וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל אבטיח יש מכסה: אביזרי המטבח הכי שווים

שי קפלנסקי

7.8.2011 / 1:56

קרש חיתוך שאוהב מסגרות, תבנית לפנקייק הכי ביתי שיש, סכין אבטיח שלוקחת את עצמה ברצינות ועוד כמה פטנטים שישדרגו את הקיץ במטבח

הכי ירוק: מספריים לחסה

מספריים לחיתוך חסה. בנין ודיור
מספריים לחיתוך חסה/בנין ודיור

בדרך כלל בתוכניות בישול, כשהשף ייגש למלאכת הכנת הסלט הירוק, הוא יאחז בחסה בלהט ויפציר בצופים שלא לחתוך אותה עם סכין, אלא לקרוע אותה בחושניות בידיים לפיסות גסות. הוא לא עושה זאת בגלל שהוא חושב שלחסה יש רגשות, אלא פשוט כי להב המתכת של הסכין גורם להשחרת העלים. לאיסטנסטים שסולדים אפילו מהידיים של עצמם, הומצאו המספריים של Chef'n, שעשויים פלסטיק ומאפשרים חיתוך קל ויעיל של חסות ועלים ירוקים שונים, ללא חשש נבילה בטרם עת.

המחיר: 30 שקלים.
להשיג ב: חנויות כלי הבית ברחבי הארץ.

הכי שימושי: מכסה סיליקון לאבטיח

מכסה סיליקון לאבטיח. בנין ודיור
מכסה סיליקון לאבטיח/בנין ודיור

האבטיח הוא ללא ספק הכוכב של הקיץ ואחת מנקודות האור היחידות בו עבור מי ש"קיץ" עבורם היא מילה נרדפת לחום בלתי נסבל, זיעה דביקה ותחושת מחנק לא נעימה. אבטיח קר ומתוק מן המקרר הוא קרש הצלה בימים קשים אלה, וככזה, יש לנהוג בו בכבוד הראוי לו. דרך אחת לעשות זאת היא לכסות אותו בניילון נצמד, אם אתם אשכרה מהאנשים שמצליחים לחתוך אותו בלי שהוא נדבק לעצמו. דרך הגיונית וירוקה יותר היא לעשות זאת באמצעות מכסה הסיליקון של חברת Lekue השוויצרית. זה ימנע ממנו לספוג ריחות של שכנים למדף במקרר, וכמובן יאריך את חייו.

המחיר: 89-105 שקלים.
להשיג ב: מגא סחר ובחנויות המובחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הכי לילדים: תבנית להכנת ארטיקים

תבניות סיליקון להכנת קרטיבים. בנין ודיור
תבניות סיליקון להכנת קרטיבים/בנין ודיור

נכון, ארטיקים אפשר לקנות היום ממש בזול במרכול הקרוב לביתכם, אבל תודו שהתגעגעתם לימים שבהם ערבבתם תרכיז פטל מתוק עם מים, שפכתם אותו לכוס ותקעתם בו כפית בתקווה שתקבלו ארטיק בדיוק כמו זה שבקיוסק. בדרך, בלי ששמתם לב, קיבלתם שיעור קטן בפיזיקה ונהניתם מפעילות משותפת עם הוריכם. אז למה שלא תעניקו את אותה המתנה לילדיכם הקטנים? השבלונות להכנת ארטיקים של "רוסולינג" עשויות סיליקון ומאפשרות לכם ליצור עם ילדיכם ארטיק בצורתו המקובלת בדרך קלה, נוחה ופשוטה.

המחיר: 109 שקלים.
להשיג ב: ברשתות "ספייסס", "לגעת באוכל" ו"4 שף" ובחנויות מתמחות מובחרות ברחבי הארץ.

הכי על הסכין: סכין אבטיח

סכין לחיתוך אבטיח. בנין ודיור
סכין לחיתוך אבטיח/בנין ודיור

אם התחלתם את הקריאה מלמעלה יכולתם ללמוד על חיבתו הגדולה של כותב שורות אלו, הגובלת בסגידה של ממש, לאבטיח המתוק. מסתבר שלחיבה הזו שותפים רבים ובהם אנשי חברת "קוהן ריקון" שעיצבו לנוחות חברי הכת הירוקה-אדומה סכין ייחודי לחיתוך אבטיח, שעיצובה שואב את השראתו מהפרי המופלא. הסכין עשויה פלדת אל-חלד שמצופה בחומר פולימרי אדום ויש בה חורים דמויי גרעיני אבטיח שמונעים הידבקות של נתחי האבטיח לסכין. להשלמת הלוק, הידית עשויה פלסטיק ירוק.

המחיר: 129 שקלים.
להשיג ב: רשת דה קוק סטור.

הכי תלוי: מוט תלייה עם קופסאות אחסון

מוט תלייה עם קופסאות אחסון, איקאה. בנין ודיור
מוט תלייה עם קופסאות אחסון, איקאה/בנין ודיור

שימוש במוט תלייה במטבח הופך יותר ויותר פופולארי בימינו. אולי בהשראת המטבחים המוסדיים ותוכניות הבישול ואולי פשוט בגלל שזה נוח – כל החפצים נמצאים מול העיניים ובהישג יד בכל רגע. הנה דרך זולה מאוד להפוך את מוט התלייה לצבעוני עוד יותר ולהשתמש בו ביעילות. קופסאות האחסון מדגם Bygel של איקאה מאפשרים אחסון של חפצים שונים מפיצ'פקס, דרך סכו"ם ואפילו עציצים של עשבי תיבול ויוצרים מראה צבעוני וחמים. הוא יעיל, רב שימושי, זול ומתאים גם לדירות שכורות.

המחיר: מוט תלייה - 12 שקלים; קופסאות אחסון - 3 שקלים.
להשיג ב: איקאה.

הכי בבית: תבנית להכנת פנקייק

תבנית לפנקייק בצורת בית. בנין ודיור
תבנית לפנקייק בצורת בית/בנין ודיור

הורים לילדים יודעים שאחת הדרכים הקלות ביותר לשכנע ילד לאכול היא משחק. מ"הנה בא אווירון" המפורסם ועד למשחקים מאולתרים שהורים לילדים צעירים נוקטים בהם בייאושם. הנה אביזר שעשוי להקל מעט על התהליך, פשוט באמצעות שיתוף הילד בהכנת האוכל. תבנית הסיליקון האדומה של רוסולינג, תעזור לכם ליצור עם ילדיכם פנקייקים וחביתות בצורת בית חביב ולהפוך את כל תהליך האכילה והבישול למשחקי וכיפי. עכשיו צריך לקוות שהילד יאכל את מה שבישל, כמו שאומרים, ואז יציע את המיטה שלו ויישן בה.

המחיר: 12 שקלים.
להשיג ב: רשתות "ספייסס", "לגעת באוכל" ו"4 שף" ובחנויות מתמחות מובחרות ברחבי הארץ.

הכי נקי: קרש חיתוך דו-צדדי מסיליקון

קרש חיתוך דו צדדי מסיליקון. בנין ודיור
קרש חיתוך דו צדדי מסיליקון/בנין ודיור

חובבי בישול מכירים את יתרונותיו של הסיליקון שממנו מיוצרים כלים ואביזרים רבים למטבח בשנים האחרונות. הצבעוניות והגמישות של החומר יחד עם העמידות לחום, קור והצטברות של עובש, פטריות וריח, הופכות אותו לנוח ויעיל לעבודה. ברשת "קוק סטור".מצאנו את קרש החיתוך הסיליקוני של Joseph Joseph, שמתהדר בשני צדדים – באחד מוטבעת טקסטורה שמונעת החלקה של הבשר או הלחם בזמן החיתוך ושני שהוא חלק ומאפשר חיתוך קל של ירקות, פירות וכדומה. עוד יתרונות של הקרש הם מסגרת שמונע מנוזלים ללכלך את משטח העבודה ועיצוב זוויתי שמסייע בניקוזם.

המחיר: 119 שקלים.
להשיג ב: רשת "קוק סטור".


פורטל BVD לעיצוב - מבית המגזין בניין ודיור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully