וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשי ותהני

הטרנד הסקנדינבי סחף לישראל גם את "מיס אטואל" - מותג עיצוב דני שחי בסרט צרפתי ומציע לכם להתחבר לצד הנשי שלכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיס אטואל, "העלמה כוכבה" בתרגום מילולי מצרפתית, היא פיין-שמקרית אמיתית עם ממדים קוקטיים וגרדרובה משובחת, שבאופן כללי מעבירה את חייה כאזרחית של כבוד בלה-לה לנד. באמתחתה של העלמה קולקציה עשירה של פריטים לעיצוב הבית המחולקת לפי קטגוריות שונות כגון: כלי שולחן ואירוח, מוצרי טקסטיל, ריהוט וגופי תאורה, מוצרי אופנה ואקססוריז נלווים. אלה מתהדרים בשיק צרפתי עם זיקה לסגנון אר-דקו קישוטי ופרחוני. כל אחד ואחד מפריטי הקולקציה - בלי יוצא מן הכלל, בין אם מדובר בקומקום תה דקורטיבי, כרית נוי או תיק קלאצ' אופנתי - נעשה בהתאמה מושלמת לעלמה, רצונותיה וחשקיה.

מיס אטואל לא חיה בסרט, אלא בתוך מותג כלי בית. היא כמובן איננה דמות אמיתית, אלא פרי דמיונה של מעצבת דנית מצליחה בשם אנה לארסן, שבדתה אותה בקופנהגן ולא ויתרה על המבטא והגינונים הצרפתיים. המותג שנושא את השם סובב סביב חייה המפוברקים של עלמה פריזאית המנהלת אורח חיים אקסקלוסיבי, מוקפת ביופי נשי, ומבלה בעיקר בבודואר (חדר נשים) שלה. את הדנים מסתבר, כל הסיפור הזה הצליח להרשים ומאז הקמתו של המותג, בשנת 2008, הוא מושך אחריו את כל מי שחושק בפרטי עיצוב עם טאצ' נשי ומעודן. בימים אלה ממש העלמה עושה עלייה לישראל, בתקווה שגם המקומיים יחזרו אחריה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולקציית אביב-קיץ 2011 של אטואל נקראת "My Secret Garden" ומאופיינת ברובה באימג'ים של פרחים, פרפרים, ציפורים ושאר דימויים השאובים מתוך תמונה אידילית מהאגדות, בצבעוניות בהירה ופסטלית. הרעיון העומד מאחורי הקולקציה החדשה הוא גן אקזוטי ורומנטי שבו אטואל מוצאת "מקום מסתור" שקט, שלו וקריר מהחום המעיק. הקטלוג החדש נפתח בהגיגיה של העלמה על הקולקציה, משל היה יומנה האישי. מדובר בליין מוצרים מעט דביק ומפונפן, שיתאים בעיקר לקהל נשי (או כזה שמתחבר לצד הזה).

מתלבשים על הדנים

אנה לארסן נחשבת לאחת הדמויות המרכזיות בסצנת העיצוב הדני. היא מחזיקה ברקורד מפואר הכולל בין היתר קניינות עבור בתי עיצוב מקומיים, סטיילינג לבית ובעלות על חנות לייף-סטייל מצליחה בשם "Anne’s Verden". אחת מתחנות חייה המרכזיות היתה חברת הרהיטים "Ilva", הנחשבת לחברה מובילה בדנמרק ומציעה פריטים בסגנון מודרני, קליל וצבעוני (ובמילים אחרות - האיקאה של הדנים).

ואם בעיצוב דני עסקינן, זה המקום לציין כי הוא נחשב לאחד המעוזים העיצובים היותר ראויים להערכה בעולם בכלל, ובארצות סקנדינביה בפרט. אחת הדוגמאות המובהקות לכך הם המעצבים המוכשרים וורנר פנטון וארנה יעקבסן, שפעלו במאה ה-20 והפריטים שעיצבו הפכו לאייקונים מבוקשים עד היום, כשהם נישאים על גלי הרטרו. ובאיחור אופייני, לאחרונה ניכר כי העיצוב הסקנדינבי צובר תאוצה גם במחוזותינו, עם פריחה של ייבוא מותגים מחצי האי האירופי הקריר. חברת "ליבינג קונספט", שאחראית לייבוא "מיס אטואל" ארצה, החלה להעלות ארצה מותגים סקנדינביים נוספים וביניהם "אריק בגר", המתמחה בעיצוב כלי שולחן, ו"לינה בייר דיזיין", המציע תמהיל מגוון של פריטי עיצוב לבית וביניהם טפטים, גופי תאורה ומוצרי טקסטיל.

את הפריטים של מיס אטואל ניתן להשיג בחנויות העיצוב המובילות ברחבי הארץ, כגון "מקום" ברמה"ש, "הרמוני" בירושלים, "טורקיז האוס" בבית יצחק ועוד. מחירים לדוגמה: קומקום תה - 130 שקלים; ספלים - 44 שקלים; קעריות - 48 שקלים; קופסאות אחסון - החל מ-60 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully