וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה משפצת: תליית מראה

דנה מאירזון

3.6.2011 / 9:40

נסיכה אורבנית עם ממלכה של חדר תל אביבי אחד לומדת לשפץ את הבית בכוחות עצמה. כתבה אחרונה בסדרה – תליית מראה לפי חוקי הפנג שוואי

השבוע, כששאלתי את המראה שלי מי הנסיכה הכי יפה בעיר, קרה דבר מוזר והיא נשברה לאלפי חתיכות קטנות. המקרה המבהיל והמוזר גרם לי לחשוב שאולי לא מדובר בי וגם, הביא אותי להחלטה רצינית. את המראה החדשה שרכשתי לא אדביק בדבק דו צדדי לקיר שמעל למיטה. זה נוגד את חוקי הפנג שוואי.

היום, קוראים יקרים, לא תלמדו רק איך מחברים מראה לקיר, אלא גם איך להתחבר למראה הרוחנית שלכם. וכל זאת בכמה שלבים פשוטים.

מראה. ShutterStock
תליית מראה מול המיטה עלולה להפריע להרמוניה הזוגית/ShutterStock
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ולגרום לנו להרגיש כאילו מישהו נוסף נוכח בחדר. מראת אורגיה, ComuniStar/מערכת וואלה!, צילום מסך

פנג שוואי, בתרגום חופשי מסינית "רוח ומים", היא שיטה עתיקה מאד שעוסקת בארגון חפצים ומבנים תוך התחשבות באיזון זרימת האנרגיות בחללים, מסכמת המומחית אירמה חזן. היא מסבירה לי שלמראה סגולות רבות, אחת מהן היא שכפול. כפי שהמראה משכפלת את דמותנו הבאה לידי ביטוי בבואה שלנו, כך היא משכפלת אנרגיות. כלומר, במקום שבו יש אנרגיות טובות – הן תוכפלנה, ובמקום שיש בו אנרגיות שליליות, לא עלינו, גם מזה נקבל מנה אחת אפיים.

לכן, עלינו לבחור מקום מיוחד למראה החדשה שלנו. אחד עם אנרגיות מצוינות. להחלטה זו תהיה השפעה גם על סגנון המראה שנבחר. פנג שוואי היא אולי שיטה עתיקה וזורמת, אבל בכל הנוגע למראות עתיקות, היא נוטה להסתייג. אם תכננתם לתלות מראה שסבתכם הורישה לכם, למשל, בררו תחילה אם היא היתה אישה טובת לב, וכמובן יפת מראה. אם התשובה חיובית, כנראה שהמראה תכניס לביתכם אנרגיות חיוביות. אם בחרתם לרכוש מראה חדשה, שימו לב: עליה להיות מנצנצת, נקייה ללא רבב וחפה משריטות. חשוב שהמראה החדשה תהיה כזו שתשקף אתכם מכף רגל ועד ראש. מראות שקוטעות את הגוף גם מעוותות את הפרופורציות שלו, אבל נורא מכך, טוענת חזן, משפיעות על זרימת האנרגיה של הגוף.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מראה. ShutterStock
בעניין של מראות עתיקות? כדאי לברר של מי היתה המראה לפני שאתם מכניסים אותה הביתה/ShutterStock

עוד היא טוענת כי מראה בחדר השינה עלולה לגרום להרבה אקשן ומסבירה שתליית מראה מול המיטה גורמת להפרעה באיזון ההרמוניה הזוגית. "יכול להיות שזה נגרם כי הבבואה גורמת לתחושה שיש עוד מישהו נוכח בחדר" אומרת חזן. אני מתוודה בפניה שדווקא בממלכה שלי לא תזיק לי קצת חברה, ובתור הנסיכה שאני, מצפצפת על חוקי הפנג שוואי במקרה הזה ומחליטה להשאיר את המראה בחדר. אבל לא רק כי אני אוהבת לשבור את החוקים, אלא גם כי ממלכתי מסתכמת בחדרון קטן אחד. בכל מקרה, אם אתם כן מחליטים ללכת לפי הספר, כדאי להמנע מלתלות את המראה מול דלת הכניסה לבית. מסתבר, שלאנרגיה יש קטע כזה, שכשהיא נכנסת בדלת ורואה את עצמה במראה היא נבהלת ובורחת.

מראה. ShutterStock
אם תולים את המראה בחלק הדרומי של הבית, רצוי שתהיה בצבעים חמים כמו סגול ואדום/ShutterStock

כעת, בזמן שאתם מחפשים מיקום למראה שלכם, שימו לב שהתאמה בין מסגרת המראה למיקומה בבית יכול לתרום לאיזון האנרגיה:

כאשר תולים מראה בחלק המערבי והצפון מערבי של הבית מסגרתה צריכה להיות עשויה ממתכת.

כאשר תולים מראה בחלק המזרחי של הבית מסגרתה צריכה להיות עשויה מעץ.

אם תולים מראה בחלק הצפוני של הבית, עיצוב מסגרתה צריך להיות בסגנון גלי כשל מים.

למראה התלויה בחלק הדרומי של הבית יתאימו צבעי סגול ואדום, כשל אש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואם תולים אחת בחלק הצפוני של הבית, עיצוב מסגרתה צריך להיות בסגנון גלי כשל מים. SEDAP ATELIER/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם החלטתם להתנהג כמוני ולהשאיר את בבואתכם בחדר השינה, רצוי לדאוג שהמראה לא תשקף את הבבואה שלנו כאשר אנחנו שוכבים במיטה. כשאנו ישנים, הנפש שלנו חשופה ופגיעה ועודף אנרגיות כתוצאה מהמראה יכול לגרום לנו לנדודי שינה. במידה ויש לנו מראה בחדר השינה במקום בו היא אכן משקפת אותנו, אומרת חזן, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו: האם אנחנו ישנים טוב?

היה והתשובה חיובית, אין צורך לעשות שינוי. במידה והתשובה שלילית, אפשר לעשות ניסוי לאורך שבוע אחד, בו יש לכסות את המראה באמצעות סדין או להפוך אותה בכל פעם לפני השינה. אם השינה השתפרה במהלך הניסוי - אכן מומלץ להוריד את המראה ולהעבירה למקום אחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה נסתרת של "שיין דור", 1,100 שקלים. פתרון טוב לחדרי שינה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה קלועה של "קנה קש", 1,513 שקלים. חומרים טבעיים לחלק המזרחי של הבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

כעת, אחרי שהתלבטנו ארוכות באשר למיקומה של המראה, נשתמש בפטיש ומסמר כדי לתלות אותה. אם המראה כבדה, עדיף להשתמש במקדחה וברגים. תחילה בדקו שאתם תולים אותה בגובה הנכון (כדאי להיעזר באדם נוסף כדי לוודא שכל דמותכם נשקפת במראה ולעשות סימון בעיפרון), ורק אז חברו אל הקיר. עכשיו נותר לכם רק להתבונן בעצמכם כל היום ולהרגיש רוחניים לאללה. בהצלחה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully