וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוהים ישמור: מזרנים עם קלף תהילים

במזרנים החדשים של "קינג דיויד" טמונות ברכות מספר תהילים שמתיימרות לפרום לישנים עליהם את התסביכים, ואפילו למצוא להם זיווג הגון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המזרנים שנשבעים לכם בנדר. לא עדיף לטמון ספרון תהילים מתחת לכרית?/מערכת וואלה!, צילום מסך

למקרה שחוט צמר אדום על היד עושה לכם את זה, בכניסה לבית אתם מקפידים לתלות פרסה של סוס או עין כחולה ובכל שנה אתם מצפינים עד לעמוקה כדי לזכות בברכה, המזרן החדש שחברת "קינג דיוויד" משיקה בימים אלה מיועד עבורכם. מדובר בדגם הנקרא "אבני חושן", שבאזור הראש שלו שתולות ברכות הלקוחות מספר תהילים, שנכתבו על גבי קלף על ידי סופר סת"ם. גורמים מהחברה מוסרים כי הברכות לטעמם הן הדבר הבא בתחום השינה, ושהן יבטיחו ללקוחות לילות שלווים ונטולי נדודי או הפרעות שינה. בנוסף, במידה שיומכם מלווה בפחדים, אתם סובלים מבעיות בריאותיות כרוניות, מתקשים להיכנס להריון, או עדיין לא עמדתם מתחת לחופה, הסירו דאגה מליבכם – מזרני הפלא האלה מתיימרים לסגור לכם גם את הפינות האלו.

החברה מציעה חמישה סוגים שונים של מזרנים הנחלקים על פי הברכות שטמונות בהם: למניעת הפרעות שינה וחרדה, לשלום בית וזוגיות טובה, לפוריות, לבריאות הנפש והגוף ולמציאת זיווג הגון (עתידות: בקרוב יצטרף לקולקציה דגם עם ברכה לדיור בר השגה). מחיר המזרן הרוחני: 5,900 שקלים טבין ותקילין.

שיטת השיווק הביזארית הזו היא ככל הנראה הדרך של "קינג דיוויד" להתמודד עם התחרות הגדולה שמתנהלת כיום בשוק המזרנים. רק לאחרונה נחת בישראל המזרן היקר ביותר של חברת "הולנדיה", כ–30 אלף שקלים ליחידה, המיוצר בטכנולוגיה מתקדמת שפותחה על ידי מומחים מנאס"א, ואם להודות על האמת, עם טייטלים כאלה קשה מאוד להתחרות. "קינג דייויד" מנגד, נאלצו לשלוף קלף משלהם בדרך מקורית.

מהחברה מדווחים כי מזרן "אבני חושן" נוצר בעקבות מחקר מקיף שנערך בקרב אלפי לקוחות, והמסקנה הברורה שעלתה ממנו העידה כי רבים מהם סובלים מבעיות שינה, למרות שאת הלילות הם מבלים על מזרנים מתקדמים. כל בר דעת מבין מהמחקר שאפילו מזרנים מתוחכמים לא משפיעים על איכות השינה וגם מומחים בתחום תומכים בכך. אלא שבמקום לפנות למומחים לבעיות שינה כפי שאולי היינו מצפים שיקרה, החליטו אנשי החברה לפנות אל בורא עולם, או לפחות אל המתווכים שלו על אדמות - יועצי שיווק.

"כל החברות משקיעות בחומרים איכותיים וטכניקות שנוגעות לגוף האדם בלבד" מציין שוקי רחמני, מנכ"ל החברה. "לאחר ייעוץ עסקי רחב החלטנו לייצר מזרן איכותי לגוף ולנשמה, לקיים הרמוניה בין השניים כך שהשינה תהיה טובה הן גופנית והן רוחנית". מלבד הברכה שמגיעה בתוך המזרן, הוא מוסיף, הלקוח מקבל עם קנייתו העתק צילום קלף ועליו תפילה יומית קצרה, כדי שהאפקט בזמן השינה יהיה מקסימלי.

רחמני מעיד כי הוא מרגיש שבעקבות המוצר החדשני שלו הוא סוגר מעגל, זאת מכיוון שהקרדיט לספר תהילים מיוחס לדוד המלך, על שמו קרויה החברה שלו. "הבנתי כיצד אני יכול לתרום מעצמי כדי למלא חסר רוחני של עם ישראל בפרט ואולי לאנושות כולה" הוא חותם בהתלהבות.

  • עוד באותו נושא:
  • מזרנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully