וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבקש סוכר מאל פצ'ינו

15.11.2010 / 9:30

הרקדן-שחקן הרוסי-אמריקאי מיכאל ברישניקוב מוכר את בית הכפר שלו בפרברי ניו יורק שמשקיף על נהר ההדסון. 4 מיליון דולר ואתם בפנים

הרקדן/שחקן מיכאל ברישניקוב ורעייתו ליסה ריינהרט בפתיחת עונת 2006-2007 של מטרופוליטן אופרה בלינקולן סנטר, ניו יורק, 25 ספטמבר, 2006. Evan Agostini, GettyImages
ברישניקוב עם רעייתו ליסה ריינהרט בניו יורק, ספטמבר 2006/GettyImages, Evan Agostini

הוול סטריט ג'ורנל מדווח השבוע שהרקדן והשחקן הרוסי-אמריקאי מיכאל ברישניקוב מוכר את ביתו המורחב והמשופץ בפרברי ניו יורק. בסרטון וידאו הנלווה לידיעה ביומון הכלכלי, מספרת רעייתו של ברישניקוב, הבלרינה לשעבר ליסה ריינהרט, שהיא ו"מישה" מוכרים את הבית כיוון שבנקודה זו בחייהם הם מצאו עצמם לבדם בבית הענק. הבית ממוקם בסנידנס-לנדינג, עיירה יוקרתית קטנה במרחק של כ-20 דקות צפונית מהעיר ללא ראש עיר או משרדי ממשלה, אבל עם בית דואר וספרייה. העלות המבוקשת: 4 מיליון דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוף לגדה המערבית של ההדסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברישניקוב קנה את הבית ב-1981 לאחר שחיפש בית לסופי שבוע באזור ניו יורק. באותה תקופה היה בבעלותו בית בקונטיקט, אבל הוא העדיף להשתכן במיקום נוח יותר. כשנתקל בבית מן המאה ה-19 על נהר ההדסון החליט לרכוש אותו מיידית, כי אהב את הקרבה לעיר ולנהר. בעיירה מתגוררים מספר ידוענים כמו אל פצ'ינו, ביל מוריי, ביורק, היידן פנטייר, ג'סיקה לאנג וויליאם הארט. לברישניקוב, אגב, ילדה משותפת מיחסיו עם ג'סיקה לאנג, אלכסנדרה בת ה-29.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חדר העץ" המקורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבית, שכונה אז "האסם האדום" (The Red Barn), הפך עם הזמן לביתו המרכזי. הוא שיפץ אותו עם הקנייה ועשר שנים מאוחר יותר גם הרחיב אותו יחד עם רעייתו. למעשה, בני הזוג הכפילו את גודלו של הבית. בזמן השיפוצים, שארכו כשנה וחצי, הם התגוררו בבית אורחים סמוך שבנו. ההרחבה והשיפוץ כללו חדר-גן מואר, חדרי שינה ואמבטיה והחלפת מערכות החשמל, החימום והאינסטלציה. לפני 4 שנים שופץ ועוצב מחדש המטבח. “חדר העץ", אחד המקוריים בבית, משמש כפינת אוכל ונשאר כפי שהיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רצפת עץ בכל מקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי מידע שמוסר משרד ניהול הנכסים המטפל, אליס סות'ביס אינטרנשיונל (Ellis Sotheby's International) הבית ממוקם על יותר מאקר אחד (כ-4046 מ”ר), גודלו כ-580 מ"ר והוא כולל 6 חדרים, 5 חדרי אמבטיות, 2 אחים, בית אורחים, רצפת עץ, מערכות אבטחה, חימום ומיזוג, מרתף, מוסך ונוף לגדה המערבית של נהר ההדסון וגשר טפנזי. תמונות שחור-לבן שברישניקוב צילם בעצמו תלויות במסדרון בקומה השנייה. מלבושים סיניים מקוריים שהוא רכש בסין מוצגים במספר מקומות בבית. למרות החיבה הרבה לנוף מי הנהר הכחולים, אורות העיר בלילה והזיכרונות המשפחתיים, ברישניקוב ורעייתו החליטו למכור את הבית כיוון שעכשיו, כששניים מילדיהם מקולג' ועוד אחד בדרכו לשם, הם מעדיפים בית קטן יותר. בימים אלה הם משפצים בית צנוע ממדים יותר השוכן גם הוא בסנידנס-לנדינג. בבעלותם גם דירה במנהטן, שם פתח ברישניקוב ב-2005 את "מרכז האומנויות ברישניקוב" (Baryshnikov Arts Center) שהוא עומד בראשו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטבח שופץ לפני 4 שנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברישניקוב, בן 62, נולד בריגה, ברית המועצות (כיום בירת לטביה). בגיל 12 החל ללמוד בלט, וב-1966 התקבל לבלט קירוב. ב-1974, בזמן סיור הופעות בקנדה עם בלט בולשוי, הוא ביקש מקלט מדיני בטורונטו והצהיר שלא יחזור לברית המועצות. מאוחר יותר עבר לארצות הברית והתפרסם כרקדן ראשי ומנהל קריאייטיבי בבלט ניו יורק ותיאטרון הבלט האמריקאי, אבל גם רקד בלהקות בלט ומחול מודרני שונות ברחבי לעולם. ב-1977 שיחק לראשונה בקולנוע בסרט "נקודת מפנה" עם שירלי מקליין ורקדנית הבלט לזלי בראון ועל תפקידו זכה במועמדות לאוסקר. ב-1985 כיכב בסרט "לילות לבנים" לצד גרגורי היינס. בעונה האחרונה של הסדרה "סקס והעיר הגדולה" גילם את החבר "הרוסי" של קארי בראדשו. בנוסף לבתו מג'סיקה לאנג, יש לו שלושה ילדים: סופיה, אנה ופיטר, מאשתו ליסה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית מן המאה ה-19 ששופץ וגודלו הוכפל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully