וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביתי הוא מבצרי

חנות עיצוב חדשה מציעה פריטים בניחוח אירופאי וחושפת ניצנים ראשונים של טרנד צבאי. וואלה! בית עוברת לנוח

אחרי 17 שנה של חברות ועיסוק משותף בעריכת דין, החליטו פליקס חדד ואילנית דה פריס שניחנו בין היתר בטעם משובח, לפתוח יחד חנות עיצוב. דה פריס, שחזרה לא מזמן ארצה לאחר שהייה ממושכת בהולנד, הספיקה להתאהב בעיצוב והסגנון הסקנדינבי, וביחד עם פליקס החליטה לייבא פריטי ריהוט וחפצים משלימים לבית בניחוח אירופאי. החנות החדשה של השניים שנפתחה לאחרונה נקראת "גלוריה מונדי" ומשמעותה בלטינית "תהילת עולם". אם נהיה קטנוניים ונתעכב לרגע על השם המתוחכם, הפריטים שניתן למצוא בחנות אינם מיובאים מכל העולם אלא רק מאזורים בודדים על פני הגלובוס. בינינו, מה זה חשוב? העיקר שיש פה משהו חדש ויש מה לראות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החנות נקראת "גלוריה מונדי" ומשמעותה בלטינית "תהילת עולם"/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמהיל המוצרים ב"גלוריה מונדי" מגוון במיוחד. הוא כולל כלים, חפצי דקורציה, מוצרי טקסטיל, רהיטים ופריטים מפנקים לחדר הרחצה, כך שגם אם אתם לא ממש חייבים לקנות איזו קערה דקורטיבית הביתה, יש מצב שתצאו מפה עם שקית. חלק מהפריטים פורקו מטירות ישנות באירופה, נמצאו באוספים אותנטיים של צבאות זרים, או עוצבו על ידי אמנים אירופאים עכשוויים. חלקם אפילו היו במרחק נגיעה מהשלכה למחסן גרוטאות, אולם משאילנית ופליקס זיהו בהם קמצוץ של פוטנציאל, הם שופצו וקיבלו חיים חדשים. ייחודיות המקום מבחינתנו באה לידי ביטוי בשני אספקטים. האחד הוא החלל המרשים ועיצוב הפנים החווייתי בו מתהדרת "גלוריה מונדי", הכולל בית קפה אינטימי ונעים ולצד זה, פריטים שלצורך העניין נגדיר אותם כבעלי פז"ם צבאי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצרי רחצה, סבונים ונרות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי גלישה משמעותית של אלמנטים מתחום האופנה לעיצוב פנים (ראו דוגמת בתי האופנה הגדולים כגון ג'ורג'יו ארמני – ארמני קאזה, מיסוני, ז'אן פול גוטייה ועוד) מסתמנת עתה כניסתה של האופנה הצבאית הביתה. שוחרי הדגמ"ח, הנעליים השחורות והגבוהות ומעילי הקצינים ודאי ישמחו לשמוע ש"בגלוריה מונדי" יוכלו לאבזר את הבית עם פריטים נוספים שיחברו לארסנל הכולל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיטת נוער עשויה אוהלים צבאיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחנות מגוון של מוצרי טקסטיל הכוללים שמיכות (המכונות "שמיכות סקביאס") וכריות נוי שעשויות משאריות בדים צבאיים ואוהלים שנתפרו ועוצבו בעבודת יד. בנוסף, תוכלו להשיג מזוודות קצינים מהמאה הקודמת שהוסבו עתה לשידות, שולחנות שדה לפינת אוכל, ארגזי תחמושת שהפכו לארון או שרפרפי ישיבה וקופסאות פח ששימשו בגלגולם הקודם אחסון לפלסטרים, תרופות ושאר פריטי עזרה ראשונה ועכשיו מיועדות לפיצ'פקעס, צעצועים או ציוד משרדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארון שעשוי מארגזי תחמושת/מערכת וואלה!, צילום מסך

החנות משתרעת על פני שלוש קומות. פליקס ואילנית בחרו לעצב כל אחת מהן באופן מעט שונה. קומת המרתף היא בעלת מראה תעשייתי, ומציעה בעיקר כלים ואביזרים לשולחן. קירות הבטון החשופים וקורות הברזל החלודות שנותרו ממתכונתו הקודמת של המבנה מעניקים לחלל מראה מעודכן. קומת הכניסה הכוללת מערכות ישיבה מפנקות, בית קפה קטן הפונה לרחוב וספרי עיצוב שמפוזרים בפינות שונות, מעניקים ללקוחות תחושה נינוחה ואינטימית, שלא בהכרח מאלצת אותם לעבור דרך הקופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קומת המרתף נראית כמו חלל תעשייתי עם קירות בטון חשופים וקורות חלודות/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הרעיון של "גלוריה מונדי" היה ליצור מקום שיעביר חוויה עיצובית ולא עוד חנות" מציינת אילנית, "כזה שניתן לשאוב בו השראה". ואם בהשראה עסקינן, אילנית מציעה גם שירות סטיילינג אישי לעיצוב והלבשת הבית.

מדרגות ברזל שחורות מובילות אל הקומה העליונה שמתהדרת בצבעים בהירים וקונטרסטיים משאר החנות. יש בה אזכור של סגנון "שאבי שיק" מעודן ורך מאחר שקומה זו מציעה אביזרים לחדר הרחצה וחדר השינה החל מחלוקי רחצה, סבונים, נרות וכלה במצעים שעשויים כותנה אורגנית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פינת הרחצה בקומה העליונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחירים לדוגמה:
מיטת נוער בסגנון צבאי - 6,800 שקלים
שולחן שדה – 1,990 שקלים
כריות נוי (משאריות בדים צבאיים) - 360 שקלים
כלי שולחן - החל מ-18 שקלים

"גלוריה מונדי" - אחוזת בית 1, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully