וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרכרה סלונית: כורסת מולטי טאסקינג לעשירים

המעצב הישראלי שלומי חזיזה הציג ביריד העיצוב בלאס וגאס כורסת רביצה פומפוזית מעור לבן עם אבני סברובסקי, שכוללת גם טלוויזיה ומסך מחשב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגגון מסתובב על ציר של 360 מעלות, ובחלקו העליון שתול מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת יריד הרהיטים שנערך בשבוע שעבר בלאס וגאס, הציג המעצב הישראלי שלומי חזיזה רהיט מקורי שנראה כמו כרכרה מודרנית. מדובר במעין שזלונג פומפוזי עם גגון שמסתובב על ציר של 360 מעלות, עשוי עור לבן בטכניקת קפיטונאז' וזרוע אבני סברובסקי, שגולת הכותרת שלו, שהצליחה לרתק רבים ממבקרי היריד, היא מסך הטלוויזיה הקטן ששתול בחלקו העליון, המשמש גם כמסך מחשב. חזיזה מציין שאת ההשראה קיבל מהמולטי טאסקינג (ריבוי המשימות) שמאפיין את סדר היום העכשווי של רבים מאיתנו. "הרהיט הזה מאפשר לראות סרט, לגלוש באינטרנט ולסובב אותו בצורה נוחה ביותר למשתמש. לי אישית אין אותו עדיין" הוא מפתיע, "אך לא הייתי מתנגד לשים אותו על שפת הבריכה בבית. אני יכול לישון בו, לקרוא והגגון יעניק לי צל מקרני השמש הלוהטות של לוס אנג'לס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוף הזלונג עשוי עור ואבני סברובסקי, אך ניתן להזמין אותו מבדים שונים/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעצב הרב תחומי שלומי חזיזה (43) החל את דרכו המקצועית כבר בגיל 15 בחיפה, עיר הולדתו, ומספר כי בזמן שחבריו היו משחקים, הוא היה יושב ומצייר אותם. בשלב מאוחר יותר הוא עיצב מועדונים ומסעדות (שכבר הספיקו להסגר מאז), ובהיותו בן 22 בלבד החליט לנסות את מזלו ביבשת הגדולה. הוא נחת בסאן ואלי, צפונית ללוס אנג'לס, ובצעד אמיץ במיוחד פתח את הסטודיו שלו, הנקרא H.Studio, שהפך מייד לפייבוריט בקרב המקומיים. כיום הסטודיו מונה ארבעה חדרי תצוגה (שניים בלוס אנג'לס, אחד בצפון קרוליינה ונוסף בלאס וגאס) המנוהלים על ידי צוות גדול של מעצבים בראשותו. המותג, שנקרא על שמו, מציע פרטי ריהוט, מוצרי טקסטיל, אקססוריז, יצירות אמנות ואפילו תכשיטים.

מחיר: החל מ-5,700 דולר, תלוי בסוג הבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully