וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה משפצת: החלפת ידית לדלת

דנה מאירזון

21.5.2011 / 11:20

להחליף ידית לדלת זה לא מסובך כמו שזה נשמע. דורון השיפוצניק מסביר לנסיכה אורבנית איך עושים את זה בכמה צעדים פשוטים

עוד שבוע רקוב עבר על הממלכה. הקורבנות השבועיים - ידית תמימה של דלת שכנראה עבר זמנה, וגם דורון השיפוצניק, שהגיע חיש מהר לקול דמעותיי עם מסור חשמלי ותיק כלי עבודה מלא במברגים ומקדחות. אתם, נתיניי האהובים, כנראה שלא תזדקקו להם, כי השבוע אלמד אתכם איך להחליף ידית ישנה לדלת באחת חדשה ומנצנצת, וכל זאת במספר שלבים פשוטים.

דנה משפצת: החלפת ידית לדלת. דנה מאירזון
הדלת: לפני/דנה מאירזון
דנה משפצת: החלפת ידית לדלת. דנה מאירזון
גם פשוטי העם מקבלים 2 ידיות ולא רק אחת, למרות סברותיה של דנה/דנה מאירזון

הסיכוי שאתם גרים בממלכה, כמוני, ושיש לכם חדר מדהים ונפלא שתרצו להיכנס אליו ולא לצאת לעולם, הוא קלוש. זו כנראה הסיבה שבשקית ההפתעות שרכשתי בחנות הקונספט הקרובה לביתי (נסו את טמבור, או את הום סנטר), קיבלתי לא רק ידית אחת, אלא שתיים. ידית אחת תגיע מחוברת למוט ברזל קצר שמזכיר בדיד מכיתה א'. בשקית יש גם עיגולי מתכת קטנים עם חיתוכים בכל מיני צורות. רגע לפני שאני מפנה את הלו"ז הצפוף שלי וניגשת למלאכת האפייה דורון מגיע עם חדשות מאכזבות. לא, אלה לא חותכנים לעוגיות. העיגולים הקטנים האלה, או בשמם הקסום רוזטות, הם שמקבעים את הידית במקומה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
דנה משפצת: החלפת ידית לדלת. דנה מאירזון
אכזבה: לא מדובר בחותכנים לעוגיות/דנה מאירזון

בשביל להרכיב ידית חדשה לדלת צריך, ובכן, ידית לדלת, מברג פיליפס וקצת תושייה. דורון ניגש למלאכה. תחילה הוא מזהה בורג קטן במרכז הידית, ומפרק אותו. צעד זה יעזור לכם מאד בפירוק הידית. אחרי שפירקתם את הבורג הקטן אתם יכולים לשלוף את הידית הישנה ממקומה ולזרוק אותה לפח, או לתת אותה לנזקקים.

דנה משפצת: החלפת ידית לדלת. דנה מאירזון
מבריגים החוצה את הברגים הקטנים/דנה מאירזון

אחרי שנפטרתם מהבורג הקטן ומהידית הישנה בהתאם, זו השעה להפטר מכל הרוזטות הישנות. נמשיך להשתמש במברג ונפרק החוצה את כל הברגים מהרוזטות שמקיפות את הידית ואת חור המנעול. שימו לב לרוזטות. אתם אמורים לקבל שש מהן. שתיים בדוגמה פרחונית, שתיים בדוגמה אובאלית ועוד שתיים בדוגמה שאין לה שם. נקרא להן "יוסי". בנוסף לרוזטות תמצאו בשקית שני מחברים בצורת עיגולי פלסטיק קטנים, שיתרמו אף הם לחיזוק הידית לדלת. שימו לב שאתם מרכיבים אותם בכיוון הנכון. יש להם עיגול חיצוני שבולט מהפנימי. העיגול הבולט צריך להיות צמוד לידית, כדי שהמחבר יכנס לתוך הרוזטה.

דנה משפצת: החלפת ידית לדלת. דנה מאירזון
לידית אמורים להשחיל מחברי פלסטיק גמישים. בתמונה: השחלה פגומה/דנה מאירזון
דנה משפצת: החלפת ידית לדלת. דנה מאירזון
ככה עושים את זה נכון/דנה מאירזון

הרוזטות הפרחוניות ישמשו לכם כמסגרת דקורטיבית לידית החדשה שלכם. השחילו רוזטה אחת אל מוט הברזל, אותו המוט שמחוברת אליו ידית, והעבירו אותו בתוך החור של הידית. חזקו בעזרת ברגים. וצאו מהחדר. מהצד השני של הדלת אתם אמורים לראות את קצהו של מוט הברזל. השחילו גם עליו רוזטה, ואז את הידית השנייה. חזקו בעזרת ברגים.

דנה משפצת: החלפת ידית לדלת. דנה מאירזון
זהו, עכשיו אפשר להיטרק בכיף/דנה מאירזון

זוכרים את הבורג הקטן במרכז הידית? זה שהוצאנו ממש בתחילת הדרך? נבריג אחד חדש לתוך הידית כדי לחזק אותה. כעת בחרו בין הרוזטה האובאלית לזו ללא השם, הרוזטה הנבחרת תכסה את חור המנעול שלכם.
עכשיו, כשאני יכולה לצאת ולהיכנס אל ממלכתי ככל שאחפוץ, אני יכולה לספר לכם שככל שהעניין נשמע מסובך, דברים עלולים אפילו להסתבך עוד יותר. אם אתם רוצים להוסיף קצת נצנצים למלאכת השיפוצים, אתם מוזמנים לדבר עם דורון (052-2591714).

דנה משפצת: החלפת ידית לדלת. דנה מאירזון
דורון והנצנצים. שם ללהקה כבר יש/דנה מאירזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully