וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתחרה הגדולה של איקאה בדרך לישראל

עדי דברת-מזריץ

16.3.2011 / 9:47

פתיחת הסניף הראשון של רשת הריהוט ועיצוב הבית "קיקה" בנתניה מתוכננת לרבעון האחרון של השנה בהשקעה של כ-150 מיליון שקל. 700 מכולות סחורה ייצאו לדרכן בשבוע הבא

רשת הריהוט ועיצוב הבית קיקה (kika) נערכת לפתיחת החנות בישראל. שבועיים לאחר קבלת אישורה של ועדת ערר מחוזית מרכז לפתיחת החנות בנתניה, הזמינה הרשת את המלאי. הפתיחה מתוכננת לרבעון האחרון של השנה בהשקעה של כ-150 מיליון שקל. החנות תתפרש על פני כ-18 אלף מ"ר, מהם 12 אלף מ"ר לטובת החנות עצמה.

סמנכ"ל הסחר של קיקה ישראל, אבי אברהם, שולח בימים אלה את הזמנות המלאי הראשונות להנהלת הרשת האוסטרית, ובשבוע הקרוב ייצאו לישראל כ-700 מכולות שבהן יותר מחצי מיליון מוצרים - חדרי שינה, חדרי אירוח, מטבחים, שולחנות, כסאות, מערכות אוכל, טקסטיל לבית, תאורה, מוצרי תינוקות ועוד. המשלוח יכלול את כל המוצרים שתכיל החנות עם פתיחתה.

"בחודשים האחרונים למדנו את הרשת, את המוצרים והמגוון הרב של המותגים שהיא מציעה, ונערכנו בצורה האופטימלית כדי להביא את התמהיל הנכון והמתאים ביותר לקהל הישראלי", אמר אברהם.

הסניף הראשון של קיקה בישראל היה אמור להיפתח כבר לפני חודשים בנתניה על ידי בעל הזיכיון בישראל, סלומון בטיטו. ואולם רק לפני שבועיים החליטה ועדת ערר מחוזית מרכז, בראשות עו"ד מיכל גלקין-גולן, לאשר את התוכנית לבניית הפרויקט ודחתה את טענות הסוחרים. אלה טענו כי העבודות במתחם אינן הולמות את היתר הבנייה בקריית ספיר שבאזור התעשייה הדרומי בעיר.

בעלי העסקים הגישו את ההתנגדויות בין היתר בטענה כי הקמת הסניף מנוגדת לתמ"א 35, שמטרתה למנוע את זליגת המסחר לשולי הערים. ועדת הערר המחוזית דחתה את טענותיהם וציינה כי פעילות הסניף במיקום המיועד - רחוב הגביש הסמוך לאיצטדיון העירוני - אינה בשולי העיר, כי אם בתחומו של אזור תעסוקה מפותח.

בקיקה, שהיתה עשויה ליהנות מהיעדרה הזמני של חנות איקאה בפולג בשל השריפה שאירעה לפני כחודש, יכולים לקוות שהפתיחה תהיה לפני שאיקאה תחזור לפעילות, בעוד כשנה.

קיקה נוסדה ב-1910, והיא אחת מחמש רשתות הריהוט הגדולות באירופה, עם יותר מ-70 סניפים באירופה והיקף מכירות שנתי של יותר ממיליארד יורו בשנה. הרשת מעסיקה יותר מ-8,000 עובדים ומנוהלת בידי פול קוך, מבעלי הרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully