וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי קאסה, נו קאסה: בוטלה תערוכת Casa 2011

פרסום ראשון: תערוכת העיצוב הגדולה בישראל, שהייתה אמורה לחגוג השנה 5 שנים להיווסדה, בוטלה עקב חוסר היענות של חברות העיצוב הגדולות

באתר האינטרנט של תערוכת Casa 2011, האירוע הגדול בישראל בתחום העיצוב, שאמור היה לציין השנה 5 שנים לקיומו, עדיין מופיע לוח שסופר לאחור את הימים עד לפתיחה החגיגית המתוכננת. אך כנראה שמצב הבורסה בארצות הברית ומחאת הדיור הגדולה ביותר בישראל משפיעות גם על עולם העיצוב, שכן באופן פתאומי בישרו המארגנים על ביטולה. "אי היענות מספקת של חברות עיצוב גדולות המובילות את השוק בארץ הביאה אותי להחלטה סופית לא לקיים השנה את התערוכה" כך מסר לוואלה! בית היזם והמפיק עמיר אילון מ"אילון תערוכות".

תערוכת Casa לעיצוב הבית נוסדה ב-2006 ומאז היא נחשבת לאירוע מכונן בתחום העיצוב בישראל. היא התקיימה באופן קבוע בחודשים ספטמבר-אוקטובר ולמעלה מ-100 חברות המובילות את שוק העיצוב לבית הציגו במסגרתה את מיטב החידושים, הצבעים והחומרים העדכניים שהיו צפויים להיכנס לחנויות בשנה הקרובה. במהלך ארבעת ימי התערוכה היו אדריכלים, מעצבים ואנשי משק מובילים מעבירים בה הרצאות ופנלים עיצוביים והיא אף אירחה מעצבים בינלאומיים כגון מרסל וונדרס, מארטן באס, קארים ראשיד וגטניו פאשה. השנה, תוכננו לה אטרקציות כגון ביקור חגיגי של ברנבאה פורנסטי, בנו של המעצב האיטלקי המנוח פיירו פורנסטי, ומיצגים ייחודיים כגון ביתן ה-Magic Garden, שמציג את החידושים האחרונים בתחום הגינות וריהוט החוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully