וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש בחמישי: המכירות שלא כדאי לפספס

רמקולים מבטון וכוסות חימר בעיצוב בוגרי שנקר, אהילים וצעצועים במתחם התחנה ואוסף כלי בית מהמאה הקודמת במכירה פומבית – כולם ממתינים לאימוץ בחמישי הקרוב

אם הספקתם להידלק על איזה פרויקט גמר של בוגר שנקר מהמחלקה לעיצוב מוצר, טקסטיל או תקשורת חזותית, זה הזמן שלכם להסתער עליו. לרגל סיום התערוכה, הבוגרים נפרדים מפרויקט שעליו עמלו במרץ לאחרונה, ומציעים אותו לראשונה למכירה חגיגית שתלווה במסיבה עם שתלווה במוזיקה של הדי.ג'יי עומרי אוירי וליטרים של בירה קרה. מנעד המחירים נע בין 60 שקלים לכוסות החימר של גליה תמוז, דרך 1,500 שקלים לשרפרפי עץ של שי כהן, ועד ל-15,000 שקלים לרמקולים עשויי בטון בעיצובו של שמואל לינסקי. המחיר, במקרה הזה, משקף את החד פעמיות של המוצר, כמו גם את הערך הסנטימנטלי שלו עבור הסטודנטים. המכירה תתקיים ביום חמישי החל משעה 21:00 ועד חצות, בבניין המחלקה לאמנות רב תחומית - ז'בוטינסקי 8, תל אביב. הכניסה חופשית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוסות חימר של גליה תמוז, בוגרת שנקר. 60 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רמקולים מבטון בעיצוב שמואל לינסקי משנקר. 15,000 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרפרפים מעץ של שי כהן, בוגר שנקר. 1,500 שקלים ליחידה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין חנויות הבוטיק, המסעדות והגלידריות במתחם התחנה שעל גבול תל אביב-יפו, יתארח יריד העיצוב Design station שיציע שלל פריטים - כלי בית, תמרוקים, צעצועים, אקססוריז ובגדים שעוצבו על ידי 30 מעצבים שונים, חלקם בתחילת דרכם וחלק יותר מוכרים. בין המציגים: LATIKA, מותג הסבונים הטבעיים והמעוצבים שאידיאליים כמתנה (במיוחד לרגל בואו של ט"ו באב); "תינוקיו", שמציע צעצועי עץ לקטנטנים; "קרמיקאזה", המתמחה בכלי קרמיקה הנעשים בהזמנה אישית; ו"עדו דרור", שיציג אהילים מעוצבים עשויים בדי וינטג' בייבוא אישי. מחירים לדוגמה: אהילים - החל מ-120 ועד 190 שקלים; קערות קרמיקה צבעוניות לסלט - 90 שקלים; וסבונים דקורטיביים - 30-5 שקלים. היריד מתקיים בכל יום חמישי (עד 27 באוקטובר) בין השעות 24:00-17:00. הכניסה חופשית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלים של "קרמיקאזה" ביריד דיזיין סטיישן במתחם התחנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוח מתכונים של LILIES, שלכם תמורת 110 שקלים בדיזיין סטיישן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקבוקים דקורטיביים של PIRIPIRI. יימכרו ב-180 שקלים ליחידה בדיזיין סטיישן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולקינוח – ממתק לנגועים בחיידק האספנות. החושקים תמידית בפריטים נוסטלגיים ואוספים ישנים, מוזמנים לקפוץ ולנסות את מזלם במכירה הפומבית הגדולה של "אישתר עתיקות ואמנות" שתתקיים במלון ליאונרדו במתחם בזל בתל אביב. בין מאות הפריטים והמציאות יככבו כלי כסף, חפצי אמנות, כלי פורצלן, תכשיטים, פריטים היסטוריים של ארץ ישראל כמו צילומים, ספרים, ציורים וניירת ערכית, לצד כלים איסלאמיים ואוסף מרשים של קרמיקה ישראלית מאמצע המאה ה-20 הכולל כדים, צלחות, אריחים ועוד. כדי לדעת כמה בדיוק אתם מוכנים להשקיע על המוצר הנחשק בזמן אמת, ישנה אפשרות להגיע למלון ולבחון את הפריטים מקרוב עד למכירה עצמה בין השעות 20:00-12:00 ביום רביעי, או בין 16:00-10:00 ביום חמישי, או לפנות אל אתר האינטרנט שבו תיאור לכל מוצר, תמונה ומחירו ההתחלתי. המכירה הפומבית תיערך ביום חמישי החל מהשעה 19:00 במלון "ליאונרדו בזל", הירקון 156, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צלחת דקורטיבית לקיר תוצרת "גופר". מחיר התחלתי במכירה הפומבית: 300 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגש מתכת בסגנון אר נובו. מחיר התחלתי: 120 דולר/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מכירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully