וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפך הוא הנכון

שחר בן-פורת

14.12.2010 / 8:40

השורשים שלו בשמיים, הפנים לקערת הסלט. חדש בישראל: Sky planter, עציץ תלוי שיארח חברה לשנדלירים שלכם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמרה ישנה גורסת שעץ שגדל עקום, לעולם לא יתיישר. אבל מה לגבי עציץ שצמח הפוך? את השאלה הזו יש להפנות לחברת גרינבו הישראלית, שהחלה לייבא ארצה מוצר חדש מניו-זילנד המנצל את התקרה - אותו שטח מת וגדול כל כך בדירה שלנו – לטובת גינה ביתית. המוצר, שנקרא Sky planter ומיוצר על ידי חברת Boskee, הוא בעצם עציץ שנתלה מהתקרה כשהוא הפוך; מה שהיה פעם תחתית הופך למעין גג, והצמח שרגיל לפנות לשמיים, מוצא את עצמו לפתע צופה אל אמא אדמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כדי להימנע מלכלוך ונזילות מים, מגיע העציץ עם רשת מיוחדת, אותה מרכיבים באופן שמונע מהצמח ומהאדמה ליפול. את המים מוזגים למיכל מיוחד הממוקם בראש הצמח – כלומר, בתחתית לשעבר – והוא אחראי על השקייתו באופן מבוקר. מי שרגיל להשקות את העציצים שלו דרך האדמה החשופה במקום למלא את התחתית, ישמח לדעת שהפתרון החדש מזרים את המים ישירות לשורשים המרחפים באוויר. עם הזמן, חשוב לציין, הצמח המבולבל יתחיל להתעקל כלפי מעלה וינסה בכל כוחו לצמוח בכיוון שהטבע רצה. כנראה שכאן טמונה התשובה לשאלה לעיל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה לא טבעי", הוא הדבר הראשון שעובר בראש למראה העציץ התלוי. יש סיבה לכך שצמחים משרישים כלפי מטה ומלבלבים השמימה, הלוא. כך או כך, כמעט כמו כל יצירי הטבע בעולם המודרני, גם העציצים נאלצים להתכופף תחת שגיונות בני האדם, ובמקרה זה, להיתלות הפוך. אז בשביל מה זה טוב? ובכן, קודם כל לשם האסתטיקה. מדובר במחזה מרהיב ופסיכדלי למדי, ובגימיק חמוד לחובבי עיצוב. מהפן הפרקטי, העציץ חוסך מקום על גבי רצפת הבית ומחייה שטחים מתים, שבדרך כלל שמורים לשנדלירים. כך שאם אתם בעניין של עציצים, אבל מסתפקים בבמבוק אומלל עקב העדר מקום, זה הפתרון בשבילכם. סוגי צמחים שדורשים חשיפה גדולה לאור מומלץ להציב באזורים מוכי שמש בבית, בסמוך לחלונות ומוקדי אור, וכך למשל, ניתן להרכיב גינת תבלינים תלויה לתפארת במטבח, ופשוט לתלוש בזיליקום מהתקרה היישר אל קערת הסלט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישר לסלט/מערכת וואלה!, צילום מסך

העציץ מגיע בכלי חרס בצבע לבן ובשלושה גדלים. בשלב זה ניתן להשיג אותו בסוהו בלבד, אך היבואנים מתעתדים להתפרש לחנויות נוספות. מחיר: עציץ בקוטר 9 ס"מ – 145 שקלים, 11 ס"מ – 220 שקלים או 16 ס"מ – 400 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • עציצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully