וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באים מגבוה: דודי שמש מעוצבים

שחר בן-פורת

3.8.2011 / 9:10

דודי שמש הם בדרך כלל מפגע אסתטי רציני. שירות חדש מתכנן לשנות את הנוף המקומי ולהדפיס עליהם עננים ופרחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההדפסה מתבצעת על גבי הדוד עצמו, ולא על מדבקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבט מגבוה על גגות ישראל מציג בדרך כלל נוף עגום למדי של דודי שמש כעורים. אין דרך פוטוגנית לומר זאת. המוצר החשוב הזה, שמספק מים חמים להמוני בית ישראל ללא שימוש בחשמל יקר, שכרוך בזיהום מיותר של כדור הארץ, הוא פשוט מפגע אסתטי רציני. שירות חדש של יצרנית הדודים הוותיקה "טל סחר", מתעתד לשנות את נוף הגגות המקומי ולתת לו זריקת עיצוב מרעננת. מדובר בדודי שמש שעליהם הדפסים במגוון טקסטורות, כמו עננים, עצים, פרחים ובעלי חיים, שמשתלבים באופן הרמוני עם הסביבה.

מימוש הרעיון, מסביר אלי כהן, בעלי החברה, לא היה פשוט, שכן פתרון מסוג זה לא קיים בעולם ובהתאם, תהליך איתור מכונת הדפוס המתאימה היה ממושך ומורכב. בסופו של דבר, לפני כחצי שנה החיפוש המאומץ נשא פרי ומכונת הדפוס המיוחלת יובאה ארצה מקנדה תמורת סכום סמלי של 1,200,000 שקלים. המכונה הקנדית מדפיסה את הדימוי המבוקש ישירות על גבי המעטה החיצוני של הדוד ולא עושה שימוש בנייר או מדבקה כלשהי, מה שתורם לעמידות ההדפסה וגורם ליערות הגשם לנשום לרווחה בו זמנית.

החברה מספקת דודי חשמל בנפח 150-30 ליטר, ודודי שמש בנפח 200-80 ליטר. הדודים עשויים מפלדה בעובי 3 או 4 מ"מ, עם ציפוי פוליטון פנימי נגד חלודה, שדומה לציפוי שמגן על צינורות המוביל הארצי. שירות ההדפסה ניתן ללא תשלום למזמינים דוד שמש מהחברה, כך שבעת הזמנת דוד סטנדרטי, פשוט ניתן לבקש אותו עם תמונה מתוך מבחר של תמונות הקיימות במאגר התמונות של החברה. תמורת 100 שקלים אפשר גם לבקש תמונה אחרת – של הדודה מאמריקה או של מרלין מונרו, למשל – והיא תודפס במיוחד ברזולוציה גבוהה, כך שתוכלו לראות כל פרט ופרט מרוח על הדוד גם ממעוף ציפור. להזמנות: 1-800-234-700.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי שמש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully