וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנות במחיר סמלי

14.4.2011 / 12:43

מה שחשוב זה לא כמה עלתה לכם המתנה אלא תשומת הלב והמחשבה שהשקעתם בה. בתוספת ברכה אמיתית הכתובה בכתב יד יש לכם פה קלף מנצח

אדנית תבלינים ושתילי פרחי העונה - 2.10-10 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
למאחרים עם גינה. נענע/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בזיליקום צילום: יח"צ)/מערכת וואלה, צילום מסך

אם למארחים שלכם יש גינה הם בוודאי ישמחו שתחסכו מהם את הביקור החצי עונתי במשתלה ותביאו להם ארגז מלא שתילים ססגוניים של פרחי העונה. המומחים של רשת משתלות "וונדי" ממליצים לקנות עכשיו וינקה בוורוד ולבן, ציניה קטנה וגדולה וטגטס. אפשרות אחרת משמחת לא פחות ומתאימה גם למי שגר בדירה - היא עציץ או אדנית תבלינים. ב"חישתיל" ממליצים ללכת בעונה זו על לואיזה ונענע לחליטות תה ומיני ריחן להעשרת תבשילים וסלטים ולפסטו הום מייד. כדי לטעון את המתנה בתשומת לב אישית כדאי לנעוץ בעציצונים קיסם ועליו להדביק ברכה וגם הוראות השקיה.

פרחי נוי עונתיים – 2.10 שקלים לשתיל (המחירים הם ברשת משתלות "וונדי" לה סניפים בעין ורד, צומת עד הלום ושילת. ניתן להשיג במחירים דומים במשתלות ברחבי הארץ). עציצי תבלין של "חישתיל" – סביב 10 שקלים במשתלות ובחנויות פרחים.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

עוגיות ביתיות - עלות הכנה

עוגיות מאפה בית/ריבות/רטבים/ליקרים בייצור אישיאם יש לכם זמן, מרץ וגם כישרון בישול או אפייה תוכלו לאפות עוגיות מעשה ידיכם (כשרות לפסח, אלא מה!) ולארוז אותן בצנצנת או קופסת פח יפה (תנו לילדים לקשט). אם אתם מאלה שכובשים זיתים או חמוצים, מייצרים ליקרים או ריבות זה הזמן להוציא מהמזווה צנצנת או בקבוק ולתת למארחים בצירוף הקדשה אישית.

המלצות הבית: סוכריות אגוזי לוז סמליות על מקל קינמון על פי המתכון המצורף בלינק. קבלו השראה גם מממתקי האגוזים והעוגיות הכשרות לפסח בלינק השני.

להשיג במזווה או בתנור האפייה שלכם (או של השכן...). צנצנות וקופסאות ליצירת מארז מרשים אפשר להשיג ב"הום סנטר", "אייס" ובחנויות המתמחות במתנות ומוצרים למטבח.

פלייסמטים - 17.90 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

משהו נחמד ושימושי כשלא רוצים לבוא בידיים ריקות. במקום תחתית פלסטיק עם פסים או איורים חמודים, הפלייסמטים האלה אלגנטים ונאים כיאה לטייק-אוף על דוגמת תחרה. הפלייסמט עצמו מגיע בדוגמה פרחונית ועשוי לבד. מתנה חסכונית במיוחד כשמביאים אותה למשפחה גרעינית במיוחד.

17.90 שקלים ברשת DOMO

צלחת פסח - 39.99 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
צלחת פסח מודרנית ובלתי פולנייה. צלחת פסח/מערכת וואלה, צילום מסך

תמיד כדאי להגיד חמסה חמסה ועל אחת כמה וכמה בערב החג. על הצלחת הזו מצוירות ידיים צבעוניות והיא יכולה לשמש את מקבליה גם כצלחת פסח מודרנית ובלתי פולנייה בעליל וגם כצלחת הגשה לארוחת טאפסים או כיבוד אחר. אנחנו מאמינים שהמארחים שלכם ישמחו שלא תקעתם אותם עם צלחת מסורתית שתופסת מקום בארון ונשלפת רק פעם בשנה. אהה, למען הסמליות, על ברכת החג מומלץ לנסח איזה איחול לבבי ולסיים בחמסה חמסה . הנה הרמנו לכם להנחתה.

39.99 שקלים ברשת "הום סנטר".

שואב אבק לשולחן - 44 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

למי אין שולחן כתיבה מלא בפירורי עוגיות, אבק ושאריות אוכל? חושבים שאצלכם זה לא ככה? עכשיו תהפכו את המקלדת על שולחן הכתיבה ותענו שוב על השאלה. כדי לפתור את העניין בחינניות ובקלות תנו ליקיריכם את פטריית שואב האבק השולחני שבכוחן של שתי סוללות רגילות תטייל על משטח העבודה ותבלע כל מה שצריך.

44 שקלים ב-www.look.co.il

עששית לנר - 69 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

תמיד צריך איזה מחזיק נרות חינני כדי לייצר אווירה על השולחן. העששיות האלה מעוררות אסוציאציה של שושנת ים או משהו אקזוטי מיערות עד רחוקים והם בדיוק משהו שנותנים כדי לתת תשומת לב, ככה בקטנה בלי להשתגע.

69 שקלים ברשת "גולף אנד קו"

זר פרחי בר

אילוסטרציה. ShutterStock
חיני-חינם. זר פרחי בר/ShutterStock

המתנה הזו לא תעלה לכם דבר, אבל מי שאוהב טבע ופרחי בר בהחלט יעריך את הזמן שהשקעתם ביציאה לשטח פתוח ובליקוט הפרחים (הלא מוגנים!) שצררתם לזר אביבי. בואו נגיד, שזו השקעה הרבה יותר גדולה מאשר סתם לעצור בצדי כביש בדרך לסדר ולקנות זר סטנדרטי. בעונה זו הזר שלכם צפוי להכיל חרציות צהובות בעלות נוכחות מרשימה ועוד חברים צבעוניים וטבעיים בהתאם לשדה אליו תזדמנו.

להשיג בשדה הפתוח הסמוך לביתכם

במבה פירמידה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
רק לבעלי חוש הומור. במבה פירמידה/מערכת וואלה, צילום מסך

את המתנה הזו צריך להביא רק למי שיש חוש הומור, רגש נוסטלגיה מפותח ולא ינקמו בכם כל החיים על המתנה השטותית ו'הלא הולמת את המעמד'. מה שבטוח שמהדורת במבה משולשי פירמידה תעורר דיון ער על מקומה של הבמבה בחיינו והאם במבה במילוי שוקולד ובצורת פירמידה או קוביות היא עלבון לקלאסיקה ישראלית מנצחת או חידוש מרענן. אפשרי גם כקינוח לארוחת החג במקום עוגיית בוטנים כשרה ועבשה או כמשחק דמיון עשיר לילדים שמעבירים את רוב הסדר במשחקים מרתקים מתחת לשולחן הארוך.

5 שקלים ל-80 גרם. להשיג ברשתות השיווק

  • עוד באותו נושא:
  • מתנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully