וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צאו לדרך: מרכז תל אביב

מתוך עשרות הבתים והמתחמים שייפתחו לקהל בסופ"ש במסגרת "בתים מבפנים" בחרנו עבורכם את השווים – הכל במרחק הליכה. סיור שלישי בסדרה – מרכז תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לחצו להגדלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

1. דירה ברחוב זכרון יעקב 11, תל אביב

נפתח את הסיור שלנו בדירה קטנה ואינטימית השוכנת ברחוב זיכרון יעקב 11, דירה 10. הדיירת שהיא גם האדריכלית גלית שיף בחרה לגור בדירה קטנה בבניין משנות ה-60. הדירה עברה לאחרונה מתיחת פנים רצינית שעשתה שימוש באור טבעי ליצירת תחושה גדולה ממידותיה, כמו כן נלקח בחשבון גמישות עתידית בצורכי המשפחה. העיצוב הנקי בקווים מודרניים מהווה מצע אידיאלי לריהוט המקורי שעבר במשפחתה של האדריכלית מאמצע המאה ה-20.

בית פתוח. הכניסה ביום שבת בשעות 13:30-10:30.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דירתה של האדריכלית גלית שיף ברחוב זכרון יעקב/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. דירה בהשראת עולם האמנות, רחוב תש"ח 13, תל אביב

בפינת ה' באייר 10 נמצאת דירתו של עסקן באמנות. אדריכליות הפנים מרים מימן וברוריה שקד אוקון יצרו סביבה המותאמת במדויק לצרכי הדייר, או אם תרצו, "תפורה לפי מידה". הרהיטים בדירה עוצבו בהשראת עולם האמנות - כן ציור הפך למתקן עבור הטלוויזיה ושולחן האוכל הוא בהשראת פלטת הצבעים.

הכניסה ביום שישי בשעה 10:00 למחזיקי כרטיס מקסימום תל אביב בלבד, ובשעות 10:30, 11:00, 11:30 ליתר המבקרים. 4 הסיורים מצריכים רישום מוקדם ומוגבלים ל-20 משתתפים בסיור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דירה תפורה לפי מידה/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. משרדים לא שגרתיים, רחוב תש"ח 2, תל אביב

במרחק של מספר בתים משם נמצא הלוקיישן הבא שלנו, שנראה רציני על פניו אך טומן בחובו הפתעה. מדובר במשרדי חברת תוכנה העוסקת בשוק ההון הממוקמים ברחוב תש"ח 2. עיצוב המשרדים ממחיש את השינוי בסגנון החיים לאורך השנים. המשרד הראשון שתוכנן ב-2005 עוצב בסגנון בר אפלולי המתכתב עם חיי הלילה התל אביביים ואילו המשרד החדש שתוכנן השנה על ידי אדריכלית הפנים עדית ריפטין, מושתת על סגנון ה-Well Being ובו, באופן די מפתיע, תמצאו זירת אגרוף למקצוענים, בריכת שחייה, מכשירי כושר ומלתחות, וסביבם עמדות העבודה.

בית פתוח. הכניסה ביום שישי בשעות 13:00, 13:30, 14:00, 14:30, 15:00 ו-15:30.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת אגרוף, בריכת שחייה וחדר כושר. גם המשרד שלכם נראה ככה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. דירה מספר 6 ברחוב ארלוזורוב 47, תל אביב

כאן מחכה לכם דירה לא מתחכמת, לא יוקרתית ולא בולטת במיוחד. ובכל זאת, ייחודה טמון בשקט שעיצובה משדר. על אדריכלות הפנים אמון יהונתן רוטנברג שפתח את החלונות והמפתחים לרווחה כדי ליהנות מעלוותם של עצי הפיקוסים המקיפים את הדירה. זה מה שנקרא עיצוב מינימליסטי מוקפד ונעים.

בית פתוח. הכניסה ביום שישי בין השעות 18:00-15:00.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קטנה וחכמה. הדירה ברחוב ארלוזורוב 47/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. פנטהאוז ברחוב ז'בוטינסקי 8, תל אביב

את הסיור שלנו נסיים בדירת הגג של יואל ברנשטיין וציפי עיינות ברחוב ז'בוטינסקי 8, דירה 11. שני מפלסי הדירה, שתוכננו על ידי עיינות, פונים למרפסות פורחות. רוב הפריטים הייחודיים שמפוזרים בה לוקטו על ידי בני הזוג במהלך מסעות שערכו ברחבי הגלובוס, את חלקם עיצבו ושיפצו במו ידיהם.

בית פתוח. הכניסה ביום שישי בין השעות 14:00-11:00 וביום שבת בין 14:00-11:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully