וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאפו, כמו שאומרים

המעצב המוערך רון ארד טומן ידו בכובע, סמלו המסחרי, ומשיק בישראל קסקט שעיצב לחברת ”אלסי”

גם אם ממש תתאמצו, אין סיכוי שתצליחו לראות את פדחתו של המעצב המוערך רון ארד. כבר שנים שהוא מכסה אותה עם האקססורי המובהק שלו – כובע מגבעת, שהפך לסמלו המסחרי. הבשורה המשמחת למעריציו של רון ארד, חובבי העיצוב המושבעים וגם הפאשיוניסטים למיניהם, היא שהמעצב החליט לחלוק עם הציבור כובע אחד מתוך הארון האישי שלו, שכל כך מזוהה עם דמותו והופעתו החיצונית.

לאחרונה חברת העיצוב האיטלקית "אלסי", עבורה ארד מעצב כבר שנים מגוון של רהיטים שנעים על גבול האמנות, ביקשה ממנו בנימוס למסחר את הסמל. ארד התלבט קמעה - בכל זאת, מדובר בפריט המאפיין אותו - אך לבסוף נעתר לבקשה. תוך מספר חודשים הכובע המדובר קיבל מקום של כבוד על המדפים במוזיאון ה"מומה" בניו יורק, לצדם של פריטי עיצוב אחרים שנוצרו על ידי מעצבים ידועי שם, כשהוא נחשב לאחד המבוקשים בהם.


אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוזיאון העיצוב בחולון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
398 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ארד כמובן לא חובש רק כובע אחד, חלילה, אלא מחזיק בקולקציה שלמה ומשופעת דגמים שהוא שומר לעצמו. בהתחלה, היו אלה כובעי בורסלינו האיטלקיים, המאופיינים במראה די סטנדרטי, שצדו את עיניו. שלא כמו המבנים בלתי שגרתיים שהוא מתכנן, דוגמת מוזיאון העיצוב בחולון שזכה להד בעולם כולו, יצירתיות הכובעים בהם ארד מתהדר היא מזן אחר. היא שומרת על פאסון סולידי ושיקי, או אם תרצו "רדי טו וור", כך שיוכל לעבוד איתם בצורה נוחה ביום-יום. את הכובעים הקונסטרוקטיביים, הפיסוליים והמופרעים, הוא משאיר כנראה לליידי גאגא.

כיאה למעצב מקורי ולטובת לוק ייחודי, ארד השתעשע עם אוסף כובעי הבורסלינו שלו תוך שהוא מקפל, מעקם, מסובב והופך אותם לפי ראות עיניו, כאילו היו אלה כסא או שולחן בעיצובו. עם הזמן, הוא החליט לזנוח את האיטלקיים ולעצב לעצמו ליין אישי, כאשר כל אחד מהכובעים מותאם בצורה זו או אחרת לגרדרובה הייחודית שלו. רובם מתאפיינים בקיפול החלק הקדמי כלפי מעלה בצורה נונשלנטית משהו. פעם הם בעלי שוליים רחבים ופעם צרים, תלוי במצב רוח.

בימים אלה ממש הכובע המדובר נוחת גם במחוזותינו. שמו בישראל: "wacky Cappello" (כובע מטורף). הוא עשוי בד לבד בצבע שחור, ולמי שממש מתעניין בדקויות עיצובו - חלקו הקדמי בעל שוליים רחבים ובחלקו האחורי מתנוסס שם המעצב ותווית החברה האיטלקית. להשיג בסניף טולמנ'ס, מוזיאון העיצוב חולון. מחיר: 398 שקלים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully