1,190 שקלים ומחירם של כיסאות האוכל מתחיל ב- 99 שקלים ומטפס עד ל- 1,999 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר תצוגה בקיקה, שילוב של חברות מקומיות ובינלאומיות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד לאיקאה, 70% מרהיטי החברה ניתנים להזמנה אישית בהתאם לצרכי הלקוח, על פי מידות, צבע וחומר. עבור לקוחות שאפתנים שיבחרו לעצב לביתם רהיטים גדולים שאינם נכנסים ברכב ממוצע, מספקת קיקה שירות השאלה של רכבי החברה. הרכב מסופק בחינם ללקוחות החנות, אולם עליהם להחזירו למתחם בתום שלוש שעות.
כתחליף לנקניקיות השבדיות, תוכלו לנשנש במתחם המתחרה שטורדל וינאי ועוגת קוגלהוף. ואם האוכל האוסטרי לא יצליח להביס את התפריט העממי תוצרת איקאה, מנדבת קיקה גם הדום בשווי 100 שקלים, שיינתן במתנה למאה הלקוחות הראשונים שידרכו בשערי החנות.

קיקה, הגביש 10, אזור תעשה פולג.

רוצים לדעת עוד על קיקה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מערכת ישיבה, ניתנת גם להזמנה אישית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר לדוגמה, את ההדום תקבלו במתנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטבח על פי קיקה, מבחר גדול משל איקאה?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולחן החג של קיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully